#16288 Опубліковано: 6 лютого, 2017 Доброго дня. Маю проблему з привідною шестернею фартуха 16К20. На ускорених подачах самозатягується корончата гайка шестерні. Повинна утримуватись шпонкою, але зачіплення рідної шпонки замале(приблизно 0,5 мм) гайка провертається й самозатягується. Рідна шпонка ледве достає до зубів гайки, виготовив нову з виступом під шліци гайки, але проблема залишилась(мабуть шпонка трохи задовга, й до виступу гайка ледве достає). На моєму станку стоїть дві шайби по різні боки від втулки, скільки їх повино бути? По яку сторону? Питання друге. Як краще знімати фартух? Теліжки спеціальної не маю, знімаю кран-балкою. Так як центр мас зміщений дуже тяжко утримувати фартух. Можливо хтось знає секрет? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#16313 Опубліковано: 6 лютого, 2017 Гайка зліва? добре було б в розібраному вигляді подивитись 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#16317 Опубліковано: 6 лютого, 2017 16 минут назад, vigorko сказал: Гайка зліва? добре було б в розібраному вигляді подивитись Так, зліва. Вибачай не сфотографував. В шестерні видовбано шпонпаз, шпонка лежить шпонпазі шестерні й одночасно стопорить гайку. Іншим боком їздить по ходовому валу, який відповідно проходить в середині шестерні. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#18862 Опубліковано: 16 лютого, 2017 Вирішив проблему. Все виявилось надзвичайно просто(я на це сподіваюсь). Вал насправді клинило в правій опорі. На валу утворився наклеп, поступово ріс нагрібаючи чавун й вал клинило. Рекомендую заглянути в той вузол, на моєму станку, наприклад, в втулці навіть отвору для змащування не було. Наловчився знімати фартух з мінімумом зусиль. Треба підібрати ящик по висоті трішки нижче дна фартуха, просунути під фартух доски(доски для страховки прижав струбцинами до ящика), й опустити фартух на доски, а потім відтягти по досках в сторону. так набагато легше й простіше ніж з кран балкою. Фото вибачайте не робив, не мав часу. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#63985 Опубліковано: 2 листопада, 2017 Доброго времени суток!Вопрос такой кто точил на 16к20 с выемкой в станине диаметр 500мм? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#64003 Опубліковано: 3 листопада, 2017 5 часов назад, Геннадий сказал: Доброго времени суток!Вопрос такой кто точил на 16к20 с выемкой в станине диаметр 500мм? 1в62г,аналог 16к20г,точу,время от времени,со снятым гапом. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#143983 Опубліковано: 19 листопада, 2018 треба замінити підшипники на червяку у фартусі. питаня, як що відкрутити зовсім гайку що регуліруе натяг пружини чи вистрилить вона , а то пружина сильна трохи открутив а далі лячно . 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#143986 Опубліковано: 19 листопада, 2018 5 минут назад, жэня сказал: треба замінити підшипники на червяку у фартусі. питаня, як що відкрутити зовсім гайку що регуліруе натяг пружини чи вистрилить вона , а то пружина сильна трохи открутив а далі лячно . У меня усилия руки достаточно, чтобы наживить пару витков, я думаю что сильно не рвонёт, но возможно что и пружины с годами по разному могли подсесть , смотря с каким нятягом она жила. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#144011 Опубліковано: 19 листопада, 2018 точил на 16к20 490мм 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#144297 Опубліковано: 20 листопада, 2018 (змінено) , semi написав: У меня усилия руки достаточно, чтобы наживить пару витков, я думаю что сильно не рвонёт, но возможно что и пружины с годами по разному могли подсесть , смотря с каким нятягом она жила. розібрав все добре ,замінив пітшипник а тепер треба від регуліровати дві гайки на червяку . як що я правильно розумію то це регуліровка для вставного сухаря чи ні .ще питаня для чого ці вінти на супорті . і по масляному насосі питаня на поршеньку е різьба тоді повино щось туди накручуватись так,в меж там нічого немае тільки зализана різьба від єксцентрика. Змінено 20 листопада, 2018 користувачем жэня 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#144338 Опубліковано: 20 листопада, 2018 Різьба на плунжері насоса для витягування зворотним молотком, якщо закисне(якби не різьба, я б свій не вийняв). Гужони на каретці супорта(над призмою) прижимають фетр до призми, щоб масло з ванни над призмою не витікало за пильники. Про регулювання пардон не знаю, не чіпав. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#144341 Опубліковано: 20 листопада, 2018 дякую за відповідь .кпив недавно от перебираю .ще питаняпа по смазці каретки .на фото стрілкою показаний отвір тобто подача масла питаня чи ставиться в цей отвір фітіль.а то в мене був отвір забитий фітільом но з верху не було його видно я висверлював його. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#144408 Опубліковано: 21 листопада, 2018 Я зробив так 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#144409 Опубліковано: 21 листопада, 2018 Запхав два куски і залив трохи масла шоб їх позагинати , бо на сухо вони ніяк не влягались 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#144693 Опубліковано: 22 листопада, 2018 Да, фітілі мають бути. З одного фітіля через трубку масло йде на втулку ходового гвинта, перевірте чи там є отвір(в мене не було) й поставте туди войлочну пробку, щоб зменшити потік масла. Якщо не поставити то масло постійно буде туди витікати й розтікатись по ходовому валу. Тоді кожного разу, після простою, при уксореній подачі масло з ходового вала буде розлітатись відцентровою силою. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах