zeng

Стропува

30 повідомлень у цій темі

заводской вроде как из нержи.
А с чугуниной идея хорошая. Надо подумать.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

може на ориг. стропуві, бо всі ,що я дивився мали залізні.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вирішити цю проблему ""в лоб"" мабуть не вийде: залізні сплави при температурах ( 800.....1500*С) руйнуються на контакті з вуглецем і киснем. Нікелеві типу Х20Н80 занадто дорогі і не переносять сірку. Кераміка ( шамот, алунд) або розчиняється в розплавленому шлаку, або руйнується від термоударів.

Тому бачу єдиний розумний вихід ( до речі старий ),який застосовували в газогенераторах водяне охолодження фурми. В ""Сторпуві"" це досить легко зробити.  Сезон опалення закінчився, попереду є час. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, NIgor написав:

Или титан в том месте использовать

Титан пірофорний .При таких температурах титан горить як магній, навіть в вуглекислому газі . 

 

, NIgor написав:

большинстве реактивных двигателей первых поколений

Сплав на основі нікелю з титаном і хромом . 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, NIgor написав:

Так использовали в большинстве реактивных двигателей первых поколений.

В компресорній частині ГТД. В камерах згоряння і турбінній нікелеві сплави.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку