sanlevdb

"Иж 49" Перші кроки, або з почином.

183 повідомлення у цій темі

, IgorokSTG написав:

не так була реставрація,як просто ремонт,але це давно.шатунів за роки зібралося багато.маю ще одного повністю иж 49.якщо цікаво перейдіть в альбом https://vk.com/album63823686_134392105

Мене немає в контакті,видалив.Чесно кажучи 49 не люблю...але якщо гарно зроблено,то чому б не подивитись).Спробую зайти через впн.Дякую.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@IgorokSTG Дякую за фото. Але можна більш інформативні? Зблизька пофотографувати, фото зблизька. І якщо штрангель є, то ним поміряти.

@Station Так що там з фото коробки акб і її розмірами?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

   Такс продовжуємо розповідь про відновлення дідуся всіх 'Іжаків')  Сьогодні мова піде про задню підвіску. По традиції данного дідуся тут нічого живого не залишилося. Ех сильно він приболів на пенсії, але то нічого з часом буде бігти краще його внуків B|

 Основні проблеми які були виявлені:

   1. Зношені втулки корпуса амортизатора. 

   2. Зношені втулки на поршнях амортизатора.

   3. Зношені направляючі які в той самий час є циліндрами для поршнів. Також на них були брови від болтів. 

   4. Манжети стали дубовими. 

   5. Палець маятника зношений і розпердолив втулки в рамі до посадки напроліт зі свистом.

   6. Розпірні втулки в маятнику зробили отвір в маятнику по класу точності яйце. І самі були в стані металолому. 

   7. В одному з корпусів амортизатора була зірвана різьба для болта який прикручує амортизатори до маятника. 

   8. В направляючій амортизатора була забита різьба.

 Не довго думаючи я відвів його до гарної лікарні, щоб там глянули на захворювання дідуся. Я відвів його знов на прийом до лікарів. Прийом за традицією не обійшовся без коньяків та цукерок. Почали задавити питання, доволі класичні - скарги є? Після того як всі скарги були вислухані, на папірці написали кількість коньяку і цукерок які допоможуть позбавитись цих проблем. Пішов я в знайомий мені універмаг в якому прикупив все необхідне. А саме:

   1. Бронза БрАж9-4 для втулок в поршні, корпус амортизатора та в раму.

   2. 60С2А для розпірних втулок та пальця маятника. 

   3. Куплена 'прес-масльонка' для пальця маятника.

   4. Нових манжетів амортизаторів не було, продавець сказав що їх давно не привозили. 

  З цим букетом і цукерками я повернувся назад і віддав усе в руки ескулапів. Мене попросили покинути операційну на декілька днів, а коли зателефонують то можна буде прийти. Пройшло 2 чи 3 дні, пролунав телефонний дзвінок. Мені повідомили що все пройшло доволі успішно, можна приходити за дідусем. Ех ви би бачили його після лікарні. А хоча ні, побачите :clapping_mini:

 Мені розповіли що ж з ним робили. Багато він пережив, але тепер почуває себе краще)

   1. Виготовили нові втулки на поршні та корпуси амортизаторів.

   2. Виготовили нові втулки в раму. Запресовані дві втулки і між ними послаблення для того щоб смазка там залишалась. Також вони мають спеціальний поясок для базування маятника по центру рами. Що забезпечує точну установку маятника відносно рами, не дозволяє маятнику рухатись вправо або вліво. (див. фото). Зазор пальця в втулках 3 сотки на діаметр, думаю такої точності в такому вузлі достатньо) 

   3. Виправлена зірвана різьба шляхом установки футорки в корпус амортизатора.

   4. Виготовлений новий палець. Конструкція пальця доволі проста. З одної сторони глухий різьбовий отвір М8, для зворотнього молотка. З іншої сторони різьби різьбовий отвір під масльонку який сполучається з канавкаю на пальцьові. (див. ескіз)

   5. Проточені направляючі амортизатора. 

   6. Виготовлені нові розпірні втулки ремонтного розміру. Зазор в втулках і маятником 2 сотих на діаметр.

   7. Розточений маятник. Коротко про розточку. Базувався маятник по пальцові який закріплюється в ньому. Обкатувався по ньому в двох площинах. В горизонтальній і вертикальній (виставлення маятника ще та затія), і далі напроліт розточка отворів на чисто.. Відповідно обкатавшись і знойшовши центр, наскільки це можливо в яйці. 

   8. Виготовлення нових манжет. Спочатку потрібно зробити прес-форму для манжетів, знявши з них розміри. Потім вже з відповідної різини виготовити самі манжети. 

IMG_20180824_153838_800.jpgi.gif

IMG_20180824_153847_800.jpgi.gif

IMG_20180824_153857_800.jpgi.gif

IMG_20180824_153909_800.jpgi.gif

IMG_20180824_153918_800.jpgi.gif

IMG_20180824_154018_800.jpgi.gif

IMG_20180824_154023_800.jpgi.gif

IMG_20180824_154125_800.jpgi.gif

IMG_20180824_154157_800.jpgi.gif

IMG_20180824_154401_800.jpgi.gif

IMG_20180824_154413_800.jpgi.gif

IMG_20180824_154425_800.jpgi.gif

IMG_20180824_154437_800.jpgi.gif

IMG_20180824_154441_800.jpgi.gif

IMG_20180824_154509_800.jpgi.gif

IMG_20180824_154513_800.jpgi.gif

IMG_20180824_154519_800.jpgi.gif

IMG_20180824_154527_800.jpgi.gif

IMG_20180824_154540_800.jpgi.gif

IMG_20180824_154613_800.jpgi.gif

IMG_20180824_154618_800.jpgi.gif

IMG_20180824_154730_800.jpgi.gif

IMG_20180824_155531_800.jpgi.gif

IMG_20180824_155945_800.jpgi.gif

IMG_20180824_161855_800.jpgi.gif

IMG_20180824_161902_800.jpgi.gif

IMG_20180824_161909_800.jpgi.gif

IMG_20180824_165147_800.jpgi.gif

utsatsuatsautsuatsua_800.jpgi.gif

Далі будеB|

 

   

Змінено користувачем sanlevdb
Забув дописати зазори в посадках)
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

   « Такс продовжуємо розповідь про відновлення дідуся всіх 'Іжаків') «

 

        До ИЖ-49 был ИЖ-350 , отличался маятниковой вилкой и жесткой задней подвеской .

В свою очередь ИЖ-350 был почти полной копией DKW RT-350 и выпускался на вывезенном из Германии по контрибуции заводе DKW

   Так что «дидусь» такой же ворованный и скопированный как и все в СССР

      И ещё - реставрируйте аутентично , не колхозте современные части и части от других мотоциклов и пр. техники .

Змінено користувачем Vadimss2
Добавил
2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Vadimss2 Слово - дідусь в даному випадку є порівнянням віку мотоцикла з людськими мірками. За маленький екскурс в історію дякую, цього точно не вистачало темі про відновлення. Забув в пості вставити справки з історії. Кому цікаво той сам знайде інформацію. Думаєте за стільки часу я не ознайомився з історією цеї техніки?

    Зайдіть на першу сторінку данної теми і почитайте, там все написано про ремонт, реставрацію і відновлення. На відміну від 80% реставраторів які насирають розпорні втулки, потом болгаркою підправлять і потім видають це за 'реставрацію', я таким не займаюсь. Я досить довго сидів на форумі по 49-му і не тільки. І таких реставраторів надивився. І ще колхоз це бляшанки під підшипники підкладати, щоб підшипник не вилітав. Колхоз це на палець насрати за допомогою 'рдс' а потом обдерти на наждаку. Колхоз це насирати на підшипник щоб той плотно сидів. Колхоз це з кувалди все забивати. Колхоз це наждачкою розточувати циліндр. Колхоз це не затягувати всі різьбові отвори. Колхоз це коли під мотором калюжа, бо картери криві як дороги. Колхоз це покраска кісточкою і фарбою ПФ мотоцикла. Колхоз це використовувати по дві старих прокладки, бо лінь купити нові або виготовити. Колхоз це червоний герметик який лізе з усіх щілин. Колхоз це коробка передач яка 'гарчить'. Колхоз це бляшки під шліци заводоного вала підкладати, бо ті злизані. Колхоз це коли для заводки треба сказати 20 матюків і 40 раз по заводній лапкі гасити ногою. Колхоз це скрутки на кожному кроці, які з часом розсипаються і окислюються. Колхоз це синя ізолєнта якою підмотане все на мотоциклі та і сам мотоцикл перемотаний нею.

   Якщо всі серед ваших знайомих ремонтують техніку на такому самому рівні і з таким самим підходом візьму свої слова назад.  В мене відновлення до робочого стану з частковою модернізацією, з максимальним наближенням до оригіналу. Наприклад виготовлення кронштейна розпридільчої коробки, плануюється виготоклення корпусу акб. Серед того що буде кидатись в очі, це поворотники, перемикач світла від яви, карбюратор від яви і все. Притом я ж не колхозю поворотники від дніпра наприклад, а з 'тої епохи'. Надивився я на 'реставраторів' , не хочу тикати пальцями. Але коли колхозом займаються контори які іменують свою роботу як реставрацію, то вибачте мене гріш ціна таким конторам і таким реставраторм. В мене не реставрація, і це я написав в самому початку тему. Будь ласка ознайомтесь з усією темою. І якщо цікаво то слідкуйте далі за темою, буде ще багато 'не правильного ремонту'.

Змінено користувачем sanlevdb
2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години назад, sanlevdb написав:

@Vadimss2 Слово - дідусь в даному випадку є порівнянням віку мотоцикла з людськими мірками. За маленький екскурс в історію дякую, цього точно не вистачало темі про відновлення. Забув в пості вставити справки з історії. Кому цікаво той сам знайде інформацію. Думаєте за стільки часу я не ознайомився з історією цеї техніки?

    Зайдіть на першу сторінку данної теми і почитайте, там все написано про ремонт, реставрацію і відновлення. На відміну від 80% реставраторів які насирають розпорні втулки, потом болгаркою підправлять і потім видають це за 'реставрацію', я таким не займаюсь. Я досить довго сидів на форумі по 49-му і не тільки. І таких реставраторів надивився. І ще колхоз це бляшанки під підшипники підкладати, щоб підшипник не вилітав. Колхоз це на палець насрати за допомогою 'рдс' а потом обдерти на наждаку. Колхоз це насирати на підшипник щоб той плотно сидів. Колхоз це з кувалди все забивати. Колхоз це наждачкою розточувати циліндр. Колхоз це не затягувати всі різьбові отвори. Колхоз це коли під мотором калюжа, бо картери криві як дороги. Колхоз це покраска кісточкою і фарбою ПФ мотоцикла. Колхоз це використовувати по дві старих прокладки, бо лінь купити нові або виготовити. Колхоз це червоний герметик який лізе з усіх щілин. Колхоз це коробка передач яка 'гарчить'. Колхоз це бляшки під шліци заводоного вала підкладати, бо ті злизані. Колхоз це коли для заводки треба сказати 20 матюків і 40 раз по заводній лапкі гасити ногою. Колхоз це скрутки на кожному кроці, які з часом розсипаються і окислюються. Колхоз це синя ізолєнта якою підмотане все на мотоциклі та і сам мотоцикл перемотаний нею.

   Якщо всі серед ваших знайомих ремонтують техніку на такому самому рівні і з таким самим підходом візьму свої слова назад.  В мене відновлення до робочого стану з частковою модернізацією, з максимальним наближенням до оригіналу. Наприклад виготовлення кронштейна розпридільчої коробки, плануюється виготоклення корпусу акб. Серед того що буде кидатись в очі, це поворотники, перемикач світла від яви, карбюратор від яви і все. Притом я ж не колхозю поворотники від дніпра наприклад, а з 'тої епохи'. Надивився я на 'реставраторів' , не хочу тикати пальцями. Але коли колхозом займаються контори які іменують свою роботу як реставрацію, то вибачте мене гріш ціна таким конторам і таким реставраторм. В мене не реставрація, і це я написав в самому початку тему. Будь ласка ознайомтесь з усією темою. І якщо цікаво то слідкуйте далі за темою, буде ще багато 'не правильного ремонту'.

Браво!-за "колхоз").Усе робите правильно...але грошей і часу піде багато.Але то ваша справа.

Щодо карбюратора...я дуже багато споглядав,експериментував.Найкраще в мене робив карбюратор з "Восхода" К-62В(правда на Иж-56...а в нього інша гільза з більшими вікнами),і по витраті палива,і по потужності.Заводився не торкаючись ручки газу з одного ривка(запалення Мінськ).

З явовським треба жиклерами гратися,як не дивно-повної потужності він не дає,і заводиться з ним не дуже(карбюратор з 6-вольтової яви,без збагачувача).

К-36 з вузькими заслонками теж не дуже сподобались...щось не хватало.К-65 нормально.

Рідний 49-того,К-28 знайти у гарному стані важко...і архаїзм страшний.

Але у всіх карбюраторів,це стосується К-28,К-36,"Явовський" і сучасний К-65 мали один недолік(суттєвий)-в них дуже швидко зношувалась заслінка(дросель).Все завдяки славнозвісним низьким обертам холостого ходу 49-того.

І тоді починає бренькати дросель...що мене наприклад дратувало.

К-65 стояв у друга на 49-тому,нарікань до тяги,запуску не було...але через певний період дроссель почав стукати(і досить швидко)..й стабільних вже холостих не знайдеш,і характеристики міняються(поза дроселем підсмоктується повітря).

К-62 має широкий дросель,ходить він доволі не погано,завдяки своїм габаритами і пружності-його не так бьє імпульсами з ЦПГ.

Ресурс у нього найвищий,регулюється добре.

Отаке)...а вирішувати вам.

 

Змінено користувачем Andriy-77
Виправлення.
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 часа назад, sanlevdb сказал:

 5. Проточені направляючі амортизатора

Проходив ту школу. Одна проточка - до одного місця. Направляйки шліфовані мають бути. Інакше різьба після токарки зіжре втулки як напильник. Після цього починається "гуляння дупою" при їзді. Мало того, всередині де ходить "поршеньок" з двома манжетами і жиклерами чистота має бути також на рівні. Це амортизатор, а не палець на дишло прицепа.

Те саме стосується і пальця маятника, гляньте на креслення з хитрими допусками в 0.005 і твердістью 50. Палець же у вас сирий, видно по фото. Ходити буде, але..

У 49 є болячка. Втулка маятника приварена до рами. Усі рами які я бачив , там вже варено- переварено + втулка на кінці роздовбана як тюльпан. Напевно варто починати з неї. Собі планую то все вирізати, зробити нову,приварити і розточити. Але виставити раму буде ще та затія...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

   У вас в Одессе возле оперного театра есть гостиница Моцарт .

Долгое время возле входа как шоу стопер стоял (а может и сейчас стоит) - Hardy-Davidson WLC . ( между прочим он полностью работоспособен и еще не обкатан )

Это пример моей работы как реставратора .

Если будет не лень , или вам будет интересно - кину много фото .

Для примера - NSU -101HK  - единственный в Украине ( сейчас в Черкассах) то же на 90% моя работа . В музее г.Днепр есть не менее двух мото Victoria KR-III и Victoria KR-IV , и в Бирмингеме есть .

И на поршнях BMW R75 и Zundapp KS-750 и Indian 741B  сделанных нами в г.Херсон при моем непосредственном участии - ездят во многих странах мира .

Я лично создал и воплотил в металле оборудование для выпуска копий бензобака BMW R75 SAHARA  , и изготавливал их с чистого листа лично сам .

А чего стоит FN 4cyl 1908 

 И т.д. и т.п.

     Так что думаю я знаю о чем я вам даю совет - не колхозте !

А там как знаете ...

Змінено користувачем Vadimss2
Дополнил
2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Vadimss2 Оце інша справа. Але одне зауваження, де в темі написано що я його реставрую? Про те що це не реставрація я сказав зразу в першому пості. До реставрації мені як до неба рачки. А можна якісь посилання на теми, або відповідні форуми де є сам процес відновлення тих мотоциклів про які ви написали. На форумі по 49-му є тема про відновлення цундапа, читав я її з задоволенням. І отримав задовлення від тої якості роботи яку дав автор. За Вашу роботу я знімаю шляпу. Тому що реставрація це набагато складніше від того що роблю я. В мене ремонт зношених вузлів мотоцикла з можливою модернізацією їх, і збереженням оригінального вигляду наскільки це можливо.

Змінено користувачем sanlevdb
Доповнив.
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Дядько Максим На направляйках була дана максимальна чистота, яку міг видати 1А616. Креслення я робив сам,там більшість розмірів не дуже точні, бо робилося по місцю. Так для загального розуміння що потрібно зробити. А ніхто не казав, що на цьому ремонт задньої підвіски закінчений. Далі буде про термічку пальця і розпорних втулок, не буду ж я всі карти зразу викладати). Не даремно в кінці кожного поста є допис - далі буде) А втулка яка приварена до рами то біда, я тому і купляв іншу раму в якої цієї проблеми не буде. На моїй рамі вона була вирвана з мясом, і там стільки наварено було, що жах.  На око було видно що стояла косо, в мене і всі втулки були зношені на одну сторону, бо криво приварена втулка була. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Andriy-77  Проблема вибору карбюратора мене чесно замучила) Багато читав і питав. Вибір падав на К65, к62, К36 і 6в явовський. Поглядав в сторону китайських аналогів. Але зупинився на явовському. Ще почитаю за к62, можливо його поставлю, Зараз якраз думаю що купляти. Жиклер буду ставити від 49-го номер 110. Від к28. В мене був оригінальний, але продав його. Зношений був більше нікуди. Хтів розточувати його і робити нову заслонку, ДМ таку роботу показував. Але щось я передумав. Знаю точно що з оригінальним карбом і гарному стані 49-й просто шепче і працює стабільно. Та мені і повна потужна потужність не потрібна, за потужністю то інші мотоцикли. А цей для того 'елегантно проїхатись' як казав мій брат) Буду думати, за поради дякую.   

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У вас очень хороший подход к ремонту . Поэтому как тренировка или учеба - ремонт ИЖ_49 пойдёт .

Не воспринимайте как критику мои посты , воспринимайте как совет .

По прошествии времени все поймёте .

Потом не стыдно будет отвечать на вопросы и критику - а почему карбюратор не родной , а почему электронное зажигание , а .... и много чего ещё .

Следующий проект , если тема затянет , делайте стоящий исторически , технически и материально. 

Лет пятнадцать как прекратил этим заниматься .

Ссылки если найду сброшу.

За «шляпу» - спасибо ?

Удачи . 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години назад, sanlevdb написав:

@Andriy-77  Проблема вибору карбюратора мене чесно замучила) Багато читав і питав. Вибір падав на К65, к62, К36 і 6в явовський. Поглядав в сторону китайських аналогів. Але зупинився на явовському. Ще почитаю за к62, можливо його поставлю, Зараз якраз думаю що купляти. Жиклер буду ставити від 49-го номер 110. Від к28. В мене був оригінальний, але продав його. Зношений був більше нікуди. Хтів розточувати його і робити нову заслонку, ДМ таку роботу показував. Але щось я передумав. Знаю точно що з оригінальним карбом і гарному стані 49-й просто шепче і працює стабільно. Та мені і повна потужна потужність не потрібна, за потужністю то інші мотоцикли. А цей для того 'елегантно проїхатись' як казав мій брат) Буду думати, за поради дякую.   

Практика показала,що К-62 найкраще працює...а головне,як вище писав-набагато довше ходить дросель.К-65-аналог К-62,тільки дросель круглий.В принципі можна любий прилаштувати з сучасних(китаєць,японець)...але ж писав-їсть дросель з за низьких обертів і сильного імпульса...єдиний вихід-встановити роздільне змащування,тільки щоб мастило потрапляло на дросель(як у японських скутерах)...тоді ходитиме.

І Явовський який?старого зразка чи нового? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Vadimss2 Ну наступний проект не факт що буде) Але є ще екземпляри які подобаються але вони дуже рідкісні. 250 кубова ява 1946 року, і  4-х тактна 500-кубова ява. Старушка теж гарно виглядає, але моделі до неї просто космос)

Дякую.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Andriy-77  Старого зразка. Фото прикріплю. Забув фото аналогів прикріпити, зараз виправлюсь)

А як на рахунок к68?

karb_iava.jpgi.gif

728328179_421_800.jpgi.gif

Змінено користувачем sanlevdb
Дописав питання.
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

   Ех підвіска скільки з нею мороки.:| Продовжуємо далі лікувати дідуся)

   Ремонт задньої підвіски не закінчений, такі деталі як палець маятника і розпірні втулки 'сирими' залишати не монжна. Вірно зауважив @Дядько Максим  що на кресленні вказана твердість в 50 одиниць. Тому що в даному вузлі, на мою думку палець повинен бути гартований. В кресленні вказано що з двох сторін повинні бути зацентровки. Тому що для подальшої обробки вони знадобляться. І матеріал для пальця теж не даремно вибраний такий. 

   Першим кроком було вирішене питання з загартування пальця і його подальшої мех. обробки в розмір. З цим мені допоміг наш форумчанин - Дацко Андрій, під ніком - uniteks715. Він погодився виконати цю роботу. Після термічки твердість пальця становить 45 одиниць. Відношення до виконання роботи порадувало, палець приїхав добре змащений і загорнутий в промасляну бумагу оце сервіс. Точність виконання теж на рівні. Виконана робота добре, рекомендую.

   Далі по черзі були розпірні втулки. В силу того що данний вузол знаходиться в умовах постійної пилюки, бруду і вологи потрібна висока зносостійкість робочих поверхонь деталей. Термічна обробка така - об'ємне загартування  з азотуванням поверхні. На просторах інтернету наткнувся на такий процес як - карбонітрація. Прочитавши про цей процес вирішив спробувати його. Послуги з карбонітрації надає фірма яка знаходиться в Сумах (саме виробництво знаходиться там). Я звязався з менеджерами, описав що мені потрібно. Оголосили ціну і я відправив деталі. Пройшло пару днів, деталі вже їхали до мене. По приходу виявилось що замість фінального оксидування мені виконали стікло-стуйну обробку. Як виявилося 'менеджери' переплутали. Поговоривши з головним на виробництві зійшлись на тому, щоб так і залишити, і з приводу усіх питань звертатись напряму до нього. Тобто при потребі виконання певних робіт звязуватись з ним напряму. Якщо комусь потрібна контактна інформація в л.с.  Також зразу виміряли твердість азотованого шару, вона була 430 одиниць то вікерсу. Така мала твердість пояснюється тим що найвищу твердість при азотуванні дають сталі які розроблені спеціально для такої обробки. Ще мені скинули документик з описом технології вимірювання твердості. Щось конкретне сказати про якість обробки я поки сказати не можу, це буде видно після експлуатації. На вигляд тверде, а там буде видно. Сайт компанії - http://karbaz.com.ua/nasha-kompaniya/ . Фото деталей після всіх операцій:

IMG_20181126_114210_800.jpgi.gif

IMG_20181126_114216_800.jpgi.gif

IMG_20181126_113208_800.jpgi.gif

IMG_20181126_113148_800.jpgi.gif

photo_2018_11_24_19_15_55_800.jpgi.gif

photo_2018_11_24_19_15_56_800.jpgi.gif

photo_2018_11_24_19_15_58_800.jpgi.gif

   Потреба в розмірах коробки акб та її детальних фото актуальна. 

Далі будеB|

Змінено користувачем sanlevdb
Доповнив.
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 часов назад, sanlevdb сказал:

Прочитавши про цей процес вирішив спробувати його.

Навіщо такі складності? Там гартовані деталі з 40Х, чи з ст45 будуть служити вічно + оксидування, чи цинкування (чи навіть хром). Найбільша проблема даного вузла - ослаблення болта який заходить в аморт. Тоді розбивається різьба в стакані аморта і т.д. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Дядько Максим Чому складності? Тут більше зіграв інтерес і бажання дізнатись що це таке і потримати в руках) Тому в одному стакані амортизатора і злизало різьбу, що робилася ремонта футорка.

І ще одне. Є ще один вузол який потрібно буде відновити. Це привід спідометра. Отам карбонітрація самий кращий варіант, на мою думку. Враховуючи малий модуль, малі габарити і точність. В планах виготовлення нового приводу. Це теж одна з причин. 

 

Змінено користувачем sanlevdb
Доповнив.
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
33 минуты назад, sanlevdb сказал:

В планах виготовлення нового приводу.

стальний червяк і бронзове колесо...робив з нуля.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Дядько Максим Буду мати на увазі)

Так в оригіналі шестерня іде за одно з шайбою і приклепується до ступиці. Як же тоді реалізовано закріплення бронзової шестерні?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 19.01.2019 в 20:06, sanlevdb сказал:

@Andriy-77  Старого зразка. Фото прикріплю. Забув фото аналогів прикріпити, зараз виправлюсь)

А як на рахунок к68?

karb_iava.jpgi.gif

728328179_421_800.jpgi.gif

Какой косо на 49й?(( :0f848c:

Змінено користувачем PROTOLaB
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 21.01.2019 в 15:19, sanlevdb сказал:

Так в оригіналі шестерня іде за одно з шайбою і приклепується до ступиці.

Шестерня с фланцем - одна деталь, ступица - другая. Разбирается узел проворотом шестерни на некоторый градус по пазам в ступице. Если приклепана - это чей-то "тюнинг".

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@PROTOLaB Питання з карбюратором на даний момент вирішене, притому вирішено з розмахом. Пізніше буде висвітлено все в темі. Робота не стоїть на місці)

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Красноармеец Нажаль не одна деталь. Прикріплюю креслення з атласу конструкцій, там вона зіставна. Все давно розібрано, на даний момент привід майже відреставрований. Привідкрию завісу, є невелика модернізація в плані довговічності вузла і самої зубчатої пари. Через певний проміжок часу це буде описано в темі.

itseunkng_800.jpgi.gif

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Это атлас по ИЖ-350...

страница 60.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку