Reiter

Питання по компрессору від Ікаруса

24 повідомлення у цій темі

Приїхав забирати на пошту компрессор Ікаруса. Зі слів продавця колись давно його зняли з автобуса, зробиили капіталку і нікуди не ставили. Яка там була капіталка розтин покаже :) А біглий огляд виявив таке: крутиться, булькає, але є якийсь стук в районі колінвала ніби. В момент "реверсу". Коли крутиш в один бік, наче стуку не має. Це для нього нормально чи ні?

 

Зняв відео.

 

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дякую. Повернути можливість є.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Заплатив 250 грн за покатушки компрессора  і відправив його назад :)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Reiter сказал:

Заплатив 250 грн за покатушки компрессора  і відправив його назад :)

я в 2015 році також купив такий компрессор за 1800 грн. поміняв колечка, поршні з гільзами були в нормі. Люфту такого як у вас не було але також був незначний. там шатуни на голкових підшипниках і коліно на шарікопідшипниках. поршневі пальці на бобіті але нема проблем перевтулити бронзою, а можливо і по заводу на бронзі (непамятаю). Даремно ви його назад відправили. Дуже ремонтнопригодна техніка. Всі запчастини є і зараз в інтернеті.  Невеликий люфт для нього норма бо підшипники мають свої зазори і в верхньому полощенні поршня є так сказати холостий хід.звичайно значно менший чим у вас на відео. Завтулити два шатуна можливо поміняти пальці. ну і не відомо що з поршневою. Я б його кинув на мотор і заміряв тиск який він видає потім приймав би рішення. 

4 часа назад, 123 сказал:

Тоді віддайте і тікайте :)

Гімору може бути вдосталь, все залежить від того на чому шатун, на вкладишах чи бабітова заливка,  стан коліна, як що задерло то хто його від ремонтує?

Черкніть в пм за скільки купили.

 

Перед тим як щось радити кращеб розібрались в тому питанні а тоді радили!!!. А людина за вашу відповідь ще й репутацію вам збільшила.

Змінено користувачем kolyakm
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 минут назад, kolyakm сказал:

 

 

Перед тим як щось радити кращеб розібрались в тому питанні а тоді радили!!!.

Вы на видео видели какой там люфт? Там явно что-то в очень аварийном состоянии. Затратить кучу времени и денег на ремонт только потому, что это возможно? 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, 123 сказал:

По перше, мої рекомендації не обовязкові до виконання, автор сам приймає рішення а не під дулом пістолета!

По друге, я свої поради даю з власного досвіду, а він сказав " віддай і тікай, не оглядаючись".

А  Ви дозвольте спитать де були раніше з своїми порадами?

Людині потрібно було приймати рішення терміново, як я зрозумів, бо як би наложку заплатив то вже тютю.

Треба було давати свої поради, може б тоді Вам збільшили репутацію, але після розборки того компресора, скоріше б понизили, чомусь мені так здається.

 

P.S. Нічого особистого, тільки досвід. :)

P.S P.S До речі, як що впевнені в правоті, купіть той компресор та покажіть нам що там за проблема і як вона вирішилась, а головне якою ціною і за який час.

Автор думаю поділиця координатами продавця.

Як що я був не правий, в цій же  темі попрошу у Вас вибаченя і підвищу Вашу репутацію!

 

ваша думка цінна як і кожного з нас але непотрібро було писати про вкладиши, бабітові втулки та задерте коліно. Треба було просто висловити свою думку, і не аргументувати її своїми догадками які впринципі неможуть відповідати дійсності.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Max сказал:

Вы на видео видели какой там люфт? Там явно что-то в очень аварийном состоянии. Затратить кучу времени и денег на ремонт только потому, что это возможно? 

для устранения етого люфта в етом компрессоре даже при условии что прийдется менять все что можно (в границах люфта) нужно потратить часа 2-2,5 личного времени и около 500-600 гривен. Єто конешно не мало но перебрав самостоятельно себе компрессорную головку она будет служить верой и правдой долгие годы. Там весь компрессор за 1000-1500 грн с металлолома можно отремонтировать до заводского состояния. 

 

Когда покупаеш б/у изделие нужно быть готовым к его неотложному ремонту. Именно так я и покупал себе такуюже голову в 2015г. 

 

Комплект колец на 2 поршня Prima можно найти за 150-200 грн. Любого ремонта.

2 нових шатуна стоят 250 грн. і т.д.

Змінено користувачем kolyakm
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, kolyakm написав:

для устранения етого люфта в етом компрессоре даже при условии что прийдется менять все что можно (в границах люфта) нужно потратить часа 2-2,5 личного времени и около 500-600 гривен. Єто конешно не мало но перебрав самостоятельно себе компрессорную головку она будет служить верой и правдой долгие годы. Там весь компрессор за 1000-1500 грн с металлолома можно отремонтировать до заводского состояния. 

 

Когда покупаеш б/у изделие нужно быть готовым к его неотложному ремонту. Именно так я и покупал себе такуюже голову в 2015г. 

 

Комплект колец на 2 поршня Prima можно найти за 150-200 грн. Любого ремонта.

Справа в тому, що це був найдорожчий варіант із знайдених на оелікс. Аж 1100 грн. І продавець щапевняв, що колись цю голову зняли і робили капіталку знайосі дядьки з ремонтного депо для його батька. Поиім иа голова валялась дуже довго і ось він її продає. Я сподівався, що стан буде кращим. Хоч і планував в будь-якому випадку перебирати. Але ось такий стук виявити не розраховував..  В такому стані можна за 700 грн взяти...

 

А те, що там шатуни на голчатих підшипниках  я знав. Власне і обрав цей тип компрессора, бо не треба з маслосистемою нічого мудрити....

 

 

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 минут назад, Reiter сказал:

Справа в тому, що це був найдорожчий варіант із знайдених на оелікс. Аж 1100 грн. І продавець щапевняв, що колись цю голову зняли і робили капіталку знайосі дядьки з ремонтного депо для його батька. Поиім иа голова валялась дуже довго і ось він її продає. Я сподівався, що стан буде кращим. Хоч і планував в будь-якому випадку перебирати. Але ось такий стук виявити не розраховував..  В такому стані можна за 700 грн взяти...

 

А те, що там шатуни на голчатих підшипниках  я знав. Власне і обрав цей тип компрессора, бо не треба з маслосистемою нічого мудрити....

 

 

 

По звуку прокрутки клапана були в нормальному стані. (не медицинский термин, означающий произвольное или непроизвольное выделение газов, из кишечно-пищеварительного тракта)-Хрюк - прочитав такий вираз на якомусь форумі. Звук справді похожий.

350 грн ви потратили на пересил за те що він покатався ще стількиж добавили і мали би перебраний компрессор. ну можливо і більше но навряд.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 минут назад, 123 сказал:

Тоді розкажіть нам свою думку, яка відповідає дійсності, чекаємо!

Тільки не бла-бла-бла, а конкретно, що саме спричинило такий люфт і стук, і як конкретно це усувається, заміною якої деталі?

варіанти зводяться до 3 комплектуючих+підшипники. але це точно не вкладиші чи бабітові втулки посадки шатуна на коліно і не задерте коліно!!!

 

Не будьте таким впертим, просто визнайте те, що ви були некомпетентні в конструкції даного компресора і неповинні були писати про запчастини, яких не існує в даному компресорі!!!

 

А порада ваша можливо і була правильною, про це вже пізно говорити.

Змінено користувачем kolyakm
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, kolyakm написав:

 

По звуку прокрутки клапана були в нормальному стані. (не медицинский термин, означающий произвольное или непроизвольное выделение газов, из кишечно-пищеварительного тракта)-Хрюк - прочитав такий вираз на якомусь форумі. Звук справді похожий.

350 грн ви потратили на пересил за те що він покатався ще стількиж добавили і мали би перебраний компрессор. ну можливо і більше но навряд.

Насправді 250 всього і то моя особиста ініціатива, міг не оплачувати доставку. Припускаю, що продавець міг не знати про дефект.

 

Ок. Давайте розглянемо такий варіант. Є такий же компрессор. За словами продавця повністю робочий.  Працював як звичайний гаражний комппессор. Охолоджувався повітрям (ось цей нюанс мене і непокоїть). Чи можна такий брати чи краще ні? Боюсь що він перегрівався. Чи краще брати той, що на автобусі стояв?

Змінено користувачем Reiter
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

краще 

1 минуту назад, Reiter сказал:

Насправді 250 всього і то моя особиста ініціатива. Оскільки припускаю, що продавець міг не знати про дефект.

 

Ок. Давайте розглянемо такий варіант. Є такий же компрессор. За словами продавця повністю робочий.  Працював як звичайний гаражний комппессор. Охолоджувався повітрям (ось цей нюанс мене і непокоїть). Чи можна такий брати чи краще ні? Боюсь що він перегрівався. Чи краще брати той, що на автобусі стояв?

 краще з автобуса!!! якщо на компресорі стояв без водяного охолодження то скоріше всього загнаний і треба ремонтувати. Я свій спочатку без охолодження пробував експлуатувати то він реально досить швидко нагрівався до 70гр. (дальше я його відключав). і майже зразу змонтував на нього водяне охолодження.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Коли красив авто, навіть з радіатором від пічки 2109 та компютерним кулером компрессор міг нагрітися більше 90гр. щоб цього не ставалося добавив ще 2 канальних вентилятора діаметром 100мм (1 на ребра циліндра поршня та другий на радіатор).  

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 минут назад, Reiter сказал:

Насправді 250 всього і то моя особиста ініціатива, міг не оплачувати доставку. Припускаю, що продавець міг не знати про дефект.

 

Ок. Давайте розглянемо такий варіант. Є такий же компрессор. За словами продавця повністю робочий.  Працював як звичайний гаражний комппессор. Охолоджувався повітрям (ось цей нюанс мене і непокоїть). Чи можна такий брати чи краще ні? Боюсь що він перегрівався. Чи краще брати той, що на автобусі стояв?

Краше брати той в якому немає такого дикого люфта як на відео. І якщо там підшипники на шатуні- то сам шату і коліно можуть бути біговими доріжками, а ремонт такого проблема.  Гаражний варіант я розглянув би в першу чергу.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 минуту назад, 123 сказал:

Я не впертий, я експерт. :)

Я не знаючи конструкції того компресора можу сказати з великою долею імовірності, що саме спричинило такий люфт і стук!

А Ви, знаючи тонкощі його конструкції, не можете цього сказати!

Єдине що можете, це повторювати що запчастини дешеві і можна перебрати, і що хрюкав добре.

Але до хрюканя питань нема, люфт відчого ще раз питаю?

Свою пораду я можу аргументувати.

 

майже впевнений що то шатунна втулка поршневого пальця. Але озвучувати свої догадки я немаю права!! тому що це догадки!!! І називаючи себе експертом ви в черговий раз демонструєте рівень своїх знань. 

5 минут назад, DUP сказал:

Краше брати той в якому немає такого дикого люфта як на відео. І якщо там підшипники на шатуні- то сам шату і коліно можуть бути біговими доріжками, а ремонт такого проблема.  Гаражний варіант я розглянув би в першу чергу.

 

Цікава ваша позиція. Вискажете аргументи?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, kolyakm написав:

краще 

 краще з автобуса!!! якщо на компресорі стояв без водяного охолодження то скоріше всього загнаний і треба ремонтувати. Я свій спочатку без охолодження пробував експлуатувати то він реально досить швидко нагрівався до 70гр. (дальше я його відключав). і майже зразу змонтував на нього водяне охолодження.

Каже що не грівся. Використовував не великими періодами....

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я вже казав раніше, купуючи б/у річ, треба бути готовим зробити її ремонт, хоча може і повезти. Кіт в мішку. Але ці компрессори досить надійні і дешеві в ремонті. Не варто ремонтувати їхні запчастини їх просто можна дешево замінити на нові причому часів СССР.

Любий з тих компресорів які ви розглядаєте, починав своє життя на автобусі. А вже потім, в гаражах на компрессорі. Перебуваючи на автобусі він використовувався так як це запроектував конструктор при його створенні. А в гаражі без охолодження, а це вже відхилення від проектних розрахунків.  

Змінено користувачем kolyakm
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, kolyakm написав:

краще з автобуса!!!

де він можливо працював без повітряного фільтра......

Треба їхати, дивитись власними очима, мацати руками, а потім брати. 

Тему поки в ній немає конструктиву перетягну в ""теревеньки"".

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 минут назад, Куляста Блискавка сказал:

де він можливо працював без повітряного фільтра......

Треба їхати, дивитись власними очима, мацати руками, а потім брати. 

Тему поки в ній немає конструктиву перетягну в ""теревеньки"".

 

Наврядче водій автобуса буде їхати в рейс без повітряного фільтру.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 минут назад, 123 сказал:

Що ж, Вашу версію я почув, і скажу відверто, вона хибна, шатунна втулка тонка, і навіть як би була зовсім відсутня то не дала би такого люфту і стуку, але не уявляю що треба робити щоб втулку пальця стерти в нуль, як що б таке сталось то все решту буде вбите в хлам.

Моя перша думка після побаченого на відео люфту і стуку, що це можливо тільки при кількох міліметровому зазорі в нижній шийці шатуна, і тут вже не грає ролі його конструкція, бо хоч там вкладиші, чи заливка бабітом, чи голчасті підшипники, коліно дохле!

Міг би бути єдиний ремонтопридатний варіант,  це коли нижній голчастий підшипник шатуна змінний, і палець з шатуном не являються біговими доріжками для голок, але я такого не зустрічав.

Можем провести опитуваня, хто згідний з моєю версією ставте + (ні не в репутацію, просто в пост)

А хто підтримує версію kolyakm ++

 

 

Раз пішла така ,, п'янка" +.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 минут назад, 123 сказал:

Що ж, Вашу версію я почув, і скажу відверто, вона хибна, шатунна втулка тонка, і навіть як би була зовсім відсутня то не дала би такого люфту і стуку, але не уявляю що треба робити щоб втулку пальця стерти в нуль, як що б таке сталось то все решту буде вбите в хлам.

Моя перша думка після побаченого на відео люфту і стуку, що це можливо тільки при кількох міліметровому зазорі в нижній шийці шатуна, і тут вже не грає ролі його конструкція, бо хоч там вкладиші, чи заливка бабітом, чи голчасті підшипники, коліно дохле!

Міг би бути єдиний ремонтопридатний варіант,  це коли нижній голчастий підшипник шатуна змінний, і палець з шатуном не являються біговими доріжками для голок, але я такого не зустрічав.

Можем провести опитуваня, хто згідний з моєю версією ставте + (ні не в репутацію, просто в пост)

А хто підтримує версію kolyakm ++

А на рахунок експерта, то для рифми, там ще смайлик був, як що не помітили.

 

 

Я немаю бажання з вами спорити тому просто залишусь при своїй думці.А оті ваші + чи ++ то дитсадок. Бо поки не розбереш компресор, нічого нікому не доведеш. Для вирішення нашої дискусії можу запропонувати скинутись по 600 грн. і викупити той компрессор. Хто виявиться правий у того і залишиться компрессор.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Reiter написав:

Каже що не грівся. Використовував не великими періодами....

 

В Вашому місті є автобусні депо? В кожному місті і містечку до недавніх пір були Ікаруси, Крази (евакуатори автобусні). Зайдіть до мотористів, поспілкуйтесь, попитайте може десь завалялося робоче. Якщо знайдуть то буде дешевше по-любому. По друге від майстрів багато для себе корисної інфи взнаєте. Одним словом - не седіть на місці ( в плані пошуку). 

 А що до того люфта, то моя переконлива думка, що там розвалився голчастий підшипник і з"явився такий люфт, а якщо взяти до уваги, що голки праюють безпосередньо по шийці, то можна лише уявити що могли накоїти поломані голки на шийці вала. Правельно що не взяли. 

...Пошукайте в себе в місті. Запаси ремонтних автоколон "наше всьо" ) Такі компресори ставилися дуже на багатьох вантажівках, автобусах, тракторах.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

871116es-960.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 часов назад, 123 сказал:

Можем провести опитуваня, хто згідний з моєю версією

Можно поинтересоваться: зачем?
Тот компрессор никто разбирать не будет, если вы не поняли :)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Гість
Ця тема закрита для публікації повідомлень.

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку