Denis434

Правка конуса морзе2 ТВ-7

16 повідомлень у цій темі

Як краще поправити конус морзе в пінолі? Вставляючи оснастку вона не полотно туда заходить і провертається від руки, і можна рукою витягнути

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Уточнюю, не знати наскільки  соосно стоїть ЗБ і як рівномірно зажимає патрон

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Чистовой разверткой км2. Ручной. Вручную. Уберете заусеницы от проворотов. Востановите конусность. Себе так сделал. Теперь не проворачивает сверлильный патрон и сверла. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

якщо не плануєте ловити на своїй тв-шці мікрони, то поправити центр в пінолі ЗБ дуже просто - точимо конус на болванці, затиснутій у патроні, попередньо удостовірившись у більш-менш сосності осі ЗБ та шпінделя вставляємо в зб розгортку й притискаємо її легенько проточеним  конусом у патроні, щоб відцентрувати вісь розгортки відносно шпінделя. потихеньку вручну проходимо конус - маємо профіт.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 годин назад, ryazanovpavel69 написав:

якщо не плануєте ловити на своїй тв-шці мікрони, то поправити центр в пінолі ЗБ дуже просто - точимо конус на болванці, затиснутій у патроні, попередньо удостовірившись у більш-менш сосності осі ЗБ та шпінделя вставляємо в зб розгортку й притискаємо її легенько проточеним  конусом у патроні, щоб відцентрувати вісь розгортки відносно шпінделя. потихеньку вручну проходимо конус - маємо профіт.

Може краще буде взяти центр під км3, поставити його в шпіндель і по ньому зацентрувати розгортку? Бо патрон хто зна як затискає, станок тільки вчора запустив ще нічого не точив... І ще порадьте як краще виставити ЗБ і перевірити передню бабку? Скалок немає і купляти не збираюся, бо станок не мій, а сианції юних техніків... хочу щоб більш менш нормально точив сотки ловити хочу)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 минуты назад, Denis434 сказал:

Може краще буде взяти центр під км3, поставити його в шпіндель і по ньому зацентрувати розгортку? Бо патрон хто зна як затискає, станок тільки вчора запустив ще нічого не точив... І ще порадьте як краще виставити ЗБ і перевірити передню бабку? Скалок немає і купляти не збираюся, бо станок не мій, а сианції юних техніків... хочу щоб більш менш нормально точив сотки ловити хочу)

А хто зна що там у вашому шпінделі з конусом? Якщо проточити пруток затиснутий в патроні на конус,  і  не виймаючи його з патрону тим конусом центрувати розгортку то биття там буде лише те, що залежить від стану підшипника ПБ, а вже потім по виправленому конусу в зб виправите за необхідності конус в шпінделі.

Змінено користувачем ryazanovpavel69
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, ryazanovpavel69 написав:

А хто зна що там у вашому шпінделі з конусом? Якщо проточити пруток затиснутий в патроні на конус,  і  не виймаючи його з патрону тим конусом центрувати розгортку то биття там буде лише те, що залежить від стану підшипника ПБ, а вже потім по виправленому конусу в зб виправите за необхідності конус в шпінделі.

Дякую... ще одне питання, щоб перевірити соосність центрів, взяти шліфовану заготовку і зажати її в патроні і підперти конусом, чи про точити заготовку на цьому станку підперши центром? 

Вибачаюся за дурні питання, я ще тільки вчуся...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вставити конус бажано глухий в зб, проточити на конус болванку в патроні або вставити так само глухий конус в шпіндель й обкатати індикатором затиснуту в цих конусах шліфовану оправку

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Катати при цьому як вздовж оправки, зверху й збоку так й покрутити шпіндель в різних місцях з притиснутим до оправки індикатором. Дізнаєтєся про той верстат багато нового ;)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, ryazanovpavel69 написав:
, ryazanovpavel69 написав:

Катати при цьому як вздовж оправки, зверху й збоку так й покрутити шпіндель в різних місцях з притиснутим до оправки індикатором. Дізнаєтєся про той верстат багато нового ;)

Ок, дякую! Замучу Вас сьогодні...останнє питання, подаючи супорт повздовжньо, на стику зубчатої рейки, і ще в декількох місцях підкусує трошки... рейка має цілі зуби, в хорошому стані. Це відбувається від середини станини і до патрона, а від зб до середини все ок. Потрібно відрегулювати зазор, чи може можна з цим миритися?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тут не скажу точно - скоріш за все,  то якийсь негаразд з рейкою, бо якщо спрацьована станина - зазвичай перша четвертина перед зб йде супорт легко, а чим далі до краю зб тим тугіше.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Denis434 Есть хорошая методика установки передней бабаки с вводніми параметрами: 

- патрон установлен криво на праншайбу.

- патрон кривой и разбит

- кулачки все разные, кривые.

- нет скалки для настройки.

- кривой конус в шпинделе :)

 

Но есть шток от аммортизатора, слегка погнутый но идеально круглый. Они шлифованы, и если не заезжины до смерти - то они достаточно круглые. До 1-2 соток. Диаметр не важен, но хорошо если 20 мм. Проверить шток можно микрометром.

И нужен индикатор часовой.

 

Если это есть - расскажу как. Точность отличная.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Валентин В.В. написав:

@Denis434 Есть хорошая методика установки передней бабаки с вводніми параметрами: 

- патрон установлен криво на праншайбу.

- патрон кривой и разбит

- кулачки все разные, кривые.

- нет скалки для настройки.

- кривой конус в шпинделе :)

 

Но есть шток от аммортизатора, слегка погнутый но идеально круглый. Они шлифованы, и если не заезжины до смерти - то они достаточно круглые. До 1-2 соток. Диаметр не важен, но хорошо если 20 мм. Проверить шток можно микрометром.

И нужен индикатор часовой.

 

Если это есть - расскажу как. Точность отличная.

Штоки знаю де взяти, індикатор є ИРБ, але можу знайти годинникового типу

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Если хватит диапазона измерения ИРБ - пойдет.

 

Итак:

1.  Установили в патрон шток аммортизатора. Микрометром убедились что он круглый возле патрона (маркером метку для удобства метка 1), второе измерение на длине 100 или 150 мм или 200 мм. Такой большой разбег зависит от ровности станины. Если она просажена 100 мм. Если ровная больше, и если идеальна еще больше. Если место второго измерение тоже идеально цилиндрическое - на нем рисовать метку 2.

 

2. Индикатор зажать в резцедержатель любым подручным способом (делал к вадрата аалюминия 12*12мм, отверстие для индикатора плотное, и его зажимал болтами которые резцы держат), так что бы измерять шток в ГОРИЗОНТАЛЬНОЙ плоскости.

Бабака должна быть прижата болтами от руки.

 

- Нужен лист бумаги, с таблицей на 7 столбиков. 

                      Метка 1                                           Метка 2                                              ОТКЛОНЕНИЕ

замер мин. замер макс. результат 1      замер мин. замер макс.  результат 2

 

3. Первый замер делается на метке 1, это возле патрона. Руками вращая патрон, надо найти минимальное и максимальное показания индикатора.

И записать их в таблицу.  Результат - вычислить СРЕДНЕЕ. (минимальное + максимальное /2).

 

4. Второй замер на метке 2. ВСе то же, и записать результат.

 

5. Вычислить отклонение (результат 1 - результат 2). 

 

6. Выставить индикатор на метку 2. И подвинуть бабку на величину отклонение/2.  

 

7. Повторять замеры до достижения желаемого результата. ПОсле затяжки бабки может сместиться от заворачивания болтов. Там очень желательны шайбы и подтягивать по одному.

 

У меня было до десятка замеров :) Т.к. при затяжке бабка все время уходила.

 

8. Контрольная проточка толстого алюминия (40 мм), на длину 100 мм на очень малым съемом и не спеша. И контротльный замер микрометром. Если при проточке конусность большая - выставить индикатор на дальний конец алюминия, и поправить бабку на разницу в диаметр/2, котролируя индикатором.

 

Все :)

 

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В принципе можно начать с 8 пункта

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 години назад, Валентин В.В. написав:

Если хватит диапазона измерения ИРБ - пойдет.

 

Итак:

1.  Установили в патрон шток аммортизатора. Микрометром убедились что он круглый возле патрона (маркером метку для удобства метка 1), второе измерение на длине 100 или 150 мм или 200 мм. Такой большой разбег зависит от ровности станины. Если она просажена 100 мм. Если ровная больше, и если идеальна еще больше. Если место второго измерение тоже идеально цилиндрическое - на нем рисовать метку 2.

 

2. Индикатор зажать в резцедержатель любым подручным способом (делал к вадрата аалюминия 12*12мм, отверстие для индикатора плотное, и его зажимал болтами которые резцы держат), так что бы измерять шток в ГОРИЗОНТАЛЬНОЙ плоскости.

Бабака должна быть прижата болтами от руки.

 

- Нужен лист бумаги, с таблицей на 7 столбиков. 

                      Метка 1                                           Метка 2                                              ОТКЛОНЕНИЕ

замер мин. замер макс. результат 1      замер мин. замер макс.  результат 2

 

3. Первый замер делается на метке 1, это возле патрона. Руками вращая патрон, надо найти минимальное и максимальное показания индикатора.

И записать их в таблицу.  Результат - вычислить СРЕДНЕЕ. (минимальное + максимальное /2).

 

4. Второй замер на метке 2. ВСе то же, и записать результат.

 

5. Вычислить отклонение (результат 1 - результат 2). 

 

6. Выставить индикатор на метку 2. И подвинуть бабку на величину отклонение/2.  

 

7. Повторять замеры до достижения желаемого результата. ПОсле затяжки бабки может сместиться от заворачивания болтов. Там очень желательны шайбы и подтягивать по одному.

 

У меня было до десятка замеров :) Т.к. при затяжке бабка все время уходила.

 

8. Контрольная проточка толстого алюминия (40 мм), на длину 100 мм на очень малым съемом и не спеша. И контротльный замер микрометром. Если при проточке конусность большая - выставить индикатор на дальний конец алюминия, и поправить бабку на разницу в диаметр/2, котролируя индикатором.

 

Все :)

 

 

 

Дякую!!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку