#154044 Опубліковано: 2 січня, 2019 Історія нового МС-51 Купив станок МС-51 підтримав вітчизняного виробника Початок був з боротьби з іржею і фарбування ,потім шпиндель був заклинивший ,думали іржа а виявилось стружка в підшипниках Відшабрили поверхні ,тепер почалась війна з люфтами в гвинтах перша причина з великим люфтом була система регулювання зазорів ,при закручуванні блкуючого гвинта систему перекошувало зазор між корпусом і гайкою 1 мм. Видно по щупу по штангелю різниця 2 мм. в діаметрі. Хто має фото того як стоять крокові двигуни буду дуже вдячний. Ось відео німця. 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#154047 Опубліковано: 2 січня, 2019 Glückwunsch! "Путі не ісповедіми"? Вас з луганським фрезерком закинула судьба до Німеччини? Класно вийшло, розповідайте далі 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#154049 Опубліковано: 2 січня, 2019 3 минуты назад, Ігрек сказал: Glückwunsch! "Путі не ісповедіми"? Вас з луганським фрезерком закинула судьба до Німеччини? Класно вийшло, розповідайте далі Вроде видео не тс. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#154052 Опубліковано: 2 січня, 2019 винты меняйте на ШВП, эти сотрутся быстро, если такие же режимы как у немца поставить. и смазку направляющих сделайте. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#154061 Опубліковано: 2 січня, 2019 29 минут назад, mikhail80 сказал: и смазку направляющих сделайте. и винтов еще обильнее. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#154138 Опубліковано: 3 січня, 2019 На даний момент питання як поставити крокові двигуни щоб захистити від стружки . Гвинти лишаю поки завод (вибираю люфти ) -точність в них ,,,, В планах викинути коробку із шківів і поставити частотник. Ще не подобається вісь Z хто має які думки ? Де б побачити оригінальні креслення мс-51 з чпу ? вони йшли на експорт в Європу Які найменші ділильні головки ? для 4 осі 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#154139 Опубліковано: 3 січня, 2019 У меня МС-51. Вроде даже как была изначально экспортная версия, судя по отличиям в литье станины, но покупал с ручным управлением. Хоть винты были и в состоянии новых, но я их сразу забросил куда подальше и установил ШВП 3206 (нормально сюда встанут диаметром 20мм). Фото сейчас не найду на телефоне, но видео недавнее есть: Могу ещё поискать ссылку на снс-клуб, я там вел тему с самого начала постройки. 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#154152 Опубліковано: 3 січня, 2019 Избавьтесь от идеи мотора на передний подручник - получите +к точности (её отгибает безбожно). Да и в целом конструктивн с подвижным мотором тут не ахти. На крестовине жёстко винт крепите, а на столе у вас должна быть площадка для крепления гайки швп. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#154179 Опубліковано: 3 січня, 2019 3 години назад, Sewa написав: Избавьтесь от идеи мотора на передний подручник - получите +к точности (её отгибает безбожно). Да и в целом конструктивн с подвижным мотором тут не ахти. На крестовине жёстко винт крепите, а на столе у вас должна быть площадка для крепления гайки швп. Хочу лишити ручки для ручного керування ,а передній підручник дійсно мягкий (довге плече) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#154556 Опубліковано: 5 січня, 2019 Дійшли руки до осі z ,люфт шалений Причиною якого є пара гвинт -гайка. Якщо осі x-y мали подвійну гайку то тут одинарна(може на заводі напартачили станок 93 року новий,не самий кращий період) Ще відсутня площина між гвинтом і головкою (проставочна пластина 10 мм.а мала бути 12мм) По вісі x-y досягли люфт 0,02 по лімбу . Що хто порадить по осі Z? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#154558 Опубліковано: 5 січня, 2019 Я бы посоветовал сразу поменять все на ШВП даже китайские, они будут по люфту и сроку службы, повторяемости лучше Ваших винтов и значительный + это легкость вращения и высокое КПД. Совет, ручки для ручного перемещения не нужны на ЧПУ станке, первый своя чпу из пантографа тоже так думал, тоже оставил штатные винты с ручками, в итоге все выкинул и поставил дешевые ШВП (в итоге убил время, деньги на вторую переделку). Общий люфт получился 5 соток по всем осям, компенсировал программно и отлично работало. По оси Z мало где есть двойная гайка, там рассчитано, что идет упор веса оси, поэтому ставят обычную гайку. Люфт 2 сотки через два часа работы будет уже 4 сотки, устаните его постоянно компенсировать. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#154569 Опубліковано: 5 січня, 2019 Та прийдеться подумати про ШВП для осі Z спочатку , просто тут точність виготовлення вузлів бажає кращого (набор плосо-паралельного чугуна ) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#154676 Опубліковано: 6 січня, 2019 Вместо штурвалов управления, лучше джойстик сделать на основе чего-то такого. Шестерни оси Z мне нервов делали не мало. Лучше шкив на ШВП, или на прямую к мотору через муфту. Nema34 снизу лезет до последнего типоразмера. А я себе взял как раз последний =( поэтому придется вешать его вверху. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#154756 Опубліковано: 6 січня, 2019 Хочу працювати на МС-51 з емульсією ,тому дуже багато питань по розміщенню електроніки і лінійок в майбутньому . - передній підручник живе своїм життям ,думаю як зробити силовий трикутник Ще тихенько шукаю токарний до тонни В майстерні працює 4 гріндера на емульсії (+ нема пилюки, запахів паленого ) інструмент живе довго . 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах