sanlevdb

"Иж 49" Перші кроки, або з почином.

183 повідомлення у цій темі

Тут не допоможу, в 56 - го інша конструкция.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 часа назад, sanlevdb сказал:

Потрібна допомога власників 49-х в яких є оригінальна коробка аккумулятора. Є думка, щодо виготовлення нової коробки. Надрукувати на 3D принтері, але потрібні детальні фото з розмірами.

Фото и размеры у меня есть где-то на компьютере, так-же как и ленты крепления в виде чертежей с форума по 49, но быстро найти не смогу, есть в оригинале распред коробка купленная в свое время за дурные деньги. По факту коробка акб это и есть сам 6вольтовый бакелитовый акумулятор, и на него крышечка прикрывающая контакты. С принтером выйдет облом, он попросту расплавится от двигателя. Если получится как-то решить данный вопрос с 100% аутентичности то я в очереди, мне таких два надо.

Змінено користувачем Station
грамматическая ошибка
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Station З приводу стальної стрічки, креслення з форума по 49-му я бачив, але там було багато спорів з приводу них. Тому сильно не вникав. Розпридільча коробка в мене в самого теж є, купив за 300 грн. два роки тому з усім начинням) То я розумію, коробка акб мені потрібна для того щоб заховати туди усю начинку нового запалення. І для збереження аутентичності. Не зразу то і зрозумієш що там заховано) А чому має розплавитись? Коли дійде діло до того щоб печатати то проведу тести і тоді буде ясно. Для того щоб було 100% аутентично потрібно багато детальних фото і точні розміри. А не +- рукавиця.  

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я постараюсь собрать Вам максимум информации, а там посмотрим.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Station Пропоную вирішення питання з кробкою акб перенести в особисті повідомлення, щоб не флудити в темі. Тема з коробкою акб більше підходить для форума по 49-му) 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В продовження теми про двигун. З мех. обробкою двигуна майже все. На даний момент залишились дрібниці, вирішення яких буде висвітлене пізніше. Тепер що стосується запалення. Рідне запалення на даний час морально і фізично застаріло. Притом що воно 6в і потрібний відповідний акб, але на ньому 49-й працює як годинник. В моєму випадку стояв генератор від мінська, яке не працювало. Не став я його відновлювати. Посидівши та почитавши варіанти генераторів які можна було встановити я зупинився на варіанті - скутерне запалення на 140 Вт, безконтактне та безакумуляторне. Купив я готовий комплект запалення з всіма перехідниками і всім що необхідно для установки його на 49-й. Частково про те як картер перероблявся під перехідну плиту на новий генератор є в першому відео (див. 1 сторінку). Все начиння яке потрібне для його роботи, як сказано пару постів вище буде заховане в коробку акб. Електична схема буде перероблена на 12В. В планах є встановлення потужнішого освітлення та поворотників. Їх встановленн є необхідністю на дорогах з сучасним рухом. Але щоб вони не виділялись і більш менш вписувались в загальний стиль, вони будуть виконані в корпусі підфарників від авто ГАЗ 69, підфарники називаються ПФ-10. Є пару фото як приблизно це буде виглядати. Що дає встановлення такого запалення на мотоцикл (в теорії):

   1. Стабільність роботи, всім відомі проблеми з підпаленими контактами. Поставив, виставив і забув.

   2. Висока заявлена потужність.

   3. Не потрібен акб, це і водночас недолік. Світло буде тільки тоді коли він працює. 

   4. 12В постійного струму. 

Але повторююсь це в теорії, а чому в теорії тому що двигун не заводився на ньому. І як воно себе веде я точно сказати не можу. Купував я в людини яка займається їх частковим виготовленням і продажем (є майже на будь-який совковий мотоцикл). І рекомендувати його і давати якісь контакти на нього, як наприклад з Віктором Сухарем, не можу. Є невелика проблема в затиранні ротора об праву кришку, але вона вирішиться виготовлення нового перехідника з колінвала на генератор. В комплекті йшов такий перехідник, але він зависокий.  

Можливо я і '@Andriy-77' говоримо про одну і ту саму людину.. А тепер трішки фото.

IMG_20170704_184402_800.jpgi.gif

IMG_20170628_145800_800.jpgi.gif

IMG_20170207_111349_800.jpgi.gif

IMG_20170207_130705_800.jpgi.gif

IMG_20170207_130711_800.jpgi.gif

IMG_20170207_130646_800.jpgi.gif

IMG_20170120_130849_800.jpgi.gif

IMG_20170120_130859_800.jpgi.gif

IMG_20170120_130906_800.jpgi.gif

Змінено користувачем sanlevdb
.
2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 години назад, sanlevdb написав:

Посидівши та почитавши варіанти генераторів які можна було встановити я зупинився на варіанті - скутерне запалення на 140 Вт, безконтактне та безакумуляторне

   4. 12В постійного струму.  

Можливо я і '@Andriy-77' говоримо про одну і ту саму людину..

Писав-писав...а воно кудись ділось....допишу вже взавтра,а зараз трохи скорочено.

Так,про одну й ту саму людину.Можна було не шкодувати,й взяти генератор трохи потужніше...але й цього в принципі достатньо.

Акумулятор можна прилаштувати-не важко.Тільки комутатор треба замінити(фото виставлю),він з гарним УОЗ(на малих обертах-пізніше запалення..тягу добре добавляє).Він працює від акумулятора,але тієї напруги що виробляє генератор, для освітлення і зарядки акумулятора,достатньо для запуску(іскра буде і без акумулятора).Тобто існуюча у генераторі високовольтна катушка(на вашому фото вона намотана тонким дротом і в ізоляції з бумаги)-вона буде не задіяна.При потребі можна залишити резервне запалення,залишивши і той комутатор який ви вже купили.В мене так і зроблено...комутатор на постійному струмові у роботі,а резервний(для змінного струму) причеплений поряд на стяжці.В разі виходу з ладу робочого комутатора,я перекидаю фішки(вони однакові)...і переєдную один провід.

Якщо зацікавить-фото генератора(з усіма проводами,чітко...бо вони є однофазні,двофазні і т.д.),комутатора і регулятора напруги(РР) у студію.Намалюю що і куда.І ще гадаю вам підсунули дешевий регулятор напруги,який не стабільний і не надійний...то покажу який потрібно купити(він не дорогий).

P.S.В мене стоїть покійного кума(помер молодим від раку) ИЖ-49,без документів...його жінка ніяк ціну не складе на продаж.Запалення років з 15 назад перероблено мною на електронне з "Карпат"...тоді скутерів не було, і що було в наявності у кума-те і поставив.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дуже дякую вам за інформацію.Те що мене цікавить я спитаю в особистих повідомленнях. А з приводу дешевого регулятора напруги це цікаво, можна якесь посилання на нормальний рр, який сюди підійде. 

Змінено користувачем sanlevdb
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Andriy-77 Дуже дякую вам за інформацію.Те що мене цікавить я спитаю в особистих повідомленнях. А з приводу дешевого регулятора напруги це цікаво, можна якесь посилання на нормальний рр, який сюди підійде. 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Такс. Поїхали далі. Наступним кроком було виготовлення нового кронштейна розпридільчої коробки. Даний кронштейн виконує подвійну роль на ньому закріплена розпридільча коробка і коробка акб (за яку писалось вище). Було прийнято рішення виготовлення нового кронштейна. Добрі люди допомогли з приблизними розмірами і я прийнявся його виготовляти. Першим кроком я накреслив і розпечатав його на папері. Потім зробив макет з картону і підправив деякі розміри під свій мотор. Далі я замовив кронштейн на лазерній різкі. А далі діло техніки, вигнув і приварив бокову планку. І все він готовий). 

З приводу лазерної різки. Я замовляв в 'Інна Джима' - 0987204664. Займається різкою чорного металу, нержавійки, латунь, алюміній. Матеріал кронштейна був їхній. Виконанням замовлення залишився задоволений. Рекомендую. 

І власне фото готового кронштейна. 

IMG_20170222_162456_800.jpgi.gif

IMG_20170222_162502_800.jpgi.gif

IMG_20170222_162846_800.jpgi.gif

IMG_20170222_162851_800.jpgi.gif

IMG_20170222_163114_800.jpgi.gif

dlsBsK16_800.jpgi.gif

dlsBsK17_800.jpgi.gif

IMG_20170624_172700_800.jpgi.gif

IMG_20170624_172705_800.jpgi.gif

IMG_20170624_172716_800.jpgi.gif

cMHflkqTc0M_800.jpgi.gif

Далі буде.B|

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години назад, sanlevdb написав:

Дуже дякую вам за інформацію.Те що мене цікавить я спитаю в особистих повідомленнях. А з приводу дешевого регулятора напруги це цікаво, можна якесь посилання на нормальний рр, який сюди підійде. 

Треба знати який у вас генератор,кількість проводів і колір.Бо регулятори різні..і різна ціна.Трохи подивився...ціни підросли і моє бажання дешевого регулятора,може не здійснитися(.На фото по типу такого,досить надійні і добре регулюють.

Передивився трохи об'яви по запаленням на иж,є з різними регуляторами...якщо у вас такий-то годиться.

shop-12122-46277.jpg

Змінено користувачем Andriy-77
Доповнення.
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Andriy-77 Нажаль зараз не можу відправити вам фото. При першій можливості сфотографую.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ось про Ваш комплект запалення 

я замучився вислуховувати незадоволених покупців.завтра можу дати точні розміри оригінального акумулятора.ще в 49 проблема це низькі оберти двигуна,тому погане світло.в себе я пробував різні варіанти,і CDI найкраще,на генераторі Минск неможливо було добитися низьких холостих.щоб трохи збільшити напругу на низах,перемотував генератор,і добавляв декілька витків на кожну катушку...

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, sanlevdb написав:

@Andriy-77 Нажаль зараз не можу відправити вам фото. При першій можливості сфотографую.

Я не поспішаю).

Забув за широкий сальник на колінвал.

Якщо з посадкою у картер і колінвалом усе в нормі(робоча поверхня не крива і не подряпана),то він ходить досить довго..нарікань нема.Раз запресувати і усе.На рахунок двох сальників,я не знаю які ви будете ставити...по товщині повинні відповідати одному товстому,запресовані без перекосів(а два важче запресувати ніж один).

Я чесно кажучи,ніколи не думав на рахунок двох сальників(імпорту тоді не було)...завжди ставив один-рідний.

Ви підрізали картери,зберіть поки без сальників(тобто запресовані обойми підшипників 2505 і 304...і обов'язково дві пружинні шайби між 304 і моторною зіркою,і моторна зірка.Прослідкуйте зазор між картерами і відповідно правою і лівою половиною колінвала(повинен бути однаковий зазор).В іншому випадку шатун буде зміщений від центру гільзи з відповідними наслідками(затирання шатуном об колінвал і швидший вихід з ладу підшипника шатуна...і не врятує те,що верхній підшипник(втулка)має деяку свободу у поршні).

Регулювати зазор можна шайбами на колінвал відносно 304 підшипника(так як він тримає колінвал від осьового переміщення)...я гадаю ви здогадаєтесь.Обов'язкова шайба між сальником(коли ви вже його поставите) і 2505 підшипником.

828247357_w640_h640_2015_06_24_09.09.16_large.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Andriy-77 За цю пружинну шайбу знаю) З приводу регулювання колінвалу, то морока ще та. Я вже попередньо збирав його і дивився де і куди потрібно буде зміщувати. На даний момент займаюся виготовлення нових прокладок на двигун. Після цього буду вже з ними усе регулювати. В мене трохи виникли проблеми з регулюванням коробки передач. Після всієї мех. обробки набігло майже 1 мм. зазору. Думаю виходити з положення товщою прокладкою і регулюванням підшипників. Доречі я прикупив корінні підшипники з 'буртами', тому положенням зовнішньої обойми цих підшипників теж можна відрегулювати. Наподобі такого https://vpk-podshipnik.com.ua/product/nj2205-e-zvl-slovakiya

Змінено користувачем sanlevdb
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@IgorokSTG Не зрозумів. Ви теж займаєтесь їх продажем? Я не розголошував контакти тої людини в якої купував, так як поки що не випробував його. Щось я не пам'ятаю де казав, що данні нобори погані за якістю, або не працюють. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
23 минуты назад, sanlevdb сказал:

@IgorokSTG Не зрозумів. Ви теж займаєтесь їх продажем? Я не розголошував контакти тої людини в якої купував, так як поки що не випробував його. Щось я не пам'ятаю де казав, що данні нобори погані за якістю, або не працюють. 

ні,я не продаю їх,а якість наборів спробував показати на відео

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, sanlevdb написав:

@Andriy-77 За цю пружинну шайбу знаю) З приводу регулювання колінвалу, то морока ще та. Я вже попередньо збирав його і дивився де і куди потрібно буде зміщувати. На даний момент займаюся виготовлення нових прокладок на двигун. Після цього буду вже з ними усе регулювати. В мене трохи виникли проблеми з регулюванням коробки передач. Після всієї мех. обробки набігло майже 1 мм. зазору. Думаю виходити з положення товщою прокладкою і регулюванням підшипників. Доречі я прикупив корінні підшипники з 'буртами', тому положенням зовнішньої обойми цих підшипників теж можна відрегулювати. Наподобі такого https://vpk-podshipnik.com.ua/product/nj2205-e-zvl-slovakiya

Шайба пружинна на фото,під шпонкою дві штуки.Та що раніше я виставив-і дистанційна,і захисна(це щоб сальник у підшипник не ліз,і мастило потрапляло).Не люблю прокладок),якщо картера гарні-завжди складав на герметику-прокладці...20 хвилин підсохло,скрутив і забув.Герметик казанський,рекомендую.

У вашому випадку,можливо без прокладок і не обійдеся.

Коробка...там зроблено з запасом)..по регулюванню...+- метр).Жартую.В першу чергу копірний вал,товста шайба внизу обов'язково...лінійку,чи штангель на картер(без малої кришки звісно)і вимірюємо необхідну товщину регулювальних шайб-потрібно щоб копірний вал не зажимало,коли встановлена бокова кришка КПП і зажата.Вторинний вал регулюється шайбами зі сторони корзини,теж мінімальний зазор(сталева,калена шайба до бронзової втулки первинного Вала обов'язкова)...чому мінімальний зазор-йде осьове навантаження від корзини).А

от проміжний вал можна переміщати в обидві сторони.Найкраще знайти заводську книжку по регулюванню КПП.

Корінні підшипники...навіть не знаю,ніколи такі не використовував.Але замість одного регулювання,доведеться регулювати три підшипника(хіба що поставити буртами внутрішніх обойм від колінвала).

75_4.jpg

0001.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Andriy-77 Дякую за інформацію. З приводу герметика, думаю купити віктор реінс. І садити прокладки на герметик. В мене доведеться гратися з усім, і в буквальному сенсі регулювати усе)

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@IgorokSTG Дякую за відео. Дуже інформативне. При примірці даного запалення я теж зіткнувся з проблемою високого магніта, Він затирав праву кришку, і я теж буду робити новий перехідний конус. Під перехідну плиту картер фрезерувався, так щоб вона сіла нижче. В відео про ремонт моно двигуна є момент, де це показується. Ну все стане ясно коли буду пробувати запускати двигун)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, sanlevdb написав:

@IgorokSTG Дякую за відео. Дуже інформативне. При примірці даного запалення я теж зіткнувся з проблемою високого магніта, Він затирав праву кришку, і я теж буду робити новий перехідний конус. Під перехідну плиту картер фрезерувався, так щоб вона сіла нижче. В відео про ремонт моно двигуна є момент, де це показується. Ну все стане ясно коли буду пробувати запускати двигун)

Бачив у ютубі цікаве встановлення запалення на ИЖ...правда Спорт.Там магніт напряму на цапфу одітий,без подовжувача.Замість кришки сальника,виготовлена нова з алюмінію...і от на неї якраз кріпиться статор генератора.

 

Щоб так реалізувати на 49,треба картер фрезерувати...й аргоном трохи поварити.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Andriy-77 Це якби знаття за цю переробку до того як робилась мех. обробка двигуна і куплявся готовий комплект запалення. Тут потрібно подумати чи доцільно буде, доволі трудозатратно. Хоча в моєму випадку теж фрезеровка, виготовлення нового перехідника. Я думаю цього вистачить, мені головне щоб воно працювало, і туди не заглядав.    

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

як виявилося на акумуляторах є різні малюнки,але всі вони одного розміру...до кришок не зміг дістатися,а з мото полінувався  знімати

DSC_0134.JPG

DSC_0143.JPG

DSC_0144.JPG

DSC_0145.JPG

DSC_0151.JPG

DSC_0154.JPG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 годин назад, IgorokSTG написав:

як виявилося на акумуляторах є різні малюнки,але всі вони одного розміру...до кришок не зміг дістатися,а з мото полінувався  знімати

DSC_0134.JPG

DSC_0143.JPG

DSC_0144.JPG

DSC_0145.JPG

DSC_0151.JPG

DSC_0154.JPG

Ого,навіть насос є).У більшості він втратився з часом.Мото реставрований...чи так зберігся?Бачу плотненько займаєтесь ремонтом мото...шатунів пачка).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Andriy-77 сказал:

Ого,навіть насос є).У більшості він втратився з часом.Мото реставрований...чи так зберігся?Бачу плотненько займаєтесь ремонтом мото...шатунів пачка).

не так була реставрація,як просто ремонт,але це давно.шатунів за роки зібралося багато.маю ще одного повністю иж 49.якщо цікаво перейдіть в альбом https://vk.com/album63823686_134392105

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку