#155226 Опубліковано: 8 січня, 2019 Тут не допоможу, в 56 - го інша конструкция. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#155335 Опубліковано: 9 січня, 2019 (змінено) 14 часа назад, sanlevdb сказал: Потрібна допомога власників 49-х в яких є оригінальна коробка аккумулятора. Є думка, щодо виготовлення нової коробки. Надрукувати на 3D принтері, але потрібні детальні фото з розмірами. Фото и размеры у меня есть где-то на компьютере, так-же как и ленты крепления в виде чертежей с форума по 49, но быстро найти не смогу, есть в оригинале распред коробка купленная в свое время за дурные деньги. По факту коробка акб это и есть сам 6вольтовый бакелитовый акумулятор, и на него крышечка прикрывающая контакты. С принтером выйдет облом, он попросту расплавится от двигателя. Если получится как-то решить данный вопрос с 100% аутентичности то я в очереди, мне таких два надо. Змінено 9 січня, 2019 користувачем Station грамматическая ошибка 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#155437 Опубліковано: 9 січня, 2019 @Station З приводу стальної стрічки, креслення з форума по 49-му я бачив, але там було багато спорів з приводу них. Тому сильно не вникав. Розпридільча коробка в мене в самого теж є, купив за 300 грн. два роки тому з усім начинням) То я розумію, коробка акб мені потрібна для того щоб заховати туди усю начинку нового запалення. І для збереження аутентичності. Не зразу то і зрозумієш що там заховано) А чому має розплавитись? Коли дійде діло до того щоб печатати то проведу тести і тоді буде ясно. Для того щоб було 100% аутентично потрібно багато детальних фото і точні розміри. А не +- рукавиця. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#155523 Опубліковано: 10 січня, 2019 Я постараюсь собрать Вам максимум информации, а там посмотрим. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#155672 Опубліковано: 10 січня, 2019 @Station Пропоную вирішення питання з кробкою акб перенести в особисті повідомлення, щоб не флудити в темі. Тема з коробкою акб більше підходить для форума по 49-му) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#155681 Опубліковано: 10 січня, 2019 (змінено) В продовження теми про двигун. З мех. обробкою двигуна майже все. На даний момент залишились дрібниці, вирішення яких буде висвітлене пізніше. Тепер що стосується запалення. Рідне запалення на даний час морально і фізично застаріло. Притом що воно 6в і потрібний відповідний акб, але на ньому 49-й працює як годинник. В моєму випадку стояв генератор від мінська, яке не працювало. Не став я його відновлювати. Посидівши та почитавши варіанти генераторів які можна було встановити я зупинився на варіанті - скутерне запалення на 140 Вт, безконтактне та безакумуляторне. Купив я готовий комплект запалення з всіма перехідниками і всім що необхідно для установки його на 49-й. Частково про те як картер перероблявся під перехідну плиту на новий генератор є в першому відео (див. 1 сторінку). Все начиння яке потрібне для його роботи, як сказано пару постів вище буде заховане в коробку акб. Електична схема буде перероблена на 12В. В планах є встановлення потужнішого освітлення та поворотників. Їх встановленн є необхідністю на дорогах з сучасним рухом. Але щоб вони не виділялись і більш менш вписувались в загальний стиль, вони будуть виконані в корпусі підфарників від авто ГАЗ 69, підфарники називаються ПФ-10. Є пару фото як приблизно це буде виглядати. Що дає встановлення такого запалення на мотоцикл (в теорії): 1. Стабільність роботи, всім відомі проблеми з підпаленими контактами. Поставив, виставив і забув. 2. Висока заявлена потужність. 3. Не потрібен акб, це і водночас недолік. Світло буде тільки тоді коли він працює. 4. 12В постійного струму. Але повторююсь це в теорії, а чому в теорії тому що двигун не заводився на ньому. І як воно себе веде я точно сказати не можу. Купував я в людини яка займається їх частковим виготовленням і продажем (є майже на будь-який совковий мотоцикл). І рекомендувати його і давати якісь контакти на нього, як наприклад з Віктором Сухарем, не можу. Є невелика проблема в затиранні ротора об праву кришку, але вона вирішиться виготовлення нового перехідника з колінвала на генератор. В комплекті йшов такий перехідник, але він зависокий. Можливо я і '@Andriy-77' говоримо про одну і ту саму людину.. А тепер трішки фото. Змінено 10 січня, 2019 користувачем sanlevdb . 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#155761 Опубліковано: 11 січня, 2019 4 години назад, sanlevdb написав: Посидівши та почитавши варіанти генераторів які можна було встановити я зупинився на варіанті - скутерне запалення на 140 Вт, безконтактне та безакумуляторне 4. 12В постійного струму. Можливо я і '@Andriy-77' говоримо про одну і ту саму людину.. Писав-писав...а воно кудись ділось....допишу вже взавтра,а зараз трохи скорочено. Так,про одну й ту саму людину.Можна було не шкодувати,й взяти генератор трохи потужніше...але й цього в принципі достатньо. Акумулятор можна прилаштувати-не важко.Тільки комутатор треба замінити(фото виставлю),він з гарним УОЗ(на малих обертах-пізніше запалення..тягу добре добавляє).Він працює від акумулятора,але тієї напруги що виробляє генератор, для освітлення і зарядки акумулятора,достатньо для запуску(іскра буде і без акумулятора).Тобто існуюча у генераторі високовольтна катушка(на вашому фото вона намотана тонким дротом і в ізоляції з бумаги)-вона буде не задіяна.При потребі можна залишити резервне запалення,залишивши і той комутатор який ви вже купили.В мене так і зроблено...комутатор на постійному струмові у роботі,а резервний(для змінного струму) причеплений поряд на стяжці.В разі виходу з ладу робочого комутатора,я перекидаю фішки(вони однакові)...і переєдную один провід. Якщо зацікавить-фото генератора(з усіма проводами,чітко...бо вони є однофазні,двофазні і т.д.),комутатора і регулятора напруги(РР) у студію.Намалюю що і куда.І ще гадаю вам підсунули дешевий регулятор напруги,який не стабільний і не надійний...то покажу який потрібно купити(він не дорогий). P.S.В мене стоїть покійного кума(помер молодим від раку) ИЖ-49,без документів...його жінка ніяк ціну не складе на продаж.Запалення років з 15 назад перероблено мною на електронне з "Карпат"...тоді скутерів не було, і що було в наявності у кума-те і поставив. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#155921 Опубліковано: 11 січня, 2019 (змінено) Дуже дякую вам за інформацію.Те що мене цікавить я спитаю в особистих повідомленнях. А з приводу дешевого регулятора напруги це цікаво, можна якесь посилання на нормальний рр, який сюди підійде. Змінено 11 січня, 2019 користувачем sanlevdb 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#155923 Опубліковано: 11 січня, 2019 @Andriy-77 Дуже дякую вам за інформацію.Те що мене цікавить я спитаю в особистих повідомленнях. А з приводу дешевого регулятора напруги це цікаво, можна якесь посилання на нормальний рр, який сюди підійде. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#155959 Опубліковано: 11 січня, 2019 Такс. Поїхали далі. Наступним кроком було виготовлення нового кронштейна розпридільчої коробки. Даний кронштейн виконує подвійну роль на ньому закріплена розпридільча коробка і коробка акб (за яку писалось вище). Було прийнято рішення виготовлення нового кронштейна. Добрі люди допомогли з приблизними розмірами і я прийнявся його виготовляти. Першим кроком я накреслив і розпечатав його на папері. Потім зробив макет з картону і підправив деякі розміри під свій мотор. Далі я замовив кронштейн на лазерній різкі. А далі діло техніки, вигнув і приварив бокову планку. І все він готовий). З приводу лазерної різки. Я замовляв в 'Інна Джима' - 0987204664. Займається різкою чорного металу, нержавійки, латунь, алюміній. Матеріал кронштейна був їхній. Виконанням замовлення залишився задоволений. Рекомендую. І власне фото готового кронштейна. Далі буде. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#155969 Опубліковано: 11 січня, 2019 (змінено) 3 години назад, sanlevdb написав: Дуже дякую вам за інформацію.Те що мене цікавить я спитаю в особистих повідомленнях. А з приводу дешевого регулятора напруги це цікаво, можна якесь посилання на нормальний рр, який сюди підійде. Треба знати який у вас генератор,кількість проводів і колір.Бо регулятори різні..і різна ціна.Трохи подивився...ціни підросли і моє бажання дешевого регулятора,може не здійснитися(.На фото по типу такого,досить надійні і добре регулюють. Передивився трохи об'яви по запаленням на иж,є з різними регуляторами...якщо у вас такий-то годиться. Змінено 11 січня, 2019 користувачем Andriy-77 Доповнення. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#156226 Опубліковано: 12 січня, 2019 @Andriy-77 Нажаль зараз не можу відправити вам фото. При першій можливості сфотографую. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#156233 Опубліковано: 13 січня, 2019 ось про Ваш комплект запалення я замучився вислуховувати незадоволених покупців.завтра можу дати точні розміри оригінального акумулятора.ще в 49 проблема це низькі оберти двигуна,тому погане світло.в себе я пробував різні варіанти,і CDI найкраще,на генераторі Минск неможливо було добитися низьких холостих.щоб трохи збільшити напругу на низах,перемотував генератор,і добавляв декілька витків на кожну катушку... 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#156234 Опубліковано: 13 січня, 2019 , sanlevdb написав: @Andriy-77 Нажаль зараз не можу відправити вам фото. При першій можливості сфотографую. Я не поспішаю). Забув за широкий сальник на колінвал. Якщо з посадкою у картер і колінвалом усе в нормі(робоча поверхня не крива і не подряпана),то він ходить досить довго..нарікань нема.Раз запресувати і усе.На рахунок двох сальників,я не знаю які ви будете ставити...по товщині повинні відповідати одному товстому,запресовані без перекосів(а два важче запресувати ніж один). Я чесно кажучи,ніколи не думав на рахунок двох сальників(імпорту тоді не було)...завжди ставив один-рідний. Ви підрізали картери,зберіть поки без сальників(тобто запресовані обойми підшипників 2505 і 304...і обов'язково дві пружинні шайби між 304 і моторною зіркою,і моторна зірка.Прослідкуйте зазор між картерами і відповідно правою і лівою половиною колінвала(повинен бути однаковий зазор).В іншому випадку шатун буде зміщений від центру гільзи з відповідними наслідками(затирання шатуном об колінвал і швидший вихід з ладу підшипника шатуна...і не врятує те,що верхній підшипник(втулка)має деяку свободу у поршні). Регулювати зазор можна шайбами на колінвал відносно 304 підшипника(так як він тримає колінвал від осьового переміщення)...я гадаю ви здогадаєтесь.Обов'язкова шайба між сальником(коли ви вже його поставите) і 2505 підшипником. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#156335 Опубліковано: 13 січня, 2019 (змінено) @Andriy-77 За цю пружинну шайбу знаю) З приводу регулювання колінвалу, то морока ще та. Я вже попередньо збирав його і дивився де і куди потрібно буде зміщувати. На даний момент займаюся виготовлення нових прокладок на двигун. Після цього буду вже з ними усе регулювати. В мене трохи виникли проблеми з регулюванням коробки передач. Після всієї мех. обробки набігло майже 1 мм. зазору. Думаю виходити з положення товщою прокладкою і регулюванням підшипників. Доречі я прикупив корінні підшипники з 'буртами', тому положенням зовнішньої обойми цих підшипників теж можна відрегулювати. Наподобі такого https://vpk-podshipnik.com.ua/product/nj2205-e-zvl-slovakiya Змінено 13 січня, 2019 користувачем sanlevdb 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#156336 Опубліковано: 13 січня, 2019 @IgorokSTG Не зрозумів. Ви теж займаєтесь їх продажем? Я не розголошував контакти тої людини в якої купував, так як поки що не випробував його. Щось я не пам'ятаю де казав, що данні нобори погані за якістю, або не працюють. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#156344 Опубліковано: 13 січня, 2019 23 минуты назад, sanlevdb сказал: @IgorokSTG Не зрозумів. Ви теж займаєтесь їх продажем? Я не розголошував контакти тої людини в якої купував, так як поки що не випробував його. Щось я не пам'ятаю де казав, що данні нобори погані за якістю, або не працюють. ні,я не продаю їх,а якість наборів спробував показати на відео 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#156358 Опубліковано: 13 січня, 2019 , sanlevdb написав: @Andriy-77 За цю пружинну шайбу знаю) З приводу регулювання колінвалу, то морока ще та. Я вже попередньо збирав його і дивився де і куди потрібно буде зміщувати. На даний момент займаюся виготовлення нових прокладок на двигун. Після цього буду вже з ними усе регулювати. В мене трохи виникли проблеми з регулюванням коробки передач. Після всієї мех. обробки набігло майже 1 мм. зазору. Думаю виходити з положення товщою прокладкою і регулюванням підшипників. Доречі я прикупив корінні підшипники з 'буртами', тому положенням зовнішньої обойми цих підшипників теж можна відрегулювати. Наподобі такого https://vpk-podshipnik.com.ua/product/nj2205-e-zvl-slovakiya Шайба пружинна на фото,під шпонкою дві штуки.Та що раніше я виставив-і дистанційна,і захисна(це щоб сальник у підшипник не ліз,і мастило потрапляло).Не люблю прокладок),якщо картера гарні-завжди складав на герметику-прокладці...20 хвилин підсохло,скрутив і забув.Герметик казанський,рекомендую. У вашому випадку,можливо без прокладок і не обійдеся. Коробка...там зроблено з запасом)..по регулюванню...+- метр).Жартую.В першу чергу копірний вал,товста шайба внизу обов'язково...лінійку,чи штангель на картер(без малої кришки звісно)і вимірюємо необхідну товщину регулювальних шайб-потрібно щоб копірний вал не зажимало,коли встановлена бокова кришка КПП і зажата.Вторинний вал регулюється шайбами зі сторони корзини,теж мінімальний зазор(сталева,калена шайба до бронзової втулки первинного Вала обов'язкова)...чому мінімальний зазор-йде осьове навантаження від корзини).А от проміжний вал можна переміщати в обидві сторони.Найкраще знайти заводську книжку по регулюванню КПП. Корінні підшипники...навіть не знаю,ніколи такі не використовував.Але замість одного регулювання,доведеться регулювати три підшипника(хіба що поставити буртами внутрішніх обойм від колінвала). 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#156380 Опубліковано: 13 січня, 2019 @Andriy-77 Дякую за інформацію. З приводу герметика, думаю купити віктор реінс. І садити прокладки на герметик. В мене доведеться гратися з усім, і в буквальному сенсі регулювати усе) 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#156384 Опубліковано: 13 січня, 2019 @IgorokSTG Дякую за відео. Дуже інформативне. При примірці даного запалення я теж зіткнувся з проблемою високого магніта, Він затирав праву кришку, і я теж буду робити новий перехідний конус. Під перехідну плиту картер фрезерувався, так щоб вона сіла нижче. В відео про ремонт моно двигуна є момент, де це показується. Ну все стане ясно коли буду пробувати запускати двигун) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#156398 Опубліковано: 13 січня, 2019 , sanlevdb написав: @IgorokSTG Дякую за відео. Дуже інформативне. При примірці даного запалення я теж зіткнувся з проблемою високого магніта, Він затирав праву кришку, і я теж буду робити новий перехідний конус. Під перехідну плиту картер фрезерувався, так щоб вона сіла нижче. В відео про ремонт моно двигуна є момент, де це показується. Ну все стане ясно коли буду пробувати запускати двигун) Бачив у ютубі цікаве встановлення запалення на ИЖ...правда Спорт.Там магніт напряму на цапфу одітий,без подовжувача.Замість кришки сальника,виготовлена нова з алюмінію...і от на неї якраз кріпиться статор генератора. Щоб так реалізувати на 49,треба картер фрезерувати...й аргоном трохи поварити. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#156461 Опубліковано: 13 січня, 2019 @Andriy-77 Це якби знаття за цю переробку до того як робилась мех. обробка двигуна і куплявся готовий комплект запалення. Тут потрібно подумати чи доцільно буде, доволі трудозатратно. Хоча в моєму випадку теж фрезеровка, виготовлення нового перехідника. Я думаю цього вистачить, мені головне щоб воно працювало, і туди не заглядав. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#156483 Опубліковано: 14 січня, 2019 як виявилося на акумуляторах є різні малюнки,але всі вони одного розміру...до кришок не зміг дістатися,а з мото полінувався знімати 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#156494 Опубліковано: 14 січня, 2019 7 годин назад, IgorokSTG написав: як виявилося на акумуляторах є різні малюнки,але всі вони одного розміру...до кришок не зміг дістатися,а з мото полінувався знімати Ого,навіть насос є).У більшості він втратився з часом.Мото реставрований...чи так зберігся?Бачу плотненько займаєтесь ремонтом мото...шатунів пачка). 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#156500 Опубліковано: 14 січня, 2019 1 час назад, Andriy-77 сказал: Ого,навіть насос є).У більшості він втратився з часом.Мото реставрований...чи так зберігся?Бачу плотненько займаєтесь ремонтом мото...шатунів пачка). не так була реставрація,як просто ремонт,але це давно.шатунів за роки зібралося багато.маю ще одного повністю иж 49.якщо цікаво перейдіть в альбом https://vk.com/album63823686_134392105 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах