savelich

Небезпечний майстер

6 сообщений в этой теме

Розповім про одного "майстра", який вже поднад 20 років заробляє гроші на тому, що псує якісні автомобільні запчастини заводського виготовлення, та ще й гроші за це бере. 

Скажу одразу, якби знав хто цей чолов'яга?!... то я за себе б не ручився... А що ви хочете - два десятиліття знущань хто витримає?... :) 

Ото ж - поки там депутати та міністри кумекають щоб ще  здерти з громадян, які наважились забажати купити авто, нове задорого - у кого грошей багато, чи "євробляху" задешево, це ті, у кого грошей як у більшості з нас ледь-ледь, по догогах України  їздять досить ще радянських "жигулів". А "жигулі" тридцятирічні - то вам не п'ятирічна "євробляха",  а відро з болтами яке часто ломається... 

Так от, є в двигуні ВАЗа вал привода масляного насоса й трамблера, в народі зветься "порося". При капітальному ремонті двигуна в більшості випадків його треба ремонтувати - шліфувати й встановлювати в блок нові втулки під нього. Ремонтні втулки випускають з припуском на обробку - по технології спочатку вони запресовуються в блок, а потім розточуються під прошліфований вал. На фото показано як воно все виглядає.  Монтажний зазор між валом і втулками приблизно 0.05мм. 

А тепер про того "майстра" і ту проблему, яку воно, щоб йому... вже два десятка років створює  й без того бідним власникам "жигулів". 

Як я думаю, існує якийсь "дядя вася", що має гаража з токарним станком поруч з заводом, який ті втулки виготовляє. Можливо в того дядька хтось на тому заводі є, котрий ті втулки масово продає тому дядькові, дядько їх всі нівечить до невпізнаності, а потім продає, обзиваючи їх вже не ремонтними, а "стандартними" і бере за це гроші. Що  з себе представляє та "стандартна" втулка після дядькових кривих рук показано на фото. Товщина стінки в різних місцях однієї й тієї ж втулки відрізняється на кілька десятих (!) міліметра, що видно на фото.  То що ж буде з отвором під вал, коли ту втулку запресувати в круглий отвір блока?... Про які 0.05 мотажного зазору може йти мова?! Чому я пишу про одного бракороба - бо всі ті "стандартні" втулки мають один і той же , абсолютно ідентичний дефект.

Що характерно - раніше, років з десять тому в запчатстинах продавали приблизно пополам - якісні й зіпсовані втулки. Останнім часом майже всі зіпсовані. Приносять блок в ремонт, а я не можу знайти цілу втулку, ні на авторинку, ні в магазинах... лише "дяді васіни" " стандартні"...

Так я все це до чого - є підозра, що той "дядя вася" живе десь у Харкові, бо звідти в магазини по всій Україні ті втулки продавці й возять. Може є хтось з Харкова, хто знає того дядька - то скажіть йому, будь ласка, що таке робити не можна! Це ж диверсія проти держави - двадцять років - і одиним і тим же браком знущатися з авторемонтників всієї України... 

DSCN0116.JPG

DSCN0122.JPG

DSCN0125.JPG

DSCN0124.JPG

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Печаль беда.Сам владею ведром.Вот думаю,что подобное для работы можно взять.Устал от этих жигулей.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

@savelich Сергей Савельевич, могу кинуть в ЛС телефон такого деятеля (заказывает как подешевле - где попало -  продаёт повсеместно). В Одессе. Сдаётся я даже знаю ту в хлам ушатанную "Кашку" на которой это точится.
Я его отфутболил по ряду причин.
А вообще: "пробивка пиноли" (с) - наше всё! :)

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Здравствуйте . Есть на ВАЗ классику .Вал привода масленого насоса на 2 подшипниках и трех подшипниках .поставили и забыли о проблеме .С уважением Сергей .

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Можна фото, як це виглядає.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, Turbobusa написав:

Печаль беда.Сам владею ведром.Вот думаю,что подобное для работы можно взять.Устал от этих жигулей.

У мене "четвірка". Що сказати. Ремонтую часто. Сил прикладаю... Якби так ремонтував "іномарку" - літала би немов ластівка. Одного дня щось зламається, чи вивалиться іржавий поріг - здам на*** на метал.

Мій брат взяв собі caddy 2 для роботи. Вона то старенька, але знаєте що скажу? Вона їде, бере менше палива, тиха, в салоні лише два місця, але там зручно. А запчастини - майже в одну ціну. Принаймні стартер і шарові з накінечниками на caddy навіть трохи дешевші

Коли про це дізнався - ще більше зненавидів свого "сукуба"

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас