#154185 Опубліковано: 3 січня, 2019 Обміняю кварцикл Зим 350 на фрезерний станок повністю комплектний можні використовувати як мінітрактор гідравліка, плуг, рамка під бороний, понижина блокіровка БЕЗ МОТОРА рама зварена під двигун дніпра . з живими документами (можні їздити по дорозі) всі опшивки є просто зняті гідравлічна гальмівна система запаска вал отбора мощності фото по запросу пропонуйте розгляну всі варіанти тереторіально 20 км від Луцька 0689123725 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#154196 Опубліковано: 3 січня, 2019 В документах вказане переобладнання на двигун від Днепра чи ні? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#154198 Опубліковано: 3 січня, 2019 (змінено) 3 минуты назад, васско сказал: В документах вказане переобладнання на двигун від Днепра чи ні? в докуметах про двигун нічого не пише можу скинути фото докоментів він зарєстрований як 4 колісний мотоцикл двигун якій хочеш такій ставиш Змінено 3 січня, 2019 користувачем PAVLOTSIUPA 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#154202 Опубліковано: 3 січня, 2019 який обєм двигуна в техпаспорті вказано? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#154205 Опубліковано: 3 січня, 2019 8 минут назад, Freddy сказал: який обєм двигуна в техпаспорті вказано? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#154211 Опубліковано: 3 січня, 2019 переоформити буде все одно не просто... знаю точно якщо переоформляєш ваз класику і там стоїть двигун більшої кубатури ніж потрібно то відмовляють в регістрації... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#154217 Опубліковано: 3 січня, 2019 а хто кого зараз переоформяляе...техпаспорт права тай поїхав.навіщо той геморой...тай хто на нім в мрео поїде 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#154231 Опубліковано: 3 січня, 2019 (змінено) жалко очень далеко вы от меня, я как раз ищу такой вариант под днепро двигатель Змінено 3 січня, 2019 користувачем challenger 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#154243 Опубліковано: 3 січня, 2019 На Олдакрленде такой был в Киеве както. красавец! 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#154249 Опубліковано: 3 січня, 2019 кожному своє. зараз переоформити якщо техніка без приколів не гіморой. а люди різні бувають. в селі можна і без доків, а якщо не в село то не вийде... у нас люди і москвичі переоформляють не багато ну є декілька... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#154276 Опубліковано: 3 січня, 2019 Доречі що до двигуна в техпаспорті він то вказаний, тобто він ніяк не співпаде з другим двигуном. Якби було БН тоді якби байдуже, а так до першої зустрічі і штрафмайданчик навіки. Тому і треба робити переобладнання але в нас це безліч часу і нервів. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#154283 Опубліковано: 3 січня, 2019 в той час двигун був номерною частиною тс. в наш час тако нема , просто в техпаспорті вказуют тип палива і кубатура. можна міняти двигун на такий самий без проблем (хоча при першій регістрації номер двигуна фоткають точно) . А на тс в яких техпаспорт старого зразку, де прописаний номер двигуна , при перегістрації якщо номер двигуна не співпадає ( при тому що двигун такий як треба ) - у наших краях вимагають предявити картер старого з номером. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#154295 Опубліковано: 3 січня, 2019 (змінено) 22 минуты назад, Freddy сказал: в той час двигун був номерною частиною тс. в наш час тако нема Совершенно не верно. Двигатель как был так и остался номерным агрегатом. При переоформлении он заносится в базу данных. Если Вы купили транспортное средство и при переоформлении окажется что движок с угнанного ТС то Вы попали. Кроме того если в техпаспорте есть номер, то заменять двигатель нельзя, сначала получаем техпаспорт без указания номера двигателя, потом меняем двигатель. На тракторах двигатель вносится в техпаспорт и сейчас. Менять двигатель на другой объём, хоть больше, хоть меньше можно только в заводских условиях. Заменять вид топлива только в заводских условиях с дальнейшим переоформлением транспортного средства. Всё остальное до первого умного мента, их очень не много, но может не повезти. Змінено 3 січня, 2019 користувачем Stebium1 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#154297 Опубліковано: 3 січня, 2019 Номер двигуна не пишуть в тп але заносять в базу даї і його номер і об'єм, і вид палива. Як оформляв переобладнання свого 401-го на вазодвигун шостий, всі оті підводні камені простукав головою. Так, якщо встановлено нерідний двигун, але з такого ж авта , то можуть й закрити очі, але відсотків 80 вимагатимуть довести його легальне походження - акт купівлі-продажу, рахунок-довідку чи хоча б копію техпаспорту утилізованого авта, з якого двигун знято. Або здеруть з вас гривень сто за пошук по базі крадених авт за номером двигуна. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#154303 Опубліковано: 3 січня, 2019 Оформити ж зовсім нерідний силовий агрегат можна лише через дозвіл укрндіавтодору, а його видають лише при наявності акту переобладнання транспортного засобу на сертифікованому за подібними роботами СТО. Це загалом коштує якісь копійки (мені комплект документів на нерідні двигун, рульове і ходову затяг близько 3 тис грн у 15 році) , але геморою надає ну дуже багато. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#154309 Опубліковано: 3 січня, 2019 (змінено) 20 минут назад, Stebium1 сказал: Менять двигатель на другой объём, хоть больше, хоть меньше можно только в заводских условиях. Меншого об'єму та маси двигун можна встановлювати й самотужки, але лише з модельного ряду заводу-виробника що всановлювався на дане шасі. Наприклад на вазівську карбюраторну шістку з 1,6 двигуном можна без перешкод ставити 1,5;1,3 та 1,2 літрові карбюраторні двигуни, з обов'язковою заміною техпаспорту, деб це було відмічено, а от за самотужки встановлену систему розподіленого вприску або ж інжектор , та ба навіть не передбачені законом бампери чи світлові прибори, не узгоджені через укрндіавтодор, вам можуть виставити добрячий рахунок на користь держави, бо збільшиться удільна потужність двигуна чи зміниться зовнішній вигляд, перешкоджаючи чіткій індетифікації марки та моделі тз. Так що панове тюнери - ваша діяльність окрім встановлення додаткових стопів чи протитуманок є цілком незаконною. Вас рятує лише цілковите невігластво осіб, що винні ці речі контролювати та все ще не ратифікований закон про повернення техогляду. Змінено 3 січня, 2019 користувачем ryazanovpavel69 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#154318 Опубліковано: 3 січня, 2019 12 минуты назад, ryazanovpavel69 сказал: Меншого об'єму та маси двигун можна встановлювати й самотужки, але лише з модельного ряду заводу-виробника що всановлювався на дане шасі. Наприклад на вазівську карбюраторну шістку з 1,6 двигуном можна без перешкод ставити 1,5;1,3 та 1,2 літрові карбюраторні двигуни, Нет нельзя, поскольку двигателя 1.3 и 1.2 не обеспечивают надёжную работу тормозной системы. Это не я сказал, это был мне ответ в ГАИ, про 1.5 не буду говорить не интересовался, но думаю они найдут причину почему это нельзя делать самостоятельно. 16 минут назад, ryazanovpavel69 сказал: та ба навіть не передбачені законом бампери чи світлові прибори Для моделей снятых с производства допускается использование с более молодых, так что бы не препятствовать 17 минут назад, ryazanovpavel69 сказал: чіткій індетифікації марки та моделі 19 минут назад, ryazanovpavel69 сказал: самотужки встановлену систему розподіленого вприску або ж інжектор А это по моему не запрещается, если не меняется вид топлива. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#154320 Опубліковано: 3 січня, 2019 30 минут назад, Stebium1 сказал: Совершенно не верно. Двигатель как был так и остался номерным агрегатом. При переоформлении он заносится в базу данных. Если Вы купили транспортное средство и при переоформлении окажется что движок с угнанного ТС то Вы попали. Кроме того если в техпаспорте есть номер, то заменять двигатель нельзя, сначала получаем техпаспорт без указания номера двигателя, потом меняем двигатель. На тракторах двигатель вносится в техпаспорт и сейчас. Менять двигатель на другой объём, хоть больше, хоть меньше можно только в заводских условиях. Заменять вид топлива только в заводских условиях с дальнейшим переоформлением транспортного средства. Всё остальное до первого умного мента, их очень не много, но может не повезти. я коли реєстрував свій тс то номер двигуна фоткали но в техпаспорті писали тільки обєм і вид палива. А про доки в яких не прописаний номер . там все не так однозначно. Мій знайомий купив К750 68го року у діда -хазяїна ,взяв доручення і хотів його переоформити. Але мот мав раму бн. В тех паспорті так і написано рама без бн. Так от коли він почав його переоформляти йому сказали що к750 йшли з номерними рамами ,бн не було. А це значить що раму міняли . Техпаспорт старий. І їм щоб дізнатися чи міняли раму легально (а не підроблений техпаспорт) потрібно формуляр тс в якому записано всі зміни (в тому числі заміна рами ) . Так от , виявилося що дід -хазяїн мотоцикла в ті часи жив в донецькій області і формуляр залишився там.Відповідно перевірити інфу на той час уже було неможливо ( 2015 рік). Він спробував "вирішити" це питаня але йому сказали що це буде не дешево і не ясно який результат. Я розумію що це рама а не двигун , але історія повчальна... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#154341 Опубліковано: 4 січня, 2019 (змінено) 10 часов назад, Stebium1 сказал: А это по моему не запрещается, если не меняется вид топлива. вид топлива не меняется, но автоматически меняется модель, если конкретно к жигулям применять данную норму - с карбюраторным движком шаха 1,6 - модель 2106, с 1,3 движком от 21011 - 21063, с пятиступенчатой коробкой и редуктором 3,9 - 21065, а с инжекторным движком - 21067 соответственно, согласно инструкции об экспертизе автотранспортных средств от занюханного года, когда еще Леонид Ильич небо коптил и которую, как и инструкцию мвд о "незаконном" обороте оружия никто по сию пору отменить не удосужился, данный вид переоборудования подлежит обязательной сертификации уполномоченным на то органом (в Украине - УкрНИИавтодор). правда, в последние годы, в связи с катастрофическим уменьшением поголовья совавтопрома, к которому оная инструкция была применима, появились преценденты с иномарками, в которых тип питания двигателя различался только по годам производства, из-за чего никакой дополнительной цифробуквенной отметки в модель не вносилось. и данную инструкцию гаишники теперь достают и сдувают с нее пыль только если им "за державу не обидно" т.е. перефразируя крылатую фразу - "хотят мзды" и при этом их доколебывание до вас будет целиком законным де юре, ибо инструкция есть. теперь по поводу мною написанного ранее насчет самостоятельного переоборудования - в той же инструкции указано, что уменьшение обьема двигателя путем установки агрегата, предусмотренного на этот модельный ряд заводом - изготовителем не подлежит сертификации в соотв уполномоченной организации, соответственно не надо и справку о выполнении данных работ на сертифицированном сто но обязательно должно регистрироваться в гаи с соотв пометкой в техпаспорте - достаточно только иметь бумажки о законном происхождении данного номерного агрегата, дефорсирование движка с переходом на менее октановый вид топлива отмечать не надо, как и мелкий внутренний тюнинг типа растачивания цилиндров и замены коленвала, а вот установку двигателя большего чем указанный в т.п. обьема или даже блока двигателя с набитыми или отсутствующими номерами от более обьемной модификации - только через экспертное заключение о допустимости такого переоборудования в установе типа укрнииавтодор а он его дает только при условии производства оных работ на сертифицированном для этого сто. и без разницы. что вы просто хотите поставить двигатель ваз 2106 на ваз 21063, что трехлитрового монстра на запорожца. Змінено 4 січня, 2019 користувачем ryazanovpavel69 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах