#16665 Опубліковано: 7 лютого, 2017 Только что, shurik001s сказал: терпение господа! Вот еще! А шило то куда девать?! Прямо к мотору? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#16667 Опубліковано: 7 лютого, 2017 1 минуту назад, Karmadon сказал: Вот еще! А шило то куда девать?! Прямо к мотору? Всему своё место 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#16669 Опубліковано: 7 лютого, 2017 Ладно, загадочный вы наш. Какова толщина стенки трубы из которой стойка сделана? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#16670 Опубліковано: 7 лютого, 2017 Только что, Karmadon сказал: Ладно, загадочный вы наш. Какова толщина стенки трубы из которой стойка сделана? 10 мм до токарки, после токарки где то 8мм на сторону 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#18498 Опубліковано: 14 лютого, 2017 Однозначно плюсую, тема достойная внимания)) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#18543 Опубліковано: 15 лютого, 2017 а что с защитой? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#18544 Опубліковано: 15 лютого, 2017 (змінено) @shurik001s , тоже хочу использовать малую продольную как ось Z, только для самодельного фрезерного. Сколько у Вас примерно весит двигатель? И по результатам экспериментов какие-то косяки с такой компоновкой уже вылезали? Уже вижу массу двигателя - 9.5 кг. Немало, а ведь еще будет шпиндель со шлифовальным кругом. Не подклинивает малую продольную? Змінено 15 лютого, 2017 користувачем disop 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#18549 Опубліковано: 15 лютого, 2017 Я для этих целей удачно "перецепился" чегез 2 штока гидролиндров с обломанными ушами. С двумя штоками и шпинделем с мотором между ними мне кажется будет лутше. Для шпинделя купил удлиненную переходную втулку км5-км3 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#18550 Опубліковано: 15 лютого, 2017 В 07.02.2017 в 21:41, Karmadon сказал: Что то не соображу, куда будет "шпиндельный блок" крепиться? может с другой стороны колонны? вопрос к тс: какой точности планируете добиться? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#18553 Опубліковано: 15 лютого, 2017 В 07.02.2017 в 20:12, shurik001s сказал: Вот такой получился механизм подъёма А с какой точностью/дискретностью можете опускать? миллиметр? микрон? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#18554 Опубліковано: 15 лютого, 2017 7 минут назад, bioname сказал: А с какой точностью/дискретностью можете опускать? миллиметр? микрон? Я так понял - длинный винт это грубое позиционирование, за точное отвечает малая продольная подача. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#18561 Опубліковано: 15 лютого, 2017 как по мне, то оба механизма отвечают за грубое позиционирование ) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#18562 Опубліковано: 15 лютого, 2017 думаю вибрации не будет - если подшипнички в двигателе и посадочные - соответствуют - а вот жесткость)... да её ё не много. Но что б сотку снимать - думаю хватит.... Так что дерзайте покажите результаты работ - что б не было сомнений. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#18563 Опубліковано: 15 лютого, 2017 1 минуту назад, Владимирович сказал: Так что дерзайте покажите результаты работ - что б не было сомнений. конечно! ждём! ) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#18564 Опубліковано: 15 лютого, 2017 (змінено) 6 минут назад, bioname сказал: как по мне, то оба механизма отвечают за грубое позиционирование ) А как на промышленных плоскошлифах вертикальную подачу делают? Там винт оси Z с мелким шагом или он вращается через редуктор с большим передаточным числом? Или и то, и то? Змінено 15 лютого, 2017 користувачем disop 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#18571 Опубліковано: 15 лютого, 2017 винт большой и толстый. от штурвала к винту - да. редуктор червячный есть. не редко винты - ШВП 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#18685 Опубліковано: 15 лютого, 2017 9 часов назад, aegis сказал: а что с защитой? С защитой чего? 9 часов назад, disop сказал: @shurik001s , тоже хочу использовать малую продольную как ось Z, только для самодельного фрезерного. Сколько у Вас примерно весит двигатель? И по результатам экспериментов какие-то косяки с такой компоновкой уже вылезали? Уже вижу массу двигателя - 9.5 кг. Немало, а ведь еще будет шпиндель со шлифовальным кругом. Не подклинивает малую продольную? нет, всё ок! 8 часов назад, bioname сказал: как по мне, то оба механизма отвечают за грубое позиционирование ) а я за высокой точностью и не гонюсью 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#18697 Опубліковано: 15 лютого, 2017 27 минут назад, shurik001s сказал: С защитой чего? всего. колонна там открытая висит, винт... гофра просится 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#18701 Опубліковано: 15 лютого, 2017 8 минут назад, aegis сказал: всего. колонна там открытая висит, винт... гофра просится ещё не думал над этим вопросом 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#18777 Опубліковано: 16 лютого, 2017 А який варіант столика передбачається? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#18897 Опубліковано: 16 лютого, 2017 Декілька зауважень як на мій погляд. Кріплення колони до основи - слабеньке - перше джерело вібрацій. Кріплення колона - двигун друга слаба точка. Обовязково окремий шпіндель, причому з розрахунку на найменший по діаметру камінь -чим менший камінь- тим менший дисбаланс а відповідно і вібрації. Стіл -ластохвости- не найкращий варіант , враховуючи що буде ручний привід. Їх потрібно добре зажимати, а відповідно і опір буде високий . Інакше буде їздити по еліпсу ,особливо по краях. Два роки тому я починав з точно такої конструкції , закінчив зовсім іншою,попробую поділитися досвідом, якщо цікаво 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#19082 Опубліковано: 17 лютого, 2017 20 часов назад, ярослав77 сказал: цікаво Да. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#19125 Опубліковано: 17 лютого, 2017 Е В 16.02.2017 в 19:07, ярослав77 сказал: Декілька зауважень як на мій погляд. Кріплення колони до основи - слабеньке - перше джерело вібрацій. Кріплення колона - двигун друга слаба точка. Обовязково окремий шпіндель, причому з розрахунку на найменший по діаметру камінь -чим менший камінь- тим менший дисбаланс а відповідно і вібрації. Стіл -ластохвости- не найкращий варіант , враховуючи що буде ручний привід. Їх потрібно добре зажимати, а відповідно і опір буде високий . Інакше буде їздити по еліпсу ,особливо по краях. Два роки тому я починав з точно такої конструкції , закінчив зовсім іншою,попробую поділитися досвідом, якщо цікаво Если можно фото в студию пожалуйста, думаю будет всем интересно) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#19146 Опубліковано: 17 лютого, 2017 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#21985 Опубліковано: 2 березня, 2017 Сделал заготовки для поперечной подачи. А вот собственно и магнитная плита, купленная два года назад. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах