#147948 Опубліковано: 8 грудня, 2018 Попался такой пуголовок в работу . многие просили фото буду добавлять по мере вскрытий 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#147960 Опубліковано: 8 грудня, 2018 Так была ж уже тема,зачем еще одна?? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#148402 Опубліковано: 10 грудня, 2018 кому что нужно сфотографирую замеряю,поделюсь информацией 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#148586 Опубліковано: 11 грудня, 2018 Фото кому интересно 3 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#148610 Опубліковано: 11 грудня, 2018 вот именно супер идея) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#148615 Опубліковано: 11 грудня, 2018 (змінено) 16 минут назад, kosmos сказал: якби в мене був такий станочок,я би вже сьогодні брався до роботи по тюнінгу Руслан хнык хнык- тыж знаешь тут и так капец))) вон под гаражом стоят своих 3 мамонт и некогда... Змінено 11 грудня, 2018 користувачем Владимир131 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#148624 Опубліковано: 11 грудня, 2018 4 минуты назад, kosmos сказал: а фрикціони там з жовтого металу чи шо?бронза? пластина походу 65г а то Браж Стешная( втулочная) я хз как правильно называется 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#150179 Опубліковано: 18 грудня, 2018 За шлифовку назвали бешеные деньги - будем справляться (побывать) своими силами. Только одно но откуда брать ту самую БАЗУ , просто куда не померять жжуть...есть советы? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#150189 Опубліковано: 18 грудня, 2018 , Владимир131 написав: Только одно но откуда брать ту самую БАЗУ , просто куда не померять жжуть...есть советы? Вітаю. Чисто з того, що самому прийшлось пройти. Не особо важно, що брати за базу, виводити все одно треба всі площини. Беріть ту, яку найскадніше обробити, та не мені Вам радити. Сам раніше лоханувся начитавшись форумів, взявши за базу площину рейки в свому тв16, вивів вертикальні в паралель до бази під рейкою, а коли прийшов час до підошви ЗБ, то набігло 3 десятки непаралельності пазу в станині. Вже 2 місяця вечорами підганяю підошву ЗБ до пазу в станині, бо окрім непаралельності, є ще різниця в глибині пазу, і приходиться підшабрювати підошву знизу паралельно з пазом в станині. Та фініш не за горами, лишилось 2 сотки люфта підошви в пазу, паралельність вже вивів. Якби зразу за базу взяв направляючий паз ЗБ, то роботи було б в 2 рази менше, бо шабрити паз набагато складніше за плоску площину. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#188627 Опубліковано: 20 липня, 2019 Добрий день! А можете пояснити сам принцип роботи такого валу? Якто кажуть НА ХЛОПСЬКИЙ РОЗУМ)) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#188636 Опубліковано: 20 липня, 2019 Припустимо 1 це ведучий вал. Коли муфта 4 знаходиться в центральному положенні шестерні 2 і 3 вільно і незалежно від валу 1 обертаються на підшипниках. Коли змістити муфту 4 припустимо ліворуч, вона починає витискати кульки в корзині 8 і корзина тисне на фрикціон 5. Фрикціон являє собою пакет пластин, які через одну зв'язані із валом 1 (шліци) і шестерньою 2 (пази в корзині). Принцип того бутерброду нагадує мотоциклетне зчеплення. Обертовий момент передається з валу 1 на фрикціон 5 і через нього на шестерню 2, яка в свою чергу обертає якусь іншу шестерню. Аналогічний процес відбувається і при переміщенні муфти 4 праворуч, тоді задіюються корзина 7, фрикціон 6, шестерня 3. Така схема порівняно із звичною схемою КПП авто має переваги в відсутності потреби окремого зчеплення та синхронізаторів. Крім того вона забезпечує м'якість/безударність перемикання передач. Ну і компактніша. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#189217 Опубліковано: 23 липня, 2019 Дякую за відповідь! А завдяки чому вони обертаються в різні сторони?(просто хочу повнісю розібратись в канструкції) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#189260 Опубліковано: 24 липня, 2019 Обертання в зворотному напрямку одної із шестерень це просто холосте обертання вільної (з відпущеним фрикціоном) шестерні. Вона ж залишається в зачепленні із іншими рухомими. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#259132 Опубліковано: 27 вересня, 2020 , Владимир131 написав: Фото кому интересно Доброго дня Володимире. Чи не пробували таку конструкцію повторити часом? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах