23 повідомлення у цій темі

Добрий День .

Пропоную розпочати тему зварювання дисків,  така тема просто має тут бути.

 

1. Варіант перший - найпростіший. відносно новенький диск тріснув під час перебортіровки прям на шиномонтажу . Умови для його ремонту - майже ідеальні. Тріщина свіжа, тріщина на поличці. Це фото вже виконаної роботи, просто щоб ви мали уявлення де тріснуло. Наступним постом розпишу послідовність, як робив. Сподіваюсь, колеги TIG-зварювальникі приєднаються  до обговорювання.

20170129142309.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

собираю осцилляторы и апараты для аргонодуговой сварки металлов кому интересно пишите 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Діски то попса ... рутинна робота іноді і не берусь як на мене все давно обсосано хоча новачкам оже і стане в пригоді 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

1. Зачищаємо тріщину з внутрішньої  сторони диска, знімаємо краску, розчищаємо тріщину. Заварюємо тріщину за допомогою ER5653. 20170129135715.jpg

 

2. Розчищу тріщину з зворотньої сторони.

20170129140133.jpg 

 

3 Тріщина зникла, тому пригріваємо її трішки, та вона проявиться.

20170129140424.jpg

 

4. Тепер розчищаємо місце остаточно під зварку, тріщину прорізав.

20170129140715.jpg

 

5. Заварюємо. 

20170129141124.jpg

 

6. Повертаємось на внутрішню сторону диска. Бачимо не дуже красиву зворотню сторону, але вона чиста, ми бачимо дно нашої зварювальної ванни і вся близькошовна  зона пом'якшена прутком з магнієм. Тепер залишилось її тільки  підчистити й красиво заварить.

20170129141641.jpg

 

7. Заварюємо.

20170129142213.jpg

 

Звісно, нічого складного в дисках не має. Як і не має нічого складного в TIG-зварюванні. 

  

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А це робота яку взагалі робити не можна. Але так склалося що це стало можливо. Відновлення вщент розбитих отворів під конусні колісні болти наплавкою. Наступним постом розпишу що і як робилось. 20170125103234.jpg

 

Дуже всім дякую, хто долучивсь до теми.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так сталось, що диск був маленьким, це був диск від квадроцикла - це дало можливість підлізти пальником.

Так сталось що з чотирьох отворів - тільки три були розбиті вщент, один був неушкоджений, це допомогло зорієнтувати кондуктор

Так сталось що кондуктор для свердління приніс сам власник диска. Це була проставочна шайба

Наостанок в мене знайшовся зенкер з кутом 60 та пруток 4047. Диск не ліз в токарний, але заліз в фрезер.

 

1. Наплавляємо отвори прутком ER4047. Дві фото - розтрощений отвір, та наплавлений. 

20170125103247.jpg20170125103257.jpg

 

2. Таким чином зробивши з усіма трьома розкуйовдженими отворами, та фрезернув прівалочну поверхню. Отримали отакоє.

20170126160759.jpg

 

3. Берем шайбу-проставку яку приніс клієнт, точимо сооснік, один емулятор болтіка та керн(проходить плотнячком в діаметр отвору в проставці)20170126181053.jpg

 

4. Притягуємо планшайбу до диска через сооснік болтиком крізь єдиний вцілілий отвір, та кернимо центра отворів під свердління. 

20170126183327.jpg

 

5. Свердлимо

20170126191912.jpg

 

6. Зенкуємо

20170127172919.jpg

 

Після перевірки на биття диска в зборі разом з шайбою-проставкою, показник радіального биття  не виходив за межі 1,3мм. Вважаю це достатньо для ремонта диска.

Все це було б неможливо без вдалого збіга обставин. Взагалі ремонт отворів кріплення диска вважаю неможливим. 

Всім хто долучивсь до теми - дуже дякую.

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Відновлення фрагмента диска наплавкою.

296657620_3_1000x700_svarka-argonom-prochie-uslugi.jpg

296657620_2_1000x700_svarka-argonom-fotografii.jpg

296657620_4_1000x700_svarka-argonom-biznes-i-uslugi.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Робота, яку інколи доводиться робити двічі. Варимо-рихтуємо-лопнуло-заварюємо тріщину.

12046717_475640322609608_4738545134054246314_n.jpg

11987213_475640315942942_2094215158924894357_n.jpg

11220807_475640325942941_5012272211932684400_n.jpg

12027622_475640319276275_967337481175115846_n.jpg

 

Пов'язане с тим що поличку диска тягне в процесі зварювання внутрь, на зменшення діаметра , рихтування все виправляє - але інколи можливо тріщиноутворення, затягуємо трищину - вона завжди радіальна і майже не стягує диск. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

До сих пор на многих форумах спорят, чем правильней варить диски, ER4043 или ER5356.. Причём пяткой в грудь себя бьют люди проварившие не один десяток дисков. Как я понял золотая середина ER4047))) и прокатка только на гарячую.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Georgiy сказал:

 

До сих пор на многих форумах спорят, чем правильней варить диски, ER4043 или ER5356.. Причём пяткой в грудь себя бьют люди проварившие не один десяток дисков. Как я понял золотая середина ER4047)))

 

Диски, та й не тільки, найкраще варити тим присадком, з якого виготовлений диск...., або хоч більш-менш подібним. Я не спеціалізуюсь суто на ремонті дисків, тому мабуть і не попадало в ремонт диск виготовлений з сплаву, який зварюється присадком 5356.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Правда попадає подібне:

Приходиться вирізати і переварювати по новому. По кольору полум'я можна припустити, що пробували варити всим, що було під рукою. )))

IMG_0590.JPG

IMG_0589.JPG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Georgiy сказал:

До сих пор на многих форумах спорят, чем правильней варить диски, ER4043 или ER5356.. Причём пяткой в грудь себя бьют люди проварившие не один десяток дисков. Как я понял золотая середина ER4047))) и прокатка только на гарячую.

На жаль, Ви праві, ані користуючись власним досвідом, ані колективним Інтернет-розумом рецепт який присадок коректніше використовувати вивести не вдається, диски які світяться зеленим дуже рідко попадаються, але для себе я просто прийняв вольове рішення - використовую ER5356, інколи ER4043(наплавка фрагментів, ER5356 бажано не перегрівати, він стає пухким, а як наблавляєш, то важко втриматись і давать диску охолонути), але ніколи не використовую ALSi12(ER 4047). Сплави з великим вмістом кремнію, так званий дзвінкий алюміній переплутати неможливо, він ніколи не використовується в дисках.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
46 минут назад, Wir Arbeiten сказал:

але для себе я просто прийняв вольове рішення - використовую ER5356, інколи ER4043(наплавка фрагментів

 

У вищезгаданих мною дисках було маркування. Який присадок ви б застосували для ремонту?

 

IMG_0580.JPG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Здивований. Навідь попрошу загальне фото диска. 

При зварюванні за допомогою ER5356 мало бути неодмінне тріщиноутворення на межі розподілу сплавів, якщо тріщини не видно - має бути видно при повторному прогріванні пальником, більш того, мабуть доведеться видалити фрагменти ER5356 бо  присутність може завадити зварюванню. ER4043 також не повинно допомогти.  Як би я не був здивований але доведеться погодитись на існування дисків з такого сплаву, ну а на ALSi9 має працювати тільки ER4047.  Вік живи — вік учись.

 

Цікаво, яка історія ремонту цього диску, Вам вдалося його зробить ?

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 минуту назад, Wir Arbeiten сказал:

Цікаво, яка історія ремонту цього диску, Вам вдалося його зробить ?

Їх був повний комплект. Свіжі тріщини та переробка того жахіття обійшлася в 63 сантиметри зварних швів. Після ремонту власник перевірив геометрію.. Привіз один з чотирьох та й то заварити пропущену раковинку розміром з пів сірниковоїголовки і манюсенького рубця на кромці диска, яког можна було б сміло зашпаклювати. Варив присадком 4047. 

Забув сказати, що в комплекті було дві пари 10J та 9J

IMG_0576.JPG

IMG_0581.JPG

IMG_0583.JPG

IMG_0586.JPG

IMG_0585.JPG

IMG_0584.JPG

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 05.02.2017 в 10:48, Wir Arbeiten сказал:

Так сталось, що диск був маленьким, це був диск від квадроцикла - це дало можливість підлізти пальником.

Так сталось що з чотирьох отворів - тільки три були розбиті вщент, один був неушкоджений, це допомогло зорієнтувати кондуктор

Так сталось що кондуктор для свердління приніс сам власник диска. Це була проставочна шайба

Наостанок в мене знайшовся зенкер з кутом 60 та пруток 4047. Диск не ліз в токарний, але заліз в фрезер.

 

1. Наплавляємо отвори прутком ER4047. Дві фото - розтрощений отвір, та наплавлений.

Треба пояснити навіщо я використав на цому диску ER4047.

Тільки для перестраховки.

Якби я заварював тріщину жодної потреби в використанню саме цього присадку не було, але задача була відновити конусний отвір, я бачив як розкуйовдило отвір я побоювався що більш  м'який присадок в отворі на першому ж пагорбі також розкуйовдить, а по-друге, останьою операцією було зенкованіє а мякший присадок обліпить зенковку і тоді вся робота під хвіст коту.

 

Прошу вибачення що це не пояснив відразу, коли робив пост про відновлення диску від квадроциклу.

.

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Wir Arbeiten скажите,какие причины черного(в копоти) шва.?

раньше такого не было,а потом как то стал замечать что копоти много после сваривания.

от качества газа зависит? как его проверить?

аппарат 200 китаец.

как то было ранее,лет 5 назад такое..

и вообще- какие причины копоти бывают?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 часов назад, Гараж 512 сказал:

скажите,какие причины черного(в копоти) шва.?

раньше такого не было,а потом как то стал замечать что копоти много после сваривания.

от качества газа зависит? как его проверить?

аппарат 200 китаец.

как то было ранее,лет 5 назад такое..

и вообще- какие причины копоти бывают?

Взагалі я завжди вважав що причини три :

1) чистота місця під зварку(тут все зрозуміло окрім одного опасуйтесь виробів які могли б буть виготовлені ротаційним литвом - це опори підшипників, корпуса КПП, чім далі від центра осі тім грязніше і більше пустот і каверн в деталі. Варив якось два дні уши опори вібратора від трамбовки - фактично зліпив з присадка нові уши. 

2) чистота аргона(аргон висушує шланги - шукайте тріщину бо через неї смокче повітря, буває на дні балона аргон з домішком повітря - взболтайте балон)

3) чистота електрода 

 

але знайшлася й на розумника барабашка - лізе чорне, дуга не обжата, полумя облизує сопло і сопло трохи оплавляється і все це повторюється навіть якщо все ідеально зачистити. Знайшов я цю барабашку - внутрішний діаметр сопла(а це я купив тільки три пачки новеньких №4) і зовнішній діаметр цанготримача настільки однакові що аргон пролазе через цю маааааленьку щілинку суттєво змінює швидкість і інжекційно засмоктує повітря в зону зварювання, я дивлюся на літраж на ротаметрі, вроді все нормально, до щоки - щось занадто дме, свистить. Достав цанготримач - на точили зменьшив діаметр біля отворів для вихода аргону і все пройшло.  

 

Вроді все згадав.

 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Wir Arbeiten Спасибо за ответ профи!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Можливо кому буде цікаво, бо знаю, що у багатьох виникають запитання по застосуванню присадка:

 

 

Присадки для ал. сплавів.png

Присадки для мідних сплавів.png

5

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@IMP спасибо такого справочника еще нету у меня, бывает что надо заглянуть..

Змінено користувачем BOGDAN_NEON
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

BOGDAN_NEON  Радий, що виявився корисним. Ще б самому навчитись на око виначати марку сплава :D.... а ще краще спектральний аналіз ))))))

:P

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@ра ра ра  ,можно подробнее? Есть ркав, балон, боласный реостат, ТДМ-250,осталось осциллятор.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку