V.S.O.P.

Панове мотористи (і не тільки), потрібна допомога.

116 повідомлень у цій темі

А виїзжати і не потрібно.  Якщо компресія 6 то це мертвий мотор, і при неправильному встановлені газу могли згоріти клапана, маю на увазі прошивку. Що до клапанів, у вас мотор гідрокомпенсаторний чи ні?

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так,по началу мені і казали гідрокомпенсатори,це зараз написав клапана.Але стукали вони давно.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Если не гидрокомпенсаторы стоят то могло зажать клапана и нет компресии, если стоят компенсаторы то нужно вскрывать. На газу клапана регулировать нужно постоянно каждые 20-30 т.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Стоять гідрокомпенсатори. На СТО,де перевіряли компресію,сказали,що капіталка обійдеться в 30 000грн.

Чи можливо обійтися меншою кров'ю ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Капни мастила моторного грамів по 10-15 у слабі ціліндри, і зміряй знову. Якщо компресія підніметься - то поршнева, якшо ні - - клапана, обійдеся малою кров'ю--ремонтом головки

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дякую.А взагалі чи може газова установка вбити двигун,якщо у ньому гідрокомпенсатори ?

 А то мені деякі кажуть,що твій двигун вбила газова установка.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Сергій Лавріненко написав:

Дякую.А взагалі чи може газова установка вбити двигун,якщо у ньому гідрокомпенсатори ?

Ні.Адже газ менше забруднює мастило і не змиває масляну плівку з циліндрів. Газ може зробити шкоду лише в одному випадку- при постійній експлуатації двигуна з пізнім запалюванням: в такому разі є шанс спалити випускні клапани. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Газ зазвичай ставлять на завідома справний і відрегульований двигун - запалення, клапанці,.... Тоді все працює довгенько. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Сергій Лавріненко сказал:

Прошу прощения.У меня вопрос по двигателю.

Фольксваген В4,универсал.1.8ми,94г,пробег 380т.

Клапана стучали ещё 100т.км назад.5т.км назад поставили мне газовую установку.До установки газа была вибрация двигателя при глушении,но не сильная. Теперь стала значительной.Проверили компрессию.В одном цилиндре 11 а в остальных по 6.

Посоветуйте,что делать.Боюсь даже выезжать.

  Вскрытие покажет, скорее всего прогорели выпускные клапаны или  седла.

Перед установкой ГБО нужно было привести  двигатель в порядок.

Гидрокомпенсаторы имеют  свой предел регулирования зазора, ( читать мануал на конкретный двигатель) когда он вышел за этот предел они бесполезны.

   Ремонт двигателя обойдется  дороже  покупки контрактного или с бляхи.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

дайте код двигуна   

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Є тільки такий код: WVWZZZ3AZRE112833

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Saniok 69 сказал:

Капни мастила моторного грамів по 10-15 у слабі ціліндри, і зміряй знову. Якщо компресія підніметься - то поршнева, якшо ні - - клапана, обійдеся малою кров'ю--ремонтом головки

В4, 1.8, атмосферник. Там живучі двигуни але, 90-роки, міг і 1000000 пробігти .,Тоді капець двигуну, тому перевірте маслом. Голову знайти легше.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У знайомого В3й і пройшов півтора мільона.

На розборках теж не знаєш,що купиш.Мабуть піду я на Фольксваген форум шукати двигуна,тільки гроші треба підназбирати.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

двигатель нужно вскрывать по любому,30000грн за капиталку это очень дорого.все запчасти на двигатель будут аш 300уе. или двигатель с гарантией не больше 300уе. а поменять это день работы.позвоните завтра,все объясню.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Двигун скоріш за все з гідропідпором, компенсатори вийшли з ладу давно, а Ви ще й газ поставили))) Там і так вся голова була на чесному слові))) За рахунок того що не правильно працювали компенсатори, в Вашому двигуні не забезпечувалася нормальна продувка циліндра (що призводить до його перегріву, я про циліндр))).Газ має таку погану здатність, як горіння в полосі закривання клапану, тобто під час випускного циклу, коли вихлопні гази виходять через випускний клапан, після його закриття, процес горіння між клапаном та сідлом продовжується. Не пам*ятаю научного терміну, погугліть-знайдете)) Крім того, більшість виробників рекомендують збільшувати робочу фазку клапана до 2-2,5разів, для більш ефективної тепловіддачі. Зрозуміло що як мінімум голову треба капіталити. Заміна направляючих, сальників, гідриків, можливо клапанів, з обов*язковою шліфовкою та нарізкою фасок.Притирати клапана категорично не рекомендую.

Змінено користувачем влад55
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Крім того, необхідно перевірити посадку розпредвала, і при необхідності поправити)) Перевірити посадочні для гідрокомпенсаторів, ну і так далі))))

Змінено користувачем влад55
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку