Anton555

Доля згорівшого движка???

29 повідомлень у цій темі

43 минуты назад, Alexandr0787 сказал:

так Вам можно предложить такие двигатели? На запчасти? Есть десяток мощностью до 1кВт.

Я бы с радостью, но у нас от 3 кВт начинаются. Те слишком малы.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

IMG_20190105_174432.jpg

то все згоріле 

1. невідома потужність важкий і явно низькообертовий всередині норм. тільки кришка фланця рижаIMG_20190105_164352.jpgIMG_20190105_164250.jpg

2. 2,2/1400 всередині жахи)))

IMG_20190105_163210.jpg

3. 1/3000 від насоса не розбирав але походу підшипникам ж...

4, хз/зх від пралки 100% в лом

я визначився так, мотати не буду або лом або продаж людині якій ще потрібо.

гратися часу не має.

Після Різдва хочу розібрати 2,2 і зважити що і скільки кришки і вал напевно залишу 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Сьогодні займався варварством,

з 2,2 квт 1450об 3кг лому , але по таблиці що я постив то має бути 750об чого так, хз?

І ще є одне питання як перевірити двигун на працездатність, так мовити, в польових умовах на почті чи базарі???????

IMG_20190112_133525[1].jpg

IMG_20190112_171331[1].jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 минут назад, Anton555 сказал:

 

І ще є одне питання як перевірити двигун на працездатність, так мовити, в польових умовах на почті чи базарі???????

 

 

  http://electricalschool.info/main/naladka/1004-naladka-asinkhronnykh-dvigatelejj.html

Если сопротивление  изоляции нормальное то  движок можно  запустить " с поката" от 220 вольт, подав их на два вывода, и раскрутив при  этом ротор, намотав веревку на его вал. Речь естественно о двигателях мощностью до 3 кВт.  наличии сети , хорошей  розетки, и разрешения на её  использование.  Чем больше мощность и обороты, тем  тяжелее его запустить.

 А лучше покупать у проверенных продавцов, заведомо исправные.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, 3121 написав:

где? пчёлы заинтересовались :D

 

По своему опыту скажу, что есть смысл перематывать только:

 

1. Импортные оригинальные двигатели (Германия, Италия - не Китай), входящие в состав насосных станций и прочего оборудования. Там, где двигатель не может быть просто заменен другим без существенных переделок. Обычно, это достаточно дорогие вещи и их ремонт всегда оправдан.

 

2. Двигатели, конструктивно входящие в некий комплекс (мотор-редукторы, мотор-барабаны и т.д.), где замена статора из стандартного ряда невозможна.

  

3. Ретро двигатели в коллекционных целях и в составе станков и оборудования, представляющих музейную ценность.

 

Во всех прочих случаях дешевле купить бу двигатель или даже бу агрегат (вентилятор, дымосос, насос отопления), чем перематывать. Если даже в углу случайно валяется 100 кг эмальпровода, доставшегося за копейки, то всё равно его лучше продать как провод, а не вкладывать в перемотку ширпотреба. Перемотанный (пусть даже и 100% рабочий двигатель всегда на торговле стоит дешевле оригинальной заводской намотки). 

 

У себя держим целую полку запчастей на движки серий АО, 4А и АИР, поскольку часто ими пользуемся. Если движок сгорел, то его разбираем. Лобовые крышки, фланцы, крышки вентилятора, сами вентиляторы, борно - на полку, подшипники снимаем (если живые) - пойдут на не ответственные цели, из ротора впрессовываем вал. Он пойдет на токарные дела как заготовка. Медь - на приёмку. Сталь и чугун - тоже. Если двигатель алюминиевый, то - на свою литейку.

Как говорит знакомый - от кур у меня остаётся только кудахтанье. Всё остальное - используется.

Згоден, але з деякими уточненнями. Б/В мотор можна купляти за умови що ви своїми руками обмацали його і перевірили. Покупка через той самий ОЛX, може принести неочікувані сюрпризи. Навіть якщо двигун має справні обмотки, він може мати скривлений чи потовчений вал, зношені підшипники, провернуті посадки на валу (рідше) і в кришках (частіше), тріщини в кришках (доволі непомітні) і т.п. Тож якщо маєте згорілого мотора, з хорошою механічною частиною, і за умови що саме такий вам потрібно, можна нести його в перемотку.

P.S. Ще один дуже важливий момент, який багато хто не бере до уваги - це підшипники горілого мотора. Знаю багато випадків, коли після перемотки, мотор збирали без ревізії підшипників і він знову горів. Причина в тому, що коли згоряють обмотки, вони непогано прогрівають підшипники, змазка частково витікає, а та що лишається, втрачає свої властивості. Якщо мотор працює на виробництві і в важких умовах, то після ремонту обмотки підшипники міняти обов'язково. В хобійному обладнанні і виробничому обладнанні в якому мотори працюють нечасто і не особливо навантажені, варто помити підшипники малярною щіткою в  бензині, просушити і набити свіжою змазкою. Буде працювати довго.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку