PROTOLaB

Универсально фрезерный станок Schaublin 53

76 повідомлень у цій темі

В 08.02.2019 в 21:27, PROTOLaB сказал:

Собрал масляный туман, приспособил компрессор к токарному tos mn80, чтобы настроить и проверить.

Там мабудьшо, того тройнічка що на виході з лубрикатора потрібно перевернути на 180 градусів (тобто догори ногами, щоб був розвилкою від лубрикатора).

А взагалі класний станок, дивлюся і у захваті від культури виробництва. Все так продумане й виготовлене наче це якийсь витвір мистецтва, а не металообробний станок.

Удачі вам у реставрації й запуску в роботу!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 часов назад, Mehanik сказал:

Там мабудьшо, того тройнічка що на виході з лубрикатора потрібно перевернути на 180 градусів (тобто догори ногами, щоб був розвилкою від лубрикатора).

А взагалі класний станок, дивлюся і у захваті від культури виробництва. Все так продумане й виготовлене наче це якийсь витвір мистецтва, а не металообробний станок.

Удачі вам у реставрації й запуску в роботу!

Спасибо но тройник стоит правильно, 

IMG_20190208_201750.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

PROTOLaB

Підписаний на Ваш канал тому постійно Вас дивлюся! Завидую Вам не за станок а за наполегливість із якою Ви його фактично реставруєте!

?

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Богдан, можно на ты, одного возраста, 

В таком бы темпе остальные станки перебрать, 

По шаублину, у меня не хватает финансов чтобы его за раз сделать как новый, имею ввиду точность, подсчитал, на перешлифовку всех направляющих нужно примерно 30 тысяч грн,  и это без дороги, клиньев, и винтов/гаек, поэтому если точности не будет хватать, то запланировал повторную переборку через 1- 2 года, с перешлифовкой и покраской.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Пару фото для аппетита. Сайт почему-то переворачивает фото.

IMG_20190208_201816.jpg

IMG_20190208_203852.jpg

IMG_20190208_203901.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Перебрал и поставил на место штурвал переключения скоростей шпинделя. 

IMG_20190209_113640.jpg

IMG_20190209_113644.jpg

Проточил канавки со смещением под резинки, опора вертикального винта . 

IMG_20190211_084811.jpg

IMG_20190211_103101.jpg

IMG_20190211_103111.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 Заменил медную трубку, перелива масла, она сообщает масленый бачок с колонной винта вертикальной подачи,  уровень масла поддерживается на уровне верхней точки гайки.  

Фото снизу станка. 

IMG_20190212_184357.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В колоне все собрал, осталось найти электромотор и выточить шкив. 

IMG_20190212_184324.jpg

IMG_20190212_184328.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Подходит время к возне с направлялками.

IMG_20190212_180840.jpg

IMG_20190212_180846.jpg

IMG_20190212_180913.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

а в прикрученому вигляді як на фарбу?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 часов назад, aegis сказал:

а в прикрученому вигляді як на фарбу?

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Олексій, пришабрювати направляйки треби виключно в прикрученому стані, тут без варіантів. Моя думка така-якщо Ви хочете прибрати оті задири, то треба шліфанути і по місцю пришабрити. Але вони невеликі, на роботу не впливають, питання в задачі чи варто заморочуватись? Тим більше що шліфовка буває різною, і після неї, під впливом нагрівуі можливої зміни внутрішніх напруг, невідомо як вони поведуть себе у прикрученому стані, чи не покоробить їх. Дуже вже вони тонкі.. Колись приходилось шліфувати направляючі хрестового стола на 3г71, там схожий принцип, різниця в товщині, та вони призматичні. Після шліфовки поставивши на підготовлену базу, обидві показали живіт у 5-6 соток. Врахуйте що призма сама по собі є більше стійкою до деформацій. Прийшлося дошабрити))) 

Змінено користувачем влад55
2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поехали дальше

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Файно! На промивичних рідинах можна суттево економити. Я використовую суміш бензину, дизпалива і 647 розчинника. При промивці деталей брудну рідину зливаю в пластикуву пляшку на 5 або 10 літрів. За декілька днів рідина відстоюється і весь бруд осідає в долині. Верхньою частиною відстояної рідини можна користуватися заново. Коли бруду накопичується його можна просто злити або відфільтрувати. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 часов назад, Саша сказал:

Файно! На промивичних рідинах можна суттево економити. Я використовую суміш бензину, дизпалива і 647 розчинника. При промивці деталей брудну рідину зливаю в пластикуву пляшку на 5 або 10 літрів. За декілька днів рідина відстоюється і весь бруд осідає в долині. Верхньою частиною відстояної рідини можна користуватися заново. Коли бруду накопичується його можна просто злити або відфільтрувати. 

 Экономить может и можно, но вы написали рецепт настолько вонючей, едкой и вредной для здоровья смеси, что непонятно где здесь экономия?   От бензина я ушел совсем года 4 назад, он быстро испаряется и сильно воняет, 647 растворить использовал очень мало, на свежем воздухе, и сразу смывал керосином. 

Мой способ более затратный, но не так вреден для здоровья, 70 % железяк мыл водой с даймером, продувал и сразу пшикал керосином,  потом опят продувал воздухом. 30 % сразу керосином, чуть 647 или очиститель карбюратора. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 14.02.2019 в 10:21, влад55 сказал:

Олексій, пришабрювати направляйки треби виключно в прикрученому стані, тут без варіантів

Тоже так думаю.

Предварительно шлифовать не нужно.

Идеально было бы найти гранитную линейку, Только не новодел китайский.

Ну или мостик, предварительно тоже проверенный и подогнанный на твоей плите.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, PROTOLaB написав:

 Экономить может и можно, но вы написали рецепт настолько вонючей, едкой и вредной для здоровья смеси, что непонятно где здесь экономия?   От бензина я ушел совсем года 4 назад, он быстро испаряется и сильно воняет, 647 растворить использовал очень мало, на свежем воздухе, и сразу смывал керосином. 

Мой способ более затратный, но не так вреден для здоровья, 70 % железяк мыл водой с даймером, продувал и сразу пшикал керосином,  потом опят продувал воздухом. 30 % сразу керосином, чуть 647 или очиститель карбюратора. 

 

Просто у мене з гасом не склалося, він мені дуже смердить.

А дизпаливо і бензин я нормально переношу.

Так наприклад підшипник промиваю чистою суміщщю, і далі ії використовую для меньш відповідальних промивів.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 Скоро продолжение, это все время собирался силами, финансами и запчастями, куплен винт с гайкой поперечки, эл. мотор ABB,  знакомый с Харькова подарил запчасти для смазочной системы, питатель немецкий и фининги.

 Теперь осталось выделить время, и за второй этап полностью запустить его. 

Сперва нужно сделать кран балку, так как без нее не собрать станок. 

Змінено користувачем PROTOLaB
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Чекаємо, з фото та відео.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ищу паспорт в любом виде на Schaublin 53 N, ( следующая модель )

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

как выложить паспорт на форум

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Выложил

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Stasiv сказал:

Выложил

 Спасибо огромное, не мог его нигде найти, на обычный Шаублин 53 есть даже в оригинале номерной с моего станка, а на "N" не было никакого. 

Хочу посмотреть модернизацию системы смазки и других узлов, по возможности применю на своих станках, они размножаются, их уже 2 шт) 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Stasiv сказал:

Выложил

Это чертежи и описание писал сам бог механики.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку