ZubTech

Вопрос по стиралочному мотору.

73 повідомлення у цій темі

Магниты во время работы отводятся от диска.

Вот как устроен магнитный тормоз на мультипликаторной катушке.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Раджу таки задуматись над електродинамічним тормозом, і нічого не прийдется переробляти, нічого не стирається і не зношується.

В електропилах також колекторний двигун, але зупиняється він за секунду, при чому розгін і гальмування там  виконується дуже багато разів за малий проміжок часу, а враховуючи вагу вашого барабана то можна поставити виносний резистор (це може бути спіраль або щось таке) і час вибігу збільшиться але все тепло буде розсіюватись на резисторі а не на моторі як в пилі.

Я щось таке робив на фуганку, пускач коли відключав мотор від мережі то він переключав мотор на батерею резисторів, там була тільки проблема в потужності пускача і в потужності резистора, не витримувало це все ударних токів.

Якщо не можите зробити самі то знайдіть електрика який все підключить, так буде швидше і надійніше

Так і не зрозумів, у вас барабан має прямий привід чи через ремінінну передачу?

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ни разу не шутка.

Поставить дисковую тормозную гидравлическую систему от китайского скутера и не мучицца. Нажал кнопку выключения, наступил ногой на тормозную педаль - шлифкруг остановился.

(смияцця можна)

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години назад, ZubTech написав:

Не осталось,увы.

 

Ну так эскизик набросайте, а то реально непонятно, как все это у вас устроено.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Karmadon DSC_0019.JPG

 

Переделанная не много задняя ступица и цапфа от ланоса с abs.

Змінено користувачем ZubTech
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Если диск приходится запускать/останавливать стопитсот раз в день то уж лучше пусть крутится себе по инерции,чтоб никто задницей к нему не прислонился -сделать кожух откидывающийся. Зато на разгон не надо тратить энергию и время

Змінено користувачем newengine
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Справа мотор, слева диск, так?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Почему такие обороты ставите? Уже на них пробовали? Там насколько я изучал поменьше надо

https://www.zatochka.pro/product/adems-front-plate-inverter-stanok-dlya-zatochki-nozhey-parikmaherskih-mashinok

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Karmadon прямой привод. Забыл сказать.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так?

 

шл1.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Karmadon  колдовство,я чесн так не умею рисовать :)

 

Верно,так.

 

5c41f711e861f_1.jpg.946e1638d79b84ac2230ec78a3d8791a.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну так что, вот так вот нельзя сделать?

Диск из алюминиевого листа 3мм. (да хоть и 1,5мм)

Магнит на рычаге с упором.

Его надо подвести к диску на минимальное расстояние, когда хотите затормозить.

 

шл1.jpg

Змінено користувачем Karmadon
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Karmadon  я чуть по другому думал. Но чесн сказать,бюджет соизмерим с дисковым тормозом.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@makks  чем выше обороты,тем чище поверхность. Я для себя выбрал подходящие.

Вы практикуете заточку или только готовитесь?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Готовлюсь который год, почти доделал на блоки, двигатель 0.75 1000 и шкив на уменьшение, диск около 300+мм

От частотника думаю, не помню откуда эти обороты выбирал, с какого-то заточного сайта

Змінено користувачем makks
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@makks маловато 1к оборотов. А так,практика покажет :) Главное что бы диск ровный был,под линейку щуп лезть не должен.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

так вот насчет ровности неоднозначно, 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@makks стоит исправлять.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
17 годин назад, ZubTech написав:

@Karmadon  я чуть по другому думал. Но чесн сказать,бюджет соизмерим с дисковым тормозом.

Доброго дня я думаю що алюміноьвий диск можна прикрутити до чугуного диска через проставки не обовязково робити ще одну ступіцу щоб посадити алюміньовий диск аби позволяв зазор між рамою і диском проставки треба зробити не металічні з якоїсь пласмаси чи гетінаксу,

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Магнит

 

IMG_20190119_140144.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тормозная колодка

IMG_0002.JPG

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

я бы не делал механического тормоза,пыль от колодок не самая здоровая штука.Электро или гидро,последний тоже механический,но сложнее и без колодок.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку