Anton555

Доля згорівшого движка???

29 повідомлень у цій темі

Таке питання чи раціонально сьогодні перемотувати двигун під продаж або обмін?

Маю  три несправні двигуни різної потужності  та обертів але під мої цілі вони не підходять (потребую двигуни від 2квт 3000об деревообробка), що з ними робити? роздерти здати на метал, шкода  

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

если это не что то уникально-дехфецитное, то да же разбирать не стоит, сразу под пресс

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
19 минут назад, Stebium1 сказал:

то да же разбирать не стоит, сразу под пресс

А тут з Вами ніяк не погоджуся. Якщо вже під пресс і маєте час та натхнення то варто відокремити мідь від чорного металу.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Anton555

Можна знайти перемотчиків, поспілкуватися з ними.

Люб"язно та незакомплексовано.  :$

В них завжди є незабрані, або неоплачені (кинуті) клієнтами двигуни.

Можливий варіянт обміну Вашого згорівшого на їхній перемотаний, з вашою доплатою

Або один робочий 3-тисячник за ваші три погорільця. 

 

Треба дзвонити по різних конторах, і  розмовляти-розмовляти- розмовляти

Гарантії нема, але може вистрілити ...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
40 минут назад, Stebium1 сказал:

У вас что приёмщики не учитывают содержание меди? Ну они и зажрались!

Кстати да.

У них с этим (расчетом) все в порядке, просто им выгодно дурака видать включать.

Когда то здавал сгоревший движек на медь, попросил нормально посчитать. Меня впечатлило.

Точных цифр не помню но порядок примерно такой: Рабочий можно было купить 500-600грн, перемотать стоило ровно столько же, и сгоревший на медь приняли 250+ грн. В голове отложилось что пол стоимости +- б.у. рабочего. 

Мотор был 1-2кВт не помню уже.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 минут назад, Денис Береговой сказал:

Точных цифр не помню но порядок примерно такой: Рабочий можно было купить 500-600грн, перемотать стоило ровно столько же, и сгоревший на медь приняли 250+ грн. В голове отложилось что пол стоимости +- б.у. рабочего. 

Мотор был 1-2кВт не помню уже.

Вот именно, а если разобрать то получим ещё +50гр, как то не вдохновляет.

Вообще на приёмку ни чего не вожу. Надо звоню, приезжают сами всё грузят и расчитываются.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Stebium1 сказал:

У вас что приёмщики не учитывают содержание меди? Ну они и зажрались!

Ну електродвигуни я ніколи не здавав, тому сказати нічого не можу. Знайомому підвозив до прийомки газову колонку Радянського зразка. Так на ній зняли ще й 3% від ваги на якісь свої втрати.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Хотите справедливости , сами разберите ,  отделите медь от железа ( пластмассу , минвату,от металла) и сдайте лом по частям. сам поступаю так.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

З дядьками що перемотують я вже спілкувався не раз. Більшість з них просто відмахуються кажуть тільки беруть під перемотку аргументуючи немає часу і бажання займатись продажем, а на обмін йдуть рідко та й ніхто точно не каже скільки доплатити щоб  поміняти аргументують, зх. що в середині. хоча я не можу зрозуміти якщо підшипники не гудуть і посадка під шків норм, що там ще може бути не так. Та і бігати від хати до хати з 50кг в торбі не хочеться напевно буду діставати мед:D 

знайшов таку табличку 

 

Снимок.JPG

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Перемотанные движки очень часто не прогнозируемого качества.

Не любит народ с ними дело иметь,особенно  если неизвестно где и как .

Если сразу заявите (а я считаю это нужно сделать) что после перемотки-интерес к ним очень сильно упадет.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Кинути в барахолку, позначити як несправний під ремонт, всеж краще ніж в чермет, може хтось шука такий двигун. майже у кожного є перевірений мотун, який перемота з гарантією і буде двигунчік працювать. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
16 минут назад, Saniok 69 сказал:

Кинути в барахолку, позначити як несправний під ремонт, всеж краще ніж в чермет, може хтось шука такий двигун. майже у кожного є перевірений мотун, який перемота з гарантією і буде двигунчік працювать. 

А смысл? Цена движка+пересыл+перемотка будет намного выше цены исправного двигателя.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ІМХО, стандартний двигун крім обмоток має ще багато чого. Підшипники, ротор з валом, щічки, корпус, вентилятор, фланець. Б/к мотори іноді бувають цілі електрично, але з проблемною механікою, пошкодженим валом, кривим фланцем. Зібрати один з двох - не так вже і нереально. Тому підтримаю Санька 69. В барахолку! У самого вдома лежить АИР63В4 з однією мертвою обмоткою. А так - все ціле. На фрезері - такий самий робочий. Тому вирішив не викидати горілого, буде на запчастини. А перемотка... Сама по собі операція втюхування готової обмотки між полюсами статора - та ще лотерея. На заводі - потік, а ремонтники фіг знає, наскільки акуратно роблять.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 часов назад, Anton555 сказал:

Таке питання чи раціонально сьогодні перемотувати двигун під продаж або обмін?

Маю  три несправні двигуни різної потужності  та обертів але під мої цілі вони не підходять (потребую двигуни від 2квт 3000об деревообробка), що з ними робити? роздерти здати на метал, шкода  

спаленні двіжки купляють  там ,де їх перемотують...вони їх ремонтують красять і на продаж...я думаю своїх три двигуна поміняєте на один робочий...на метал смислу немає це за безцінь..

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Zpmservice написав:

А смысл? Цена движка+пересыл+перемотка будет намного выше цены исправного двигателя.

Смысл в перемотке. Правильно перемотать--будет работать не хуже нового. 

  Исправный не значит не перемотаный! А новые стоят заоблачно! 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 минут назад, PAVLOTSIUPA сказал:

на метал смислу немає це за безцінь.

Навіть за робочий мотор дають не дуже більше ніж ціна металу.

Не для перепродажу, а кінцеві покупці.

Шоб хтось дав більше ціни брухту за згорівший мотор, у тому я дуже і дуже сумніваюсь.

12 минуты назад, PAVLOTSIUPA сказал:

я думаю своїх три двигуна поміняєте на один робочий...

А якшо на метал здати то буде півтора-два.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 минуты назад, Roma сказал:

Навіть за робочий мотор дають не дуже більше ніж ціна металу.

Не для перепродажу, а кінцеві покупці.

Шоб хтось дав більше ціни брухту за згорівший мотор, у тому я дуже і дуже сумніваюсь.

А якшо на метал здати то буде півтора-два.

я маю на увазі без геморою...діло автора..а час це наші гроші

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

По поводу "снять подшипники",вдруг пригодятся-обычно,б/ушные подшипники,годятся только на садовую тачку....

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 часов назад, makks сказал:

Там же мед

где? пчёлы заинтересовались :D

 

По своему опыту скажу, что есть смысл перематывать только:

 

1. Импортные оригинальные двигатели (Германия, Италия - не Китай), входящие в состав насосных станций и прочего оборудования. Там, где двигатель не может быть просто заменен другим без существенных переделок. Обычно, это достаточно дорогие вещи и их ремонт всегда оправдан.

 

2. Двигатели, конструктивно входящие в некий комплекс (мотор-редукторы, мотор-барабаны и т.д.), где замена статора из стандартного ряда невозможна.

  

3. Ретро двигатели в коллекционных целях и в составе станков и оборудования, представляющих музейную ценность.

 

Во всех прочих случаях дешевле купить бу двигатель или даже бу агрегат (вентилятор, дымосос, насос отопления), чем перематывать. Если даже в углу случайно валяется 100 кг эмальпровода, доставшегося за копейки, то всё равно его лучше продать как провод, а не вкладывать в перемотку ширпотреба. Перемотанный (пусть даже и 100% рабочий двигатель всегда на торговле стоит дешевле оригинальной заводской намотки). 

 

У себя держим целую полку запчастей на движки серий АО, 4А и АИР, поскольку часто ими пользуемся. Если движок сгорел, то его разбираем. Лобовые крышки, фланцы, крышки вентилятора, сами вентиляторы, борно - на полку, подшипники снимаем (если живые) - пойдут на не ответственные цели, из ротора впрессовываем вал. Он пойдет на токарные дела как заготовка. Медь - на приёмку. Сталь и чугун - тоже. Если двигатель алюминиевый, то - на свою литейку.

Как говорит знакомый - от кур у меня остаётся только кудахтанье. Всё остальное - используется.

 

 

Змінено користувачем 3121
3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
26 минут назад, KOLIAN75 сказал:

По поводу "снять подшипники",вдруг пригодятся-обычно,б/ушные подшипники,годятся только на садовую тачку....

А Вы садовые тачки не обижайте. :) Подшипники сгодятся ещё много куда, там, где обороты небольшие.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 минут назад, 3121 сказал:

А Вы садовые тачки не обижайте. :) Подшипники сгодятся ещё много куда, там, где обороты небольшие.

Это я что бы люди сильно не обольщались напрасно....Выбрасывать на металл старые подшипники конечно же не следует,могут пригодиться и обоймы,как материал,и шарики.Но использовать по назначению-только в неответственных узлах

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну да. И вариантов достаточно много. Всякие медленно вращающиеся буксы типа винтового колуна, равноплечные весы (когда весы качаются на оси с подшипниками), качели всякие, вальцы (пару раз делал один из валов просто из старых подшипников), роликовый бендер, да много ещё где.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На мій погляд:якщо  двигун в перемотці не був,і механічна його частина в гарному стані-є сенс перемотувати. Тим більш сучасні обмоточні проводи мають кращу якість ізоляції ніж радянські.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
44 минуты назад, 3121 сказал:

где? пчёлы заинтересовались :D

 

По своему опыту скажу, что есть смысл перематывать только:

 

1. Импортные оригинальные двигатели (Германия, Италия - не Китай), входящие в состав насосных станций и прочего оборудования. Там, где двигатель не может быть просто заменен другим без существенных переделок. Обычно, это достаточно дорогие вещи и их ремонт всегда оправдан.

 

2. Двигатели, конструктивно входящие в некий комплекс (мотор-редукторы, мотор-барабаны и т.д.), где замена статора из стандартного ряда невозможна.

  

3. Ретро двигатели в коллекционных целях и в составе станков и оборудования, представляющих музейную ценность.

 

Во всех прочих случаях дешевле купить бу двигатель или даже бу агрегат (вентилятор, дымосос, насос отопления), чем перематывать. Если даже в углу случайно валяется 100 кг эмальпровода, доставшегося за копейки, то всё равно его лучше продать как провод, а не вкладывать в перемотку ширпотреба. Перемотанный (пусть даже и 100% рабочий двигатель всегда на торговле стоит дешевле оригинальной заводской намотки). 

 

У себя держим целую полку запчастей на движки серий АО, 4А и АИР, поскольку часто ими пользуемся. Если движок сгорел, то его разбираем. Лобовые крышки, фланцы, крышки вентилятора, сами вентиляторы, борно - на полку, подшипники снимаем (если живые) - пойдут на не ответственные цели, из ротора впрессовываем вал. Он пойдет на токарные дела как заготовка. Медь - на приёмку. Сталь и чугун - тоже. Если двигатель алюминиевый, то - на свою литейку.

Как говорит знакомый - от кур у меня остаётся только кудахтанье. Всё остальное - используется.

 

 

так Вам можно предложить такие двигатели? На запчасти? Есть десяток мощностью до 1кВт.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Завжди перемотую двигуни а не купую нові або б/у. Маю хорошого знайомого який перемотує двигуни ,статора ,якоря до електроінструменту.В мене двигуни і електроінстумент вже працює по декілька років без будь -яких нарікань.І Коштує перемотка приблизно  половину риночноі ціни б/у двигуна.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку