#162585 Опубліковано: 10 лютого, 2019 В 08.02.2019 в 21:27, PROTOLaB сказал: Собрал масляный туман, приспособил компрессор к токарному tos mn80, чтобы настроить и проверить. Там мабудьшо, того тройнічка що на виході з лубрикатора потрібно перевернути на 180 градусів (тобто догори ногами, щоб був розвилкою від лубрикатора). А взагалі класний станок, дивлюся і у захваті від культури виробництва. Все так продумане й виготовлене наче це якийсь витвір мистецтва, а не металообробний станок. Удачі вам у реставрації й запуску в роботу! 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#162609 Опубліковано: 10 лютого, 2019 9 часов назад, Mehanik сказал: Там мабудьшо, того тройнічка що на виході з лубрикатора потрібно перевернути на 180 градусів (тобто догори ногами, щоб був розвилкою від лубрикатора). А взагалі класний станок, дивлюся і у захваті від культури виробництва. Все так продумане й виготовлене наче це якийсь витвір мистецтва, а не металообробний станок. Удачі вам у реставрації й запуску в роботу! Спасибо но тройник стоит правильно, 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#162611 Опубліковано: 10 лютого, 2019 PROTOLaB Підписаний на Ваш канал тому постійно Вас дивлюся! Завидую Вам не за станок а за наполегливість із якою Ви його фактично реставруєте! ? 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#162615 Опубліковано: 10 лютого, 2019 Богдан, можно на ты, одного возраста, В таком бы темпе остальные станки перебрать, По шаублину, у меня не хватает финансов чтобы его за раз сделать как новый, имею ввиду точность, подсчитал, на перешлифовку всех направляющих нужно примерно 30 тысяч грн, и это без дороги, клиньев, и винтов/гаек, поэтому если точности не будет хватать, то запланировал повторную переборку через 1- 2 года, с перешлифовкой и покраской. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#162693 Опубліковано: 10 лютого, 2019 Пару фото для аппетита. Сайт почему-то переворачивает фото. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#162696 Опубліковано: 10 лютого, 2019 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#163366 Опубліковано: 12 лютого, 2019 Перебрал и поставил на место штурвал переключения скоростей шпинделя. Проточил канавки со смещением под резинки, опора вертикального винта . 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#163378 Опубліковано: 12 лютого, 2019 Заменил медную трубку, перелива масла, она сообщает масленый бачок с колонной винта вертикальной подачи, уровень масла поддерживается на уровне верхней точки гайки. Фото снизу станка. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#163391 Опубліковано: 12 лютого, 2019 В колоне все собрал, осталось найти электромотор и выточить шкив. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#163396 Опубліковано: 12 лютого, 2019 Подходит время к возне с направлялками. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#163517 Опубліковано: 13 лютого, 2019 а в прикрученому вигляді як на фарбу? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#163657 Опубліковано: 14 лютого, 2019 15 часов назад, aegis сказал: а в прикрученому вигляді як на фарбу? 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#163681 Опубліковано: 14 лютого, 2019 (змінено) Олексій, пришабрювати направляйки треби виключно в прикрученому стані, тут без варіантів. Моя думка така-якщо Ви хочете прибрати оті задири, то треба шліфанути і по місцю пришабрити. Але вони невеликі, на роботу не впливають, питання в задачі чи варто заморочуватись? Тим більше що шліфовка буває різною, і після неї, під впливом нагрівуі можливої зміни внутрішніх напруг, невідомо як вони поведуть себе у прикрученому стані, чи не покоробить їх. Дуже вже вони тонкі.. Колись приходилось шліфувати направляючі хрестового стола на 3г71, там схожий принцип, різниця в товщині, та вони призматичні. Після шліфовки поставивши на підготовлену базу, обидві показали живіт у 5-6 соток. Врахуйте що призма сама по собі є більше стійкою до деформацій. Прийшлося дошабрити))) Змінено 14 лютого, 2019 користувачем влад55 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#170853 Опубліковано: 18 березня, 2019 Поехали дальше 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#170883 Опубліковано: 18 березня, 2019 Файно! На промивичних рідинах можна суттево економити. Я використовую суміш бензину, дизпалива і 647 розчинника. При промивці деталей брудну рідину зливаю в пластикуву пляшку на 5 або 10 літрів. За декілька днів рідина відстоюється і весь бруд осідає в долині. Верхньою частиною відстояної рідини можна користуватися заново. Коли бруду накопичується його можна просто злити або відфільтрувати. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#170956 Опубліковано: 18 березня, 2019 9 часов назад, Саша сказал: Файно! На промивичних рідинах можна суттево економити. Я використовую суміш бензину, дизпалива і 647 розчинника. При промивці деталей брудну рідину зливаю в пластикуву пляшку на 5 або 10 літрів. За декілька днів рідина відстоюється і весь бруд осідає в долині. Верхньою частиною відстояної рідини можна користуватися заново. Коли бруду накопичується його можна просто злити або відфільтрувати. Экономить может и можно, но вы написали рецепт настолько вонючей, едкой и вредной для здоровья смеси, что непонятно где здесь экономия? От бензина я ушел совсем года 4 назад, он быстро испаряется и сильно воняет, 647 растворить использовал очень мало, на свежем воздухе, и сразу смывал керосином. Мой способ более затратный, но не так вреден для здоровья, 70 % железяк мыл водой с даймером, продувал и сразу пшикал керосином, потом опят продувал воздухом. 30 % сразу керосином, чуть 647 или очиститель карбюратора. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#170960 Опубліковано: 18 березня, 2019 В 14.02.2019 в 10:21, влад55 сказал: Олексій, пришабрювати направляйки треби виключно в прикрученому стані, тут без варіантів Тоже так думаю. Предварительно шлифовать не нужно. Идеально было бы найти гранитную линейку, Только не новодел китайский. Ну или мостик, предварительно тоже проверенный и подогнанный на твоей плите. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#170963 Опубліковано: 18 березня, 2019 , PROTOLaB написав: Экономить может и можно, но вы написали рецепт настолько вонючей, едкой и вредной для здоровья смеси, что непонятно где здесь экономия? От бензина я ушел совсем года 4 назад, он быстро испаряется и сильно воняет, 647 растворить использовал очень мало, на свежем воздухе, и сразу смывал керосином. Мой способ более затратный, но не так вреден для здоровья, 70 % железяк мыл водой с даймером, продувал и сразу пшикал керосином, потом опят продувал воздухом. 30 % сразу керосином, чуть 647 или очиститель карбюратора. Просто у мене з гасом не склалося, він мені дуже смердить. А дизпаливо і бензин я нормально переношу. Так наприклад підшипник промиваю чистою суміщщю, і далі ії використовую для меньш відповідальних промивів. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#183238 Опубліковано: 10 червня, 2019 (змінено) Скоро продолжение, это все время собирался силами, финансами и запчастями, куплен винт с гайкой поперечки, эл. мотор ABB, знакомый с Харькова подарил запчасти для смазочной системы, питатель немецкий и фининги. Теперь осталось выделить время, и за второй этап полностью запустить его. Сперва нужно сделать кран балку, так как без нее не собрать станок. Змінено 10 червня, 2019 користувачем PROTOLaB 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#183270 Опубліковано: 10 червня, 2019 Чекаємо, з фото та відео. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#228617 Опубліковано: 8 березня, 2020 Ищу паспорт в любом виде на Schaublin 53 N, ( следующая модель ) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#229428 Опубліковано: 14 березня, 2020 как выложить паспорт на форум 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#229436 Опубліковано: 14 березня, 2020 Выложил 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#229459 Опубліковано: 14 березня, 2020 1 час назад, Stasiv сказал: Выложил Спасибо огромное, не мог его нигде найти, на обычный Шаублин 53 есть даже в оригинале номерной с моего станка, а на "N" не было никакого. Хочу посмотреть модернизацию системы смазки и других узлов, по возможности применю на своих станках, они размножаются, их уже 2 шт) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#229464 Опубліковано: 14 березня, 2020 1 час назад, Stasiv сказал: Выложил Это чертежи и описание писал сам бог механики. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах