sanlevdb

"Иж 49" Перші кроки, або з почином.

183 повідомлення у цій темі

Ну що почну і я свою історію, навіть не історію, а проект 'довгобуд'. Кажу зразу це не реставрація, а відновлення до робочого стану з збереженням оригінального вигляду мотоцикла з частковою модернізацією. 

Йшов 2013 рік, весна в усю квітувала за вікном. Я дивився телевізор, і на екрані милькнув мотоцикл. Такого я не бачив раніше, я почав допитуватись що це за апарат в свого батька, він розповів що то 49-й. Після цього знак на бакові і цифри 49 запали мені в голові, я почав шукати про цей мотоцкл інформацію і чим більше я читав про нього і дивився фотографії, то більше я його хотів собі.:cray_mini2: На той час я був в 10 класі. Але тоді було не до мотоцикла.

Пройшов рік часу, але в голові він сидів. Але закінчення школи і інші події пов'язані з цим внесли свої корективи. Але це не було перешкодою, осінню 2014 року я почав моніторити (название сайта, их трех букв, который непроизвольно считается некоторыми, местом сосредоточения мошенников), та інші сайти в пошуках мотоцикла. Подавав оголошення в районну газету про купівлю цього апарату. Йшов час, але нічого по близості я не знаходив. Так було до весни 2015 року. Одного вечора до мене зателефонува мій шкільний друг, який знав що я шукаю цей мотоцикл, що він знає в кого є такий, притом що він був весь час в мене під носом!:clapping_mini: Як виявилося він знаходився в моєму селі. На найближчих вихідних я поїхав до дому на 'оглядини'. Ех як зараз пам'ятаю,як з власником мотоцикла розгрібаючи завали в сараї побачив славнозвісні 'рибки'. :air_kiss_mini: Все це точно він, сказав я собі) А як він постав в усій красі коли його дістали з під усякого хламу, словами не описати. Перші враження від нього були сильні, ця посадка, ці лінії, ці рибки. Все в ньому гарно, окрім місця для пасажира. Після розмови про ціну зійшлись на ціні 5000 грн., до слова його риночна ціна на той час. До цього часу в мене були деякі збереження, батьки теж допомогли. Але вихідні пройшли і мені довелося поїхати на навчання, а перевезенням його занявся тато. Так він завантажився в бусик, і приїхав до мене до дому.

Photo0243_spaces_ru_800.jpgi.gif

Photo0244_spaces_ru_800.jpgi.gif

Photo0242_spaces_ru_800.jpgi.gif

Він був не на ходу, запалення було він мінська. Також на нього є документи з номером.

На наступний раз як приїхав до дому він був в центрі моєї уваги всі вихідні. Ходив коло нього я довго, оглядав довго. От є в нього щось особливе, можливо це більше моя сентиментальність, можливо для когось це хлам, але я в ньому бачу щось особливе, що відрізняє його від інших двохколісних. Так він старенький, так не швидко їде, але як він їде... 

На цих же вихідних я почав його розбирати, розборка показала що він за своє життя побачив багато. Зі слів попередного власника він їздив на дизельному паливі, ну всі знають про експерименти, цей мотоцикл теж не став винятком. А перевозив він за своє життя... :cray_mini2: Стало ясно, що це затягнеться на довго. Але я не впав духом, якщо взявся то потрібно доробити до кінця. 

Час ішов, я закінчив перший курс. І приїхав до дому на літо і почав ним займатись. Фронт роботи був величезний. Першою була куплена донорська рама, тому що своя була не в тому стані щоб ремонтувати її. Стан її був в рази краще, в навантаження були куплені ще один комплект рибок, і глушаки. Верхня траверса. Рідна лопнула в місці де стягується болтом. Ще були залишки фільтра. До того часу вже був куплений комплектний фільтр. Це була осінь 2015

bq2cHoK09Oo_800.jpgi.gif

ZWVr1JhjsOs_800.jpgi.gif

Крісло для пасажира було обміняне на потрібні запчастини. Зимою 2016 купувались запчастини які потрібні. Розібраним він стояв з літа 2015 і нічого серйозного крім покупки запчастин не відбувалось. Не багато не мало було куплено: новий поршень (допомогли на форумі по 49), польські поршневі кільця, поршневий палець (питання з яким досі не вирішене), всі манжети, нові диски зчеплення, паливний фільтр, 'штопорні' кільця на весь мотор, підшипники на весь мотоцикл (корінні підшипники на колінвала zvl). На цьму на сьогодні ставлю крапку. Далі буде.:acute_mini:

12

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Лайк за твою цілеспрямованість. Приємно , що  молодь цікавлять не тільки телефони і пустощі в соц. мережах... Так тримати !

І уявляю , який гарний буде результат роботи (захоплення) !

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Продовжую розповідь про мій довгобуд) 

Через особисті причини роботи пов'язані з мотоциклом до зими з 2016 на 2017-й рік були призупинені. Зимою все було вирішено і робота відновилась. Хоча не зовсім то і припинились, скажем так вони були дуже повільні.  За цей час була куплена оригінальна 'розподільча коробка', відреставрований колінвал та перемикач світла від Яви.

IMG_20170117_123759_800.jpgi.gif

Перемикач купувався з розрахунку практичності у використанні, так як оригінальна схема 6в. А я буду ставити 12В, без акумуляторна та без контактна схема запалення. Про неї пізніше. Колінвал був відреставрований, нижній палець прошліфований і встановлені ремонтні ролики, відцентрований і запресована нова втулка шатуна, але вона скоріш за все буде замінена іншою, про неї теж пізніше. 

Першим ділом я вирішив занятися відновленням серця мотоцикла. Чесно кажучи оглядуючись зараз на те скільки з ним було пророблено роботи то зрозуміло що його ніхто не жалів. Перше я купив поршень наступного ремонтного розміру. Але це не було так просто, якісні поршні зараз рідкість. А старих запасів все менше з кожним днем. Прикупив я польський поршень (як виявилось після покупки Альмот їх на той час не виготовляв). Не знаю наскільки те що було на ньому написано було правда, але тим не менш. Сидячи на відповідному форумі дізнався, що в цих поршнях є проблема випадання штифтів. На наступний день рівноприскореним кроком я направився в колиску ремонта мотоцикла. Далі по секретним кресленням я виготовивав високотехнологічний стенд для перевірки штифтів і поршня на предмет якості їх спільного життя. Нагрів я цих голубків до 100 градусів, продуктами окислення суміші повітря і бутану (так на банці було написано), і використвоючи спеціальний прибор 'пласкогубці з тоненькими 'губами') була перевірена посадка вище згаданих штифтів. Вони пройшли перевірку на ура, і не піддались на провокації зі сторони пласкогубців. Фото установки надаю, можливо комусь згодиться) Також порівняння оригінального поршня і нового.

IMG_20170117_121531_800.jpgi.gif

IMG_20170117_123252_800.jpgi.gif

IMG_20170117_123242_800.jpgi.gif

IMG_20170117_123158_800.jpgi.gif

Різниця в масі в порівнянні з оригінальним було 75 грамів. Але це не кінець, коли я привіз на розточку циліндр і поршень, після вимірювання мені повідомили те що потрібно поршень більшого розміру. Нічого страшного, думаю. Продав поршень з кільцями, замовив в тому ж магазині поршень розміром більшим. Тої ж фірми. Прислали мені той поршень. Ну що сказати різниця з тим поршнем була велика, якість виконання була ніби то ногами робили з напильником. Косе, криве і кострубате. Зателефонував в магазин, повернув поршень, віддали мені гроші. Почав шукати поршень 2-го ремонту. Пошуки були довгими і нічим не увінчались. Дійшов до того, що потрібно робити новий. Купувати універсальну відливку поршня і виготовляти по кресленням новий. (кому потрібно контакти можу дати, можна купити універсальну відливку поршня відповідного діаметру, а далі всі знають все таки форум цьому посвячений xD). Але віднашлась людина яка продавала якісні поршні  сучасного виробництва, притом що відгуки про продавця були  та про поршні були позитивними. Прикупив я його. І перевірив як і попередній. Чи добре живеться штифтам в поршні. Важливо перевіряти чи штифти не виглядають у вікна циліндра. Визначається шляхом відмітки на днищі поршня і опускання його в циліндр. Врешті решт я відвіз поршень, і циліндр був розточений і відхонінгований. Танці з поршнем завершились)

Далі буде B|

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Превосходный подход к поставленной задаче! Так держать! Пожалуй многое в моей жизни, в том числе и судьбу мастерской, определил мотоцикл. (Правда Днепр-11) 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну що ж продовжуємо)

Далі розповідь буде не в хронологічному порядку, а по агрегатно. Пару дописів буде про двигун, а потім про інші частини.

Так як купився новий поршень, а рідний палець своє вже відпрацював. Канави на пальцьові чітко дали зрозуміти що йому прийшов кінець. Купив я новий палець, але щось він мені не дуже. Деталь відповідальна, тому проблем з ним я не хочу. Було вирішено виготовляти новий, з загартуванням і цементацією, і круглою шліфовкою під цей поршень. Шукав я виконавців на форумі, начебто знайшов, але через обставини питання не надовго відкладене. Ще є варіант перешліфовки б/у пальця максимального ремонту, такий є в наявності. Коли діло дійде до виконання данної задачі стане ясно. 

Вище я писав про те, що куплені всі підшипники для двигуна. Також було вирішене питання сальників колінвала. В оригіналі сальник зі сторони коробки був широким (в районі 20 мм), просто куплено два сальника з висотою 10. Які будуть встановлені пружинами в різні сторони, власне як і в оригіналі. Але один підшипник не вдалось купити, через особливості конструкції коробки. Цей підшипник виконаний за одне вторинним валом коробки. Був куплений новий вал, з цим самим підшипником. Але самі вали відрізняються по конструкції, так як останній для Планети (про те як почали жити разон оригінальна кришка передач і новий вал буде описано пізніше). На фото те як вони відрізняються. Рідна обойма підшипника має штопорне кільце, яке фіксує вал з внутрішньої сторони коробки. І не дає йому залишити мотоцикл на ходу, особливо коли захочеш вразити усіх який звук мотоцикла на ходу. xD Новий вал фіксується подібим кільцем, але зовні. І винокує ту саму роль) Але є один нюанс, втулки на яких новий вал крутиться має значні зазори через які масло буде забруднювати навколишнє середовище. Цей недолік буде виправлений виготовленням нових втулок. Був дефект різьби, гайка яка тримаю привідну зірку не наклучуваль на вал. Але це вирішилось дуже просто, я віддав гайку і вал, людині яка з токарним станком на ти, пояснив ситуацію і через деякий час отримав готовий результат. Гайка подружилась з ним) 

IMG_20170117_113751_800.jpgi.gif

IMG_20170117_114109_800.jpgi.gif

Далі будеB|

Змінено користувачем sanlevdb
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

   Вітаю форумчани. Настав 2019 рік, хочу побажати щоб в цьому році ніхто не підсунув вам свині:bye_mini:

  Продовжую розповідь про ремонт свого мотоцикла. В продовження теми про ремонт двигуна, сьогодні я розповім про те, що мало хто робить під час капітального ремонту двигуна. Як і писав раніше стан двигуна дуже поганий, площини картера криві та горбаті. При стикуванні половинок картера між ними щілина більше міліметра. Також посадкові місця під центруючі пальці в формі яйця. Під час стикування половинок картера, місце на яке сідає циліндр складається з двох площин які знаходяться на різній висоті, іншими словами половинки зміщені одна відносно одної.  Посадкові місця під корінні підшипники з зазором в межах - вклав підшипник і він випав звідти до напроліт. Про кришку кпп пізніше, а про кришку зчеплення взагалі мовчу.

   А тепер власне про сам ремонт. Ніяких підкладань бляшанок, ніякого напаювання міддю, ніякого закернити підшипники,  ніякого стягування болтами - тільки не правильний ремонт! Мій не правильний ремонт заключався в наступному:

   1. Фрезерування всіх площин обох площин картера, з мінімальними зйомами.  Для полегшення подального регулювання коробки і розбігу колінвала. Фрезерування відповідної площини кришки зчеплення.

   2. Виправлення зміщення половинок картера шляхом відновлення отворів під центруючі пальці. Шляхом розсвердлювання та розготання наступник і виготовлення ремонтних пальців. В пальцях нарізата технологічна різьба для зручності їх монтажу та демонтажу. 

   3. Розточка посадкових місць під підшипники колінвала і запресовка втулок, з наступною розточкою останніх. 

   4. Розточка отвору для валу кік-стартера з подальшою запресовкою втулки, і розточкою втулки під вал кік-стартера (який до цього потрібно освіжити).

   5. Фрезеровка площини під циліндр. 

   6. Фрезерування площадки під перехідну плиту для встановлення нового запалення. 

   7. Фрезерування каналів для змащування підшипників в нових посадкових місцях під підшипники колінвала.

(Само собою, що деякі операції виконувались 'в парі', детально я не розписую. Тільки список виконаних робіт.)

   Фото двигуна після всіх маніпуляцій з ним.

IMG_20170207_111158_800.jpgi.gif

IMG_20170207_111207_800.jpgi.gif

IMG_20170207_111213_800.jpgi.gif

IMG_20170207_111231_800.jpgi.gif

IMG_20170207_111253_800.jpgi.gif

IMG_20170207_111319_800.jpgi.gif

IMG_20170207_111329_800.jpgi.gif

IMG_20170207_111349_800.jpgi.gif

IMG_20170207_111435_800.jpgi.gif

IMG_20170207_112229_800.jpgi.gif

IMG_20170207_113604_800.jpgi.gif

IMG_20170415_214854_800.jpgi.gif

IMG_20170415_214918_800.jpgi.gif

IMG_20170415_214823_800.jpgi.gif

IMG_20170415_214840_800.jpgi.gif

Допоміг мені з виконанням цих робіт, Віктор Сухар. Посилання на відео про це все я залишу тут, для тих хто захоче його переглянути. Трохи про роботу Віктора. Після того як двигун приїхав від нього, першим я перевірив зазори між половинками картера і кришки. Ніякий з щупів не ліз, при переверці на світло ніяких просвітів не було. Люфта вала кік-стартера в кришкі не було, лиш мягке ковзання. Посадки під підшипники теж на рівні. Рекомендую.

   Далі будеB|

 

Змінено користувачем sanlevdb
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, sanlevdb написав:

   Вітаю форумчани. Настав 2019 рік, хочу побажати щоб в цьому році ніхто не підсунув вам свині:bye_mini:

  Продовжую розповідь про ремонт свого мотоцикла. В продовження теми про ремонт двигуна, сьогодні я розповім про те, що мало хто робить під час капітального ремонту двигуна. Як і писав раніше стан двигуна дуже поганий, площини картера криві та горбаті. При стикуванні половинок картера між ними щілина більше міліметра. Також посадкові місця під центруючі пальці в формі яйця. Під час стикування половинок картера, місце на яке сідає циліндр складається з двох площин які знаходяться на різній висоті, іншими словами половинки зміщені одна відносно одної.  Посадкові місця під корінні підшипники з зазором в межах - вклав підшипник і він випав звідти до напроліт. Про кришку кпп пізніше, а про кришку зчеплення взагалі мовчу.

   А тепер власне про сам ремонт. Ніяких підкладань бляшанок, ніякого напаювання міддю, ніякого закернити підшипники,  ніякого стягування болтами - тільки не правильний ремонт! Мій не правильний ремонт заключався в наступному:

   1. Фрезерування всіх площин обох площин картера, з мінімальними зйомами.  Для полегшення подального регулювання коробки і розбігу колінвала. Фрезерування відповідної площини кришки зчеплення.

   2. Виправлення зміщення половинок картера шляхом відновлення отворів під центруючі пальці. Шляхом розсвердлювання та розготання наступник і виготовлення ремонтних пальців. В пальцях нарізата технологічна різьба для зручності їх монтажу та демонтажу. 

   3. Розточка посадкових місць під підшипники колінвала і запресовка втулок, з наступною розточкою останніх. 

   4. Розточка отвору для валу кік-стартера з подальшою запресовкою втулки, і розточкою втулки під вал кік-стартера (який до цього потрібно освіжити).

   5. Фрезеровка площини під циліндр. 

   6. Фрезерування площадки під перехідну плиту для встановлення нового запалення. 

   7. Фрезерування каналів для змащування підшипників в нових посадкових місцях під підшипники колінвала.

(Само собою, що деякі операції виконувались 'в парі', детально я не розписую. Тільки список виконаних робіт.)

   Фото двигуна після всіх маніпуляцій з ним.

IMG_20170207_111158_800.jpgi.gif

IMG_20170207_111207_800.jpgi.gif

IMG_20170207_111213_800.jpgi.gif

IMG_20170207_111231_800.jpgi.gif

IMG_20170207_111253_800.jpgi.gif

IMG_20170207_111319_800.jpgi.gif

IMG_20170207_111329_800.jpgi.gif

IMG_20170207_111349_800.jpgi.gif

IMG_20170207_111435_800.jpgi.gif

IMG_20170207_112229_800.jpgi.gif

IMG_20170207_113604_800.jpgi.gif

IMG_20170415_214854_800.jpgi.gif

IMG_20170415_214918_800.jpgi.gif

IMG_20170415_214823_800.jpgi.gif

IMG_20170415_214840_800.jpgi.gif

Допоміг мені з виконанням цих робіт, Віктор Сухар. Посилання на відео про це все я залишу тут, для тих хто захоче його переглянути. Трохи про роботу Віктора. Після того як двигун приїхав від нього, першим я перевірив зазори між половинками картера і кришки. Ніякий з щупів не ліз, при переверці на світло ніяких просвітів не було. Люфта вала кік-стартера в кришкі не було, лиш мягке ковзання. Посадки під підшипники теж на рівні. Рекомендую.

   Далі будеB|

 

Вітаю,ото зламок ти друже купив..вибач.Особливо сподобалось про картери.Я планетовські двигуни неодноразово ремонтував...але щоб таке попадалось-ніколи.Максимум-розбита посадка підшипника колінвала зі сторони генератора.Товстий сальник між підшипниками купи і встанови,який потрібно...не треба займатися самодіяльністю).Зауважень багато,але ліньки писати).Поршень повинен бути конусним,і з овальною юбкою...зачасту вони циліндричні.У проточеній гільзі рекомендую згладити горизонтальні кромки усіх вікон.(полукруглим надфілем).Вони й так згладяться кільцями...але якщо зразу зробити-убереже від випадкового зламу кілець.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня. Тема цікава і мені близька. Кілька разів втулив посадки підшипників 49-го. Досвід негативний. Випадають:((( Товщина стінки втулок виходить досить мала. Особливо це стосується правої сторони де починаяють вскриватися отвори кришки сальника. Приходилось робити нову кришку з зміщеними отворами і робити нові отвори в картері. Старі - заварювати. Вся біда в характері роботи даного вібратора. То не валик коробки, який не має ударних навантажень. В результаті всіх експериментів особисто дійшов до такого варіанту: картер розточується як чисто в зборі на штіфтах, гальванічно нахромувати обойми роликових підшипників і прошліфувати їх на оправці на круглошліфі. Садимо на азот + нагрів картеру до 50-60 градусів.

Стик циліндр- картер - вірно. Тільки важливо зазначити що при фрезеровці даного стику за базу треба брати вісь колінвала і перпендикулярно фрезерувати стик під циліндр. 

Наступне: дуже часто після шліфовки половинок циліндр не влазить в розточку картеру. Це прибирається або проточкою пояска циліндра, або розточкою картера.

Ну і сальничок на кік треба. Бо там сикає регулярно прямо на вихлопну.

А так, молодець, успіхів.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Не забудьте выковырять все пыльники с подшипников перед установкой, смотрю на видео там защищенный подшипник для коленвала. И не плохо компенсировать сфрезерованную высоту под целиндр, длина шатуна увы очень проблематично регулируется. :)  А так молодец, так держать.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Також якщо маєте експлуатувати ваш 49 в наш час то не забутьте про тиск під головкою циліндра. Тобто щоб небуло детонаціі мінімум 8.5 для 92 бензину.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 годин назад, васско написав:

Також якщо маєте експлуатувати ваш 49 в наш час то не забутьте про тиск під головкою циліндра. Тобто щоб небуло детонаціі мінімум 8.5 для 92 бензину.

Детонація-це неконтрольоване горіння палива,коротше-вибух.Детонує тоді,коли двигун розрахований  на 92 а  йому дають 76.Паливна суміш горить поступово,і чим більше октанове число палива-тим повільніше.Двигун ИЖ-49 розрахований на 66 бензин,камера у головці вирахована з огляду максимальної потужності без детонації(на 92 детонації не буде).

У головці ИЖ-49 величезна камера,там тільки заварювати) і розточувати...зразком може бути головка(камера згоряння) з двигуна Планети 4 чи 5-тої.Але великого приросту потужності все одно не буде,бо різні канали вихлопу,продувки у гільзах 49-того і 5-тої Планети...просто буде стабільніша робота двигуна.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 часов назад, Andriy-77 сказал:

Двигун ИЖ-49 розрахований на 66 бензин,камера у головці вирахована з огляду максимальної потужності без детонації(на 92 детонації не буде).

Детонації  не  буде,  але,  як  кажуть,   палка  при  двох  кінцях.  На  92-му  бензині    моциклєт  не  знатиме  ні  гори,  ні  низу,  і  якщо  видати  йому  трішки  "чаду"  під  навантаженням,  то  можливе  прогорання  поршня.  Просто  не  треба  випробовувати  двигун  на  міцність,  накручуючи  ручку  "газу".

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Також є ще один ньюанс в роботі двигуна в ІЖ 49. Ви маєте я так зрозумів електроне запалювання, це дуже добре на відміну від контактного, але є одне але. В 49-го воно не стабільне,а з зміною фаз в залежності від величини обертів так як у авто на контактному запалені. Або так як у мотоцикла МТ. Хто ставив на МТ просте електроне запалювання той знає про що йдеться, моцик добре заводиться і стабільно працює але немає такого потенціалу як з  відцентровим тобто ( центробежным ) розподільником запалювання. Так що якщо хочете відчути правильну роботу ІЖ 49 , то як мінімум ставити мікропроцесорне електроне запалювання.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години назад, васско написав:

Також є ще один ньюанс в роботі двигуна в ІЖ 49. Ви маєте я так зрозумів електроне запалювання, це дуже добре на відміну від контактного, але є одне але. В 49-го воно не стабільне,а з зміною фаз в залежності від величини обертів так як у авто на контактному запалені. Або так як у мотоцикла МТ. Хто ставив на МТ просте електроне запалювання той знає про що йдеться, моцик добре заводиться і стабільно працює але немає такого потенціалу як з  відцентровим тобто ( центробежным ) розподільником запалювання. Так що якщо хочете відчути правильну роботу ІЖ 49 , то як мінімум ставити мікропроцесорне електроне запалювання.

Достатньо поставити генератор зі скутера(достатньої потужності)...у комутаторі завжди є випередження запалення.Навіть у вітчизняних мото(Мінськ,восход) невеличке випередження є.

В мене на китайському мопеді встановлений комутатор(купований) з випередженням 15 градусів(точно не пам'ятаю).

7 годин назад, инженер написав:

Детонації  не  буде,  але,  як  кажуть,   палка  при  двох  кінцях.  На  92-му  бензині    моциклєт  не  знатиме  ні  гори,  ні  низу,  і  якщо  видати  йому  трішки  "чаду"  під  навантаженням,  то  можливе  прогорання  поршня.  Просто  не  треба  випробовувати  двигун  на  міцність,  накручуючи  ручку  "газу".

Прогорання поршня-ото якраз наслідки детонації...як не банально звучить-дехто її не чує).Зменшити камеру згоряння,і проблем не буде.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Він красивий, тому що є переробкою DKW NZ 350.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 часа назад, васско сказал:

Також є ще один ньюанс в роботі двигуна в ІЖ 49. Ви маєте я так зрозумів електроне запалювання, це дуже добре на відміну від контактного, але є одне але. В 49-го воно не стабільне,а з зміною фаз в залежності від величини обертів так як у авто на контактному запалені. Або так як у мотоцикла МТ. Хто ставив на МТ просте електроне запалювання той знає про що йдеться, моцик добре заводиться і стабільно працює але немає такого потенціалу як з  відцентровим тобто ( центробежным ) розподільником запалювання. Так що якщо хочете відчути правильну роботу ІЖ 49 , то як мінімум ставити мікропроцесорне електроне запалювання.

Тоже так думал когда то, родное зажигание, эксцентрики.итд,  они предназначены только лишь для облегчения запуска мотора,  - так как для работы мотора нужно опережение 5 - 5,5 мм до ВМТ,  и это бывает проблемно для нижних конечностей, для этих целей придумали грузики, которые снижают опережение на 1- 1,5 мм,   начинают расходится от 600 об. в минуту , и  полностью раскрываются на 1400 об. мин.   

Получается что при езде АОЗ не нужен., только при старте. 

Мне советовал человек поставить готовый комплект зажигания от скутера вайпер.

В интернете один человек продает качественные готовые комплекты со всеми переходниками, становится вместо штатного генератора, ничего пилить или переделывать не нужно. 

Я себе поставил, вроде 1300 грн было осенью, вообще шикарная вещь, советую всем. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година назад, PROTOLaB написав:

Тоже так думал когда то, родное зажигание, эксцентрики.итд,  они предназначены только лишь для облегчения запуска мотора,  - так как для работы мотора нужно опережение 5 - 5,5 мм до ВМТ,  и это бывает проблемно для нижних конечностей, для этих целей придумали грузики, которые снижают опережение на 1- 1,5 мм,   начинают расходится от 600 об. в минуту , и  полностью раскрываются на 1400 об. мин.   

Получается что при езде АОЗ не нужен., только при старте. 

Мне советовал человек поставить готовый комплект зажигания от скутера вайпер.

В интернете один человек продает качественные готовые комплекты со всеми переходниками, становится вместо штатного генератора, ничего пилить или переделывать не нужно. 

Я себе поставил, вроде 1300 грн было осенью, вообще шикарная вещь, советую всем. 

Пізніше,бо я зараз у гостях,можу виставити фото комутатора з гарантованим УОЗ.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 02.01.2019 в 20:30, Andriy-77 сказал:

Товстий сальник між підшипниками купи і встанови,який потрібно...не треба займатися самодіяльністю).Зауважень багато,але ліньки писати).Поршень повинен бути конусним,і з овальною юбкою...зачасту вони циліндричні.У проточеній гільзі рекомендую згладити горизонтальні кромки усіх вікон.(полукруглим надфілем).Вони й так згладяться кільцями...але якщо зразу зробити-убереже від випадкового зламу кілець.

А що не так буде з двома сальниками встановлених дзеркально? Цікаво більше з експлуатаційної сторони. З приводу зауважень, я тільки за і готовий їх вислухати. За гільзу мені розточник теж це теж казав.

 

В 02.01.2019 в 20:52, Station сказал:

Не забудьте выковырять все пыльники с подшипников перед установкой, смотрю на видео там защищенный подшипник для коленвала. И не плохо компенсировать сфрезерованную высоту под целиндр, длина шатуна увы очень проблематично регулируется. :)  А так молодец, так держать.

В відео підшипник для зразка, точніше для зняття розмірів з нього. Для того щоб витримати потрібну посадку. А сферезеровану висоту буду компенсовувати товщою прокладкою.

Змінено користувачем sanlevdb
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 часа назад, инженер сказал:

Детонації  не  буде,  але,  як  кажуть,   палка  при  двох  кінцях.  На  92-му  бензині    моциклєт  не  знатиме  ні  гори,  ні  низу,  і  якщо  видати  йому  трішки  "чаду"  під  навантаженням,  то  можливе  прогорання  поршня.  Просто  не  треба  випробовувати  двигун  на  міцність,  накручуючи  ручку  "газу".

Ручку газу такому старичку ніхто викручувати не буде) Це буде мотоцикл вихідного дня)

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 часов назад, васско сказал:

Так що якщо хочете відчути правильну роботу ІЖ 49 , то як мінімум ставити мікропроцесорне електроне запалювання.

З приводу запалення буде далі. Слідкуйте за темою.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 02.01.2019 в 20:39, Дядько Максим сказал:

Наступне: дуже часто після шліфовки половинок циліндр не влазить в розточку картеру. Це прибирається або проточкою пояска циліндра, або розточкою картера.

Ну і сальничок на кік треба. Бо там сикає регулярно прямо на вихлопну.

Дякую за відповідь. В темі далі буде описано подальший ремонт двигуна і не тільки. Чисто механічна обробка і ремонт. Хотілось би почути вашу думку з подальшої мех. обробки. (коробка передач, задня підвіска).

Сальник то само собою, поки що до нього не дійшла справа.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Продовжую свою розповідь про надання дихання сердцю 49-го)

   Сьогодні поговоримо про кришку КПП. Як і сам двигун, так і кришка бажали кращого. Тому не довго думаючи кришка кпп і половинки картера знов поїхали на ремонт. Під час огляду було виявлено що отвори в яких повинні бути запресовані штифти для базування кришки були 'злегка розбитими' як власне і все в цьому двигуні. Це призвело до того що під час роботи кришка була зміщена в сторону колінвала і посадку під підшипник проміжкового валу корабки порядно розтовкло. Яка була технологія ремонту:

   1. Фрезерування площин кришки кпп.

   2. Виставлення кришки по не розбитому валу. Остаточне закріплення кришки кпп.

   3. Розсвердлювання базуючих отворів в кришці та кратері. Подальша їх обробка і виготовлення нових ремонтних штифтів. В штифтах зроблена технологічна різьба для зручною розборки і зборки. (див. фто).

   4. Розточування отвору під підшипник проміжкового валу, завтулювання і чистова розточка соосно з отвором для підшипника проміжкового валу в картері, збереженням міжосьової відстані та паралельності з первинним валом кпп (див. відео та фото).

  5. І танці з бубном в спробі подружити новий вторинний вал з кришкою, шляхом розточування отвору під сальника і розточкою канавки для штопорного кільця, яке не дасть валу покинути коробку.

Всі роботи виконав Віктор Сухар, відео з роботою теж прикріплюю в темі.

9_psuyZhF_Y_800.jpgi.gif

SPzRM3d3vK8_800.jpgi.gif

tk90oFbgzyw_800.jpgi.gif

en8_WqMKS9E_800.jpgi.gif

i14vG7LJ_cY_800.jpgi.gif

ZcQ5uvJ6_xc_800.jpgi.gif

Bezymiannyi_800.jpgi.gif

ZOgki7_tHeo_800.jpgi.gif

3Zn2b4meXWY_800.jpgi.gif

VOe5C1e7M3I_800.jpgi.gif

yzQ37d_YxBU_800.jpgi.gif

tkjy_87ntt0_800.jpgi.gif

uare6Eb_k_Y_800.jpgi.gif

uU_SPVqOhek_800.jpgi.gif

IMG_20170415_214635_800.jpgi.gif

IMG_20170415_215011_800.jpgi.gif

 

Далі будеB|

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
24 минуты назад, sanlevdb сказал:

Сьогодні поговоримо про кришку КПП. Як і сам двигун, так і кришка бажали кращого. Тому не довго думаючи кришка кпп і половинки картера знов поїхали на ремонт. Під час огляду було виявлено що отвори в яких повинні бути запресовані штифти для базування кришки були 'злегка розбитими' як власне і все в цьому двигуні.

Які ж варвари так знущалися з цього двигуна!!! В мене на господарстві є молодший брат 49, ИЖ-56, 1962 р.в. Залишив собі , (залишився від батька) інше продав. А цього залишив, не піднялась рука. За період з 1962-1992 рр. пройшов 140000 км. Шість разів по Криму, від Керчі до Чорноморська. Крейсерська швидкість для двигуна 49 - 50-60 км/год. А далі просто жалко двигун!! Їздив я і на АИ-93 і на 92, тягне мама не горюй!! Але дуже перегріваєтся двигун і починає воняти. Єдина проблема в мене, це шліщи кик-стартера ,вони з'їлися . Причина - не затягнутий болт .  Запалювання і генератор в мене рідний, 6-ти вольтовий. Особливо мені подобаєтся ручка ручного перемикання швидкостей! 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@33vic Таких двигунів багато. Банальна причина, не затягнуті болти на двигуні. Горе-капітальщиків багато і після них ремонтувати дурна затія, але вже як є. Але я буду впевнений що там проблем немає.

Змінено користувачем sanlevdb
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Потрібна допомога власників 49-х в яких є оригінальна коробка аккумулятора. Є думка, щодо виготовлення нової коробки. Надрукувати на 3D принтері, але потрібні детальні фото з розмірами.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку