13 повідомлень у цій темі

Rhinoceros3d-logo.png

 

Пропуную тут (не дивлячись на існування спеціалізованих, але сторонніх ресурсів) обговорювати роботу, проблеми та все інше зв'язане з проектуванням у Rhinoceros, як по металообробці, так і дерево/полімер обробці, це стосюється всіх питань та аспектів: CAD, ріновських CAM (RhinoCAM), плагінів та роботі у Grasshopper (параметричні вироби).

 

Якщо працюєте у Rhinoceros та маєте що показати з робіт, то давайте разом вчитись один у одного.

Змінено користувачем woodshop
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Да прога цікава теж стараюся її  вивчити но не виходить ,от користуюся таким от посібником https://www.rhino-book.ru досить для мене корисний . Давно вже мучитьтаке  питання от є целіндр (або інша не рівна поверхність)  і декор ,як його приліпить на поверхність цього целіндра .Якщо можна покрокові дії або відео як кажуть на пальцях щоб трактористам було зрозуміло.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, tomyshynets сказал:

є целіндр (або інша не рівна поверхність)  і декор ,як його приліпить на поверхність цього целіндра

 

Більш конкретніше та бажано з прикладом, чи файлом.

Розглянемо приклад з циліндром та 3D-декором (а не 2D зображенням, яке можно зпроєктувати (Project) на поверхню, та вже далі створювати на базі цього декор на циліндрі)

 

Маємо циліндр та декор:

1.JPG

 

Розгортаємо циліндр використовуючи UnrollSrf , отримуємо його розвернуті поверхні:

 

2.JPG

 

Базуємо декор на поверхню:

 

3.JPG

 

та використовуємо FlowAlongSrf таким чином:

 

1. вибираємо декор

2. клікаємо по базовій поверхні, тобто по тій поверхні де розмістили декор, ближче до кутів

3. клікаємо по відповідному куту, але вже циліндра

 

вуаля:

 

4.JPG

 

Тепер розгортку та все непотрібне можна видалити. Як саме працює (тонкощі щодо кутів та розміщення) команда FlowAlongSrf читайте http://docs.mcneel.com/rhino/5/help/en-us/commands/flowalongsrf.htm або дивіться https://www.youtube.com/results?search_query=rhino+flow+along+surface

 

Треба трошки приловчитись з цією командою, спочатку можна плутатись та об`єкт який морфимо по іншій поверхні може бути перевернутим, погано збазованим і т.п.

 

Можете потренуватись на цьому прикладі, що я привів, файл: test_b.3dm

 

Змінено користувачем woodshop
2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

от такої ,просто ,доступно .Проффі!!!!!!дякую. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

1. Будуємо ціліндр.

2. Розгортаємо командою UnrollSrf.

1. Rhinoceros -> Transform -> Flow Along Surface  (FlowAlongSrf).

2. Select decor, потім Enter.

3. Select 1 та 2 у тих місцях, де стоять цифри.

Flow Along Surface1.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

RhinoCAM кто-нибудь юзает?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

я но не забираюсь далеко можно потеряться,а семью кормить то надо.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

В 10.03.2020 в 20:27, tomyshynets сказал:

я но не забираюсь далеко можно потеряться,а семью кормить то надо.

Вот поэтому и надо расширять горизонты. Я RhinoCAM освоил насколько возможно без своего ЧПУ.

Кроме Transform / Flow Along Surface размещать декор (и не только) на поверхности позволяет Transform /  Orient  / On Surface.

Я в Рино уперся в невозможность работы с полигонами. А без них с вменяемой скоростью лепнину не отмоделить.

Вон чего народ в 3д МАКСе творит.

Но 3д МАКС - тупик. Там от версии к версии латают глюки как Тришкин кафтан.

Clayoo выдает полисурфэйс, который по F10 редактируется. Да еще сглаживает все ребра.

Блендер сильно в сторону. Одна настройка интерфейса чего стоит....

Змінено користувачем Rat_stainless_steel
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Блендер сильно змінився за рік, став більш юзер-френдлі. Ось подивіться, ввідний курс. Вже безліч уроків по новій версії, з упором в моделювання.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Rat_stainless_steel сказал:

Я в Рино уперся в невозможность работы с полигонами

SubD for Rhino

 

55 минут назад, Andergrin сказал:

Блендер сильно змінився за рік

це темка про ріно, не блендер.

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

woodshop

SubD еще нет для поюзать. Он для 5.х версии планируется?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Rat_stainless_steel сказал:

SubD еще нет для поюзать. Он для 5.х версии планируется?

 

SubD уже можно юзать в Rhino WIP (7), для 5 и 6 не планируется, но он был в 6 когда шестой рино был WIP.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 27.05.2020 в 12:16, woodshop сказал:

SubD уже можно юзать в Rhino WIP (7), для 5 и 6 не планируется

Подожду, пока варез выложат. Пока Блендер поюзаю: он точно может решить проблемы с полигонами.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку