Дивний мотор

31 повідомлення у цій темі

Всім привіт.
Опізнайте будьласка цей мотор.
Вперше бачу щоб на кришках були ребра охолодження. З нього виходить лише три вивода (а не шість).
Стояв на ТВ-3. Вільно крутиться, підшипники живі ніби. Запускається через конденсатор з толкача але дуже гріється...
Цікавить що то за мотор і які його параметри.  Хочеться вже поскоріше запустити станок...

IMAG1940.jpg

IMAG1938.jpg

IMAG1937.jpg

IMAG1939.jpg

IMAG1938.jpg

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.
10 минут назад, ElectricMobile сказал:

З нього виходить лише три вивода (а не шість).

На звичайний АО дуже схожий. А отам під ізолентою скручені хіба на ще три кінця? Ток поміряйте ХХ?

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

Звичайний двигун АОЛ2-11-4 У3, потужністю 0,6 кВт. Три виводи, бо під'єднаний, швидше всього, на "зірку". Гріється, бо або невірно під'єднаний, або має невірно розрахований номінал конденсатора. Також є певний шанс що двигун має виткове в обмотках.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

Если нет межвиткового замыкания и все обмотки правильно включены (начало обмотки - конец обмотки), если изоляция самого обмоточного провода не обгорела и требует перемотки...... тогда установите недостающие штатные лопатки на обдув движка.

40 минут назад, ElectricMobile сказал:

Вперше бачу щоб на кришках були ребра охолодження

На всех движках ребра охлаждения, в.т.ч. и на крышках. 

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.
45 минут назад, ElectricMobile сказал:

Запускається через конденсатор з толкача але дуже гріється...

Неправильно подобран конденсатор.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.
7 минут назад, Ar4 сказал:

 

На всех движках ребра охлаждения, в.т.ч. и на крышках. 

Як це на всех если на современных нету

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

Двиг наверное перемотан, (а из-за этого может не те параметры намотки ), ТК обмотка перевязана какой-то бечёвкой, или в те смутные времена не было ленты

изменено

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.
, makks написав:

Двиг наверное перемотан, (а из-за этого может не те параметры намотки ), ТК обмотка перевязана какой-то бечёвкой, или в те смутные времена не было ленты

Так, двигун перемотаний, але це не привід до його бракування. Намалюйте схему за якою підключено напругу та конденсатор і вкажіть який номінал конденсатора.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.
, Дядя Уєф написав:

На звичайний АО дуже схожий. А отам під ізолентою скручені хіба на ще три кінця? Ток поміряйте ХХ?

Ні, це так здається по фото, там лише 3 дроти, у кембрику вони заходять в мотор (2 фото)... а там якось з'єднані з обмоткою.

 

, Siromanets написав:

Звичайний двигун АОЛ2-11-4 У3, потужністю 0,6 кВт. Три виводи, бо під'єднаний, швидше всього, на "зірку". Гріється, бо або невірно під'єднаний, або має невірно розрахований номінал конденсатора. Також є певний шанс що двигун має виткове в обмотках.

Ви маєте на увазі такий "АОЛ2-11-4, 220/380 В, 0,6 кВт, 1350 об/хв" ? Гуглив, по фото дуже схожий, тільки хтось "приробив ноги" крилчатці та кожуху (((
Оскільки не знав які параметри, і не мав іншого конденсатору - поставив який позичив ненадовго - 16мкФ 500В... Запускав звісно від 220В
Тепер я розумію що цього мало, оскільки за формулою 7-10мкФ на кожні 100Вт потужності - мав би підключати 42-60мкФ робочий, при умові старту з толкача...
Мене сумніви беруть що там зірка... боюсь що там трикутник...
 

, makks написав:

Двиг наверное перемотан, (а из-за этого может не те параметры намотки ), ТК обмотка перевязана какой-то бечёвкой, или в те смутные времена не было ленты

Важко сказати, я до цього не розбирав старі асинхронніки...

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.
, ElectricMobile написав:

Ви маєте на увазі такий "АОЛ2-11-4, 220/380 В, 0,6 кВт, 1350 об/хв" ? Гуглив, по фото дуже схожий, тільки хтось "приробив ноги" крилчатці та кожуху (((
Оскільки не знав які параметри, і не мав іншого конденсатору - поставив який позичив ненадовго - 16мкФ 500В... Запускав звісно від 220В
Тепер я розумію що цього мало, оскільки за формулою 7-10мкФ на кожні 100Вт потужності - мав би підключати 42-60мкФ робочий, при умові старту з толкача...
Мене сумніви беруть що там зірка... боюсь що там трикутник...

7 мкф то при підключенні трикутником, при підключенні зіркою потрібно 4 на кожні 100Вт. і втрати будуть значними...

Найкраще вивести ще три кінці, припаявши до них провода (це не важко) і гарантовано зібрати нормальну схему.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.
, Siromanets написав:

7 мкф то при підключенні трикутником, при підключенні зіркою потрібно 4 на кожні 100Вт. і втрати будуть значними...

Найкраще вивести ще три кінці, припаявши до них провода (це не важко) і гарантовано зібрати нормальну схему.

Тобто розпаяти оті "три дроти" (що у мене йдуть в мотор), і знайти правильне підключення таким методом?


Також у відео показали що буває коли переплутати фазування однієї обмотки - буде дуже бистро грітись... і це схоже на мій випадок...

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.
, ElectricMobile написав:

Тобто розпаяти оті "три дроти" (що у мене йдуть в мотор), і знайти правильне підключення таким методом?


Також у відео показали що буває коли переплутати фазування однієї обмотки - буде дуже бистро грітись... і це схоже на мій випадок...

Потрібно дивитись. Якщо до виводних кінців припаяно по одному дроту, а навпроти є спаяних три, то це зірка. Тут потрібно ті три розділити і припаяти до них вивідні дроти.

Якщо до вивідних кінців припаяно два дроти від різних обмоток, то це трикутник. Їх потрібно розділити і припаяти до кожного свій вивідний кінець.

В результаті в клемній коробці має бути 6 кінців.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

@ElectricMobile Если надумаете выводить все концы, можете потом не собрать. У меня в аналогичном двигателе при ревизии обмоток стал трескаться лаковый слой обмоточного провода, т.к. двигатель работал с перегревом. Двигатель в "мусор", хотя работал при таком дефекте, на перемотке сказали, что восстановлению не подлежит, нужно заново мотать, пропитка не спасет.

изменено

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.
8 часов назад, makks сказал:

Двиг наверное перемотан

Мне тоже так показалось. Кроме того он может быть перемотан в однофазный с пусковой обмоткой . Надо разбираться что там . Мерять сопротивления обмоток. Мерять токи в обмотках. Только все помечайте и фоткайте при разборке, что бы не запутаться 

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

@ElectricMobile В вашем случае вероятность перепутать фазировку обмоток около нуля. Ибо отвод обмоток делали при намотке, и вторые выводы обмоток спаяли то же при намотке. Там ошибки быть не может.

Ошибиться можно когда с мотора выходит 6 концов, и тогда надо определять где начало где конец.

 

Переверните мотор, и смотрите, есть ли там спайка трех обмоток. Она может быть в хлорке, примотана и залита лаком.Но все равно должна выделяться. Если найдете - то с нее надо выводить три провода, распаяв эту спайку.

 

 

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.
2 години назад, Дядя Уєф написав:

Мне тоже так показалось. Кроме того он может быть перемотан в однофазный с пусковой обмоткой . Надо разбираться что там . Мерять сопротивления обмоток. Мерять токи в обмотках. Только все помечайте и фоткайте при разборке, что бы не запутаться 

Там всі 3 виводи звоняться однаково між собою... десь по 6.5 Ом...

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

Двигатель однозначно перемотан,  о чем свидетельствует отсутствие  клемм на проводах и при этом обычно не выводят все выводы обмоток, а только три ( так дешевле и проще, и в производстве уже давно не применяется линейное напряжение 220 В) , обмотки соединены в  звезду, под  трехфазное включение 380  В.

Для включения в однофазную сеть нужно найти соединение трех обмоток разъединить и сделать отводы от них, и дальше подбирать конденсаторы.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.
3 години назад, Иванович написав:

Двигатель однозначно перемотан,  о чем свидетельствует отсутствие  клемм на проводах и при этом обычно не выводят все выводы обмоток, а только три ( так дешевле и проще, и в производстве уже давно не применяется линейное напряжение 220 В) , обмотки соединены в  звезду, под  трехфазное включение 380  В.

Для включения в однофазную сеть нужно найти соединение трех обмоток разъединить и сделать отводы от них, и дальше подбирать конденсаторы.

Є підозра що цей верстат був списаний зі шкільної майстерні, де було лінійне 220В... і мотор там підключений у трикутник...

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

Знайомий допоміг "з толкача", без кондера від 220В запустити паціента.
Не гріється, працює добре, обертається дуже швидко.
На "вільній фазі" генерує 193В при поданих 219В на інших дві.
З цього зробили висновок, що мотор живий.

Записав на відео звук мотору, і в аудіо-редакторі (Audacity) порахував тривалість одного оберту.
Виявилось 6000об за хв. Якось нереально. Може я десь помилився?
4334434.png

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

Если нарастание амплитуды звука, этот двигатель дает два раза за оборот.

По аналогии как лампочка включенная в сеть 50 Гц мерцает с частотой 100 Гц.

 

 

 

 

изменено

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

@ElectricMobile :D  2800 у него обороты.

  Удивляюсь ,  никогда не было проблемой наглаз  грубо определить обороты вала,  3000 от 1500 это же как  два пальца ...

изменено

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.
, ElectricMobile написав:

Записав на відео звук мотору

 

Десь уже на форумі говорили, що зручніше записувати не сам звук мотору, а звук чогось, прикріпленого до валу.

Наприклад, до валу приклеюється смужка картону, таким чином, щоб один раз за оберт бити об щось - об підлогу, якийсь предмет, і т.д.

Тоді в аудіоредакторі легше порахувати ці "стуки".

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.
, Иванович написав:

@ElectricMobile :D  2800 у него обороты.

  Удивляюсь ,  никогда не было проблемой наглаз  грубо определить обороты вала,  3000 от 1500 это же как  два пальца ...

Оце ви екстрасенс, по скріншоту виявили оберти!

А якщо серйозно, то:

, катран написав:

Если нарастание амплитуды звука, этот двигатель дает два раза за оборот.

По аналогии как лампочка включенная в сеть 50 Гц мерцает с частотой 100 Гц.

Реально по періодичності звуку виходить 3000об за хв.
 

, knife_life написав:

 

Десь уже на форумі говорили, що зручніше записувати не сам звук мотору, а звук чогось, прикріпленого до валу.

Наприклад, до валу приклеюється смужка картону, таким чином, щоб один раз за оберт бити об щось - об підлогу, якийсь предмет, і т.д.

Тоді в аудіоредакторі легше порахувати ці "стуки".

Спробую так зробити, і порівняти з тим що раніше записалось...

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

розєднай всі кінці там їх має бути 6 шт.  візьми тестор прозвони кінець і початок проводки, познач, підєднай трикутником по схемі,підбери пусковий і робочий кондесатор.(через ампереметр шукаючи де найменше бере нагрузку)..і мотор буде шептати і не грітись .купи на аліку автовимикач пускового  кондесатора  https://ru.aliexpress.com/store/group/Centrifugal-switch/706314_253669186.html?spm=a2g0v.12010609/itm2home-2.0.0.6e3413b8cTemOa&shop_ab=itm2home-2.а так спалиш мотор..моя тобі порада...

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.
6 минут назад, PAVLOTSIUPA сказал:

розєднай всі кінці там їх має бути 6 шт.  візьми тестор прозвони кінець і початок проводки, познач, підєднай трикутником по схемі,підбери пусковий і робочий кондесатор.(через ампереметр шукаючи де найменше бере нагрузку)..і мотор буде шептати і не грітись .купи на аліку автовимикач пускового  кондесатора  https://ru.aliexpress.com/store/group/Centrifugal-switch/706314_253669186.html?spm=a2g0v.12010609/itm2home-2.0.0.6e3413b8cTemOa&shop_ab=itm2home-2.а так спалиш мотор..моя тобі порада...

мотор має працювати тихо ..тоді сила буде .більше оборотів .значна єкономія єнергії...а коли він вие ти його насілуєш)))до речі в інтернеті є таблиця розчоту кондесаторів

изменено

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Состав пользователей скрыт так как этот форум анонимный.