Brovar

Сварочнік б'є током

26 повідомлень у цій темі

Сварочнік почав бити током. До цього рік все було нормально. Десь первинна обмотка почала контактувати з "залізом". Підскажіть, на скільки буде важко розібрати і зібрати залізне осердя щоб виправити цю проблему? І які там можуть випірнуть підводні камені? І ще одне - там присутній шунт. Я не зовсім розумію, чи він туди випадково потрапив , чи його можна використати якось? Схему підключення елементів намалював.

20190114_173645.jpg

20190114_173709.jpg

20190114_173805.jpg

20190114_220734.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Нужен мегомметр, для начала определить какая из обмоток пробита.

Но можете попробовать и обычным тестером.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Влаги мог набрать? Если набрал влаги, тогда попробовать просушить. Но тут надо сделать замер изоляции.

В идеале мегаомметром, на пределе 500 вольт. Если там пониженная изоляция - сушить. Если около нуля - тогда разбирать и смотреть где продавлена изоляция. Но скорее всего просто снижение изоляции от влаги.

Змінено користувачем Валентин В.В.
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Мегометром, або в крайньому разі звичайним мультиметром на поділці  ""Ком х1000"".

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 Может где то влага попала и достаточно просто просушить. Каркас катушек делают из электрокартона и чтобы обмотка замкнула на железо маловероятно.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
20 годин назад, Brovar написав:

Сварочнік почав бити током. До цього рік все було нормально. Десь первинна обмотка почала контактувати з "залізом". Підскажіть, на скільки буде важко розібрати і зібрати залізне осердя щоб виправити цю проблему? І які там можуть випірнуть підводні камені? І ще одне - там присутній шунт. Я не зовсім розумію, чи він туди випадково потрапив , чи його можна використати якось? Схему підключення елементів намалював.

20190114_173645.jpg

20190114_173709.jpg

20190114_173805.jpg

20190114_220734.jpg

Такі "іграшки" потрібно заземлювати,та і взагалі-любий зварювальний апарат потрібно заземлити.Це ваше життя.

Любий трансформатор має індуктивність,тому при замиканні-розмиканні обмоток..виробляє високу напругу(як катушка запалення).

Насамперед перевірити мегометром катушки на корпус і між собою...а там діяти за обставинами.

Шунт(приєднаний не правильно)...більше всього гадали причепити амперметр...але для нього замало діодів-він не буде правильно показувати.

Згадайте ще,у якому взутті ви варили-до(пощипування током),і після...коли вже бь'є током....це теж може бути причина).

Повторюю-заземлення обов'язкове.

Змінено користувачем Andriy-77
Виправлення
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

К шунту можно подключить амперметр. Он, собственно, для этого и предназначен. Но на схеме шунт включен неверно. Судя по фото, сначала был управляемый мост на тиристорах, а потом его переделали в выпрямитель со средней точкой на диодах. Для нормального измерения тока шунт должен быть включен в разрыв нагрузки. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Cormoran написав:

К шунту можно подключить амперметр. Он, собственно, для этого и предназначен. Но на схеме шунт включен неверно. Судя по фото, сначала был управляемый мост на тиристорах, а потом его переделали в выпрямитель со средней точкой на диодах. Для нормального измерения тока шунт должен быть включен в разрыв нагрузки. 

Для амперметра потрібен мостовий випрямляч...з двохперіодним буде показувати погоду на Марсі.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

шунт.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Andriy-77, мостовой и двухполупериодный выпрямитель - это одно и то же. Форма тока одинаковая. А вот по схеме на фото шунт меряет только 1 полупериод.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Cormoran написав:

Andriy-77, мостовой и двухполупериодный выпрямитель - это одно и то же. Форма тока одинаковая. А вот по схеме на фото шунт меряет только 1 полупериод.

Вірно,я і мав на увазі одноперіодний...а написав двох.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Сварочний апарат сухий - це точно. Думаю , що провід первинної обмотки почав фізично доторкатися до магнітопроводу, бо лампочка на 220В при підключенні одним  контактом на корпус - горить. Я цей апарат купив в напівготовому вигляді. Мабуть трансформатор і випрямляюча група зліплена з різних саморобок. Я його трохи довів до розуму , поставив пружину і дуже полюбив, бо варить дійсно прекрасно. Що глушник двійкою, що швелер двухсотий п'ятіркою,майже не гріється, дуже вдалий трансформатор. От і думаю, якщо розберу і зберу оті всі пластінинкі, чи не порушу його властивості? Хоча розумію , що таки прийдеться розбирати.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Brovar

Если лампочкой проверяете и она горит, то конкретное замыкание сетевой обмотки на магнитопровод или стяжки.

1. Разъедините первичные обмотки и проверьте лампочкой по очереди обе обмотки. Так вы узнаете какая из них коротит.

2. Можете не разбирая визуально проверить где касание, или снять только стяжки не разбирая сердечник.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

катран , дякую! Візуально на скільки міг все обдивився , в кожну шпарину заглянув, але не зміг побачити торкання.Мабуть воно десь закрите до візуального доступу. В інтернеті набирав - "розбірка -збірка сварочних

трансформаторів" , інформації майже нема. Мабуть тому, що інвентори витісняють трансформаторні апарати.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Brovar написав:

В інтернеті набирав - "розбірка

Розбирайте його спокійно. Перед зняттям чергової деталі фотографуйте, або замальовуйте. Особливо це важливо для з"єднання обмоток. Наберіть вГУГЛі ""ремонт зварювального трансформатора"". 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ещё вариант, подключите лампочку так что бы она светилась, и пошатайте катушки, обязательно соблюдать ТБ! В месте контакта будет искрение.

Можно взять лампочку на 12 Вольт и запитать от аккумулятора. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Brovar сказал:

От і думаю, якщо розберу і зберу оті всі пластінинкі, чи не порушу його властивості?

Не порушите. А от каркаси катушок порушити можливо. Взагалі щоб це КЗ прибрати роботи пошти як новий намотати, а можливо й більше. Там каркаси не залити клеем разом з залізом? Якщо ні , то повинно легко розбиратися. А от якщо залито, то не знаю як його розбирати та збирати.

Змінено користувачем Дядя Уєф
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дякую всім за відповіді , дуже допомогає морально! Катран , дійсно варіант хороший,  при умові якщо катушки хоч трошки шевеляться на магнітопроводі. Для наглядності краще то робити в темноті. Завтра попробую, відпишусь. Дядя Уєф, каркаси не залиті.Взагалі-то трансформатор начебто фабричний і бірка є. Хоча мабуть вже перематаний.

20190114_173652.jpg

Змінено користувачем Brovar
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Попробуйте зразу кутики зі шпильками зняти и перевірити лампочкою. Можливо під якимсь з кутикив воно й коротить. А шунт можна й так залишити. Буде показувати вдвічи меньше, ніж у дугу затікае. Це якщо головка й шунт підходять одне до одного. А взагалі воно там і не дуже то потрібен той амперметр.

Щильдик не зварочного трансформатора.

Змінено користувачем Дядя Уєф
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Похоже трансформатор не  имеет корпуса, поэтому не исключено попадание на  него электропроводящей пыли, той же стружки от  болгарки  например , что могло привести к появлению  электропроводящего "мостика".   Поэтому как говорили снять стягивающие уголки, осмотреть, продуть сжатым воздухом, проверить обмотки по очереди на  КЗ на корпус.  

    Вскрытие покажет проблему.  Опять же повторюсь, трас  сделан неплохо и не верится, что катушки делали с газеты, что могло привести к протиранию изоляции, плохо зашихтованым железом или болтающейся обмоткой.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

може бути звичайний кондесат..у мене таке було..включив прогрів і причина зникла

Змінено користувачем PAVLOTSIUPA
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Железо с понижающего транса ТОСА1500 вход 380/220 выход 220/127/12 , родные катушки безкаркасные , каркас делал тот кто перематывал а внешний вид и толщина щёчек каркасов как-то не внушает доверия . Если катушки не залиты а значит не зафиксированы относительно магнитопровода , то во время сварки вполне могли двигаться относительно железа , что и привело к тому что каркас обмотки протёрся и провод первичной обмотки коснулся магнитопровода . Как бы не пришлось всё мотать по новой .

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, robo-new сказал:

Как бы не пришлось всё мотать по новой .

Или как вариант разбирать,снимать обмотки, подрезать торец магнитопровода  промазывать обмотку изнутри  эпоксидкой и подкладывать новый каркас.

Протерло скорей всего на углу.  и слава Богу что пока только один виток, протерло б два - тогда точно только мотать

Змінено користувачем Captain_Nemo
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Когда будете разбирать железо - посмотрите как уложены пластины.

Там ничего сложного. Верхняя пластина с одной стороны стает междудвумя вертикальными пластинами, с другой стороны ДО пластин. Следующая пластина становится между пластинами с другой сторону, и ДО  пластинс первой :)В шахматном порядке. Набирается легко и просто, и действует успокаивающе  на нервы :) Ну как вязание :)

 

Снимайте только одну катушку, ту которая пробивает. Как узнать вам уже подсказали.

Но прежде, проверьте катушки отключив от них провода. Вводной кабель не мог перетереться на карпус вместе крепления, или где проходит через корпус?

И переключите шунт как на картинке коорую вам показывал выше. Заодно посмотрите его параметры, что бы знать на какой он ток.Тогда и головку к нему подобрать можно. Хотя от него толку мало.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

мое мнение...у меня тоже была трансформаторная сварка, я ее размотал и сдал во вторчермет добавил денег и купил инвертор...все...по факту... разматывать такой транс это беда..особенно если там стеклотканная изоляция шины...темболее если он аллюминиевый..это вабще проблема

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку