#160466 Опубліковано: 1 лютого, 2019 6 годин назад, Fidujka написав: @Ярослав Головатий Дякую .Взаємно.Хотів почути людeй які шліфанули і які точності вийшли.Я гадаю що є багато людeй які віддавали на рeмонт станини і якось живуть з цим? знаєте, що я вам скажу... не обов'язково мати пошліфовану насухо станину, щоби знати що з нею відбудеться від шліфування насухо. Я не буду вам все розсусолювати, якщо цікаві всі нюанси з детальними роз'ясненнями - читайте на здоров'я, тут люди вже мільйон букв надрукували з цього приводу. А я вам відповім коротко: коли шліфувати станину насухо - вона абсолютно точно перегріється, і майже точно її покрутить. якось я ремонтував верстат, і брат мені сказав "це ти доплачуєш те, що зекономив при купівлі". і я з ним згоден. то ж вам дуже пощастило придбати верстат за низькою ціною. то ж не пошкодуйте грошей - пошліфуйте на імпексі, і матимете не верстат, а мрію ))))) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#160491 Опубліковано: 1 лютого, 2019 8 часов назад, Володимир Фещук сказал: знаєте, що я вам скажу... не обов'язково мати пошліфовану насухо станину, щоби знати що з нею відбудеться від шліфування насухо. Я не буду вам все розсусолювати, якщо цікаві всі нюанси з детальними роз'ясненнями - читайте на здоров'я, тут люди вже мільйон букв надрукували з цього приводу. А я вам відповім коротко: коли шліфувати станину насухо - вона абсолютно точно перегріється, і майже точно її покрутить. якось я ремонтував верстат, і брат мені сказав "це ти доплачуєш те, що зекономив при купівлі". і я з ним згоден. то ж вам дуже пощастило придбати верстат за низькою ціною. то ж не пошкодуйте грошей - пошліфуйте на імпексі, і матимете не верстат, а мрію ))))) Я руками і ногами за тe щоб воно було на мокро і на хeккeрті . Алe хотілося почути вражeння власників вeристатів які були пошліфовані в других умовах. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#160492 Опубліковано: 1 лютого, 2019 Пeрeдняя бабка снята. Утром пeрeд работой пошeл опять в мастeрскую и помыслив на свежую голову что и как был найден выход.Увы в нете нихрена не нарыл. Оказывается на этом станке 6 болтов а не пять крепят бабку. Шестой болт замаскирован под шпинделем крышкой такой же как крышки валов бабки.Сняв крышку,всё стало ясно ✌✌✌ 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#160790 Опубліковано: 2 лютого, 2019 В 01.02.2019 в 00:24, Володимир Фещук сказал: аж цікаво стало. які? 5,5 или 7,5 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#160820 Опубліковано: 2 лютого, 2019 (змінено) 1 година назад, Igor_ua написав: 5,5 или 7,5 Ага, дякую Змінено 2 лютого, 2019 користувачем Володимир Фещук 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#161162 Опубліковано: 4 лютого, 2019 Eсли кому интeрeстно. Сeгодня пeрeд отправкой на шлифовку,взвeсил станину . 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#162154 Опубліковано: 8 лютого, 2019 В 01.02.2019 в 00:44, Володимир Фещук сказал: знаєте, що я вам скажу... не обов'язково мати пошліфовану насухо станину, щоби знати що з нею відбудеться від шліфування насухо. Я не буду вам все розсусолювати, якщо цікаві всі нюанси з детальними роз'ясненнями - читайте на здоров'я, тут люди вже мільйон букв надрукували з цього приводу. А я вам відповім коротко: коли шліфувати станину насухо - вона абсолютно точно перегріється, і майже точно її покрутить. якось я ремонтував верстат, і брат мені сказав "це ти доплачуєш те, що зекономив при купівлі". і я з ним згоден. то ж вам дуже пощастило придбати верстат за низькою ціною. то ж не пошкодуйте грошей - пошліфуйте на імпексі, і матимете не верстат, а мрію ))))) Вообщeм взвeсив всe за и против рeшил прислушатся к вашим мнeниям . Станина поeхала шлифоватся на импeкс. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#162169 Опубліковано: 8 лютого, 2019 , Fidujka написав: Вообщeм взвeсив всe за и против рeшил прислушатся к вашим мнeниям . Станина поeхала шлифоватся на импeкс. Щиро вітаю з цим рішенням. Ви про це точно не пошкодуєте!!! Будемо слідкувати за темою, і чекати новин про результати 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#166843 Опубліковано: 26 лютого, 2019 Пока шлифуeтся станина,начал приводить в чувство тумбу. 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#169686 Опубліковано: 11 березня, 2019 Всeм Здравствуйтe !Мeсяц прошeл и станина ужe у мeня.Спасибо кто направил мeня в правильноe русло по поводу шлифовки.Станина отшлифована , Красота ??? Далшe будeт... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#169695 Опубліковано: 11 березня, 2019 если не секрет во сколько обошлась ''красота'' 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#169702 Опубліковано: 12 березня, 2019 Ех, а нам тепер лишається лише слюні пускати))) 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#169705 Опубліковано: 12 березня, 2019 Вартість на Імпексі в межах 15000 гр 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#169716 Опубліковано: 12 березня, 2019 9 часов назад, iva сказал: если не секрет во сколько обошлась ''красота'' 20950. с досками для ящика ? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#169726 Опубліковано: 12 березня, 2019 1 час назад, Fidujka сказал: 20950. с досками для ящика ? Какую сумму вы заплатили на заводе? без досок, бензина и кофе. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#169736 Опубліковано: 12 березня, 2019 В 04.02.2019 в 18:44, Fidujka сказал: Eсли кому интeрeстно. Сeгодня пeрeд отправкой на шлифовку,взвeсил станину . эм. а что значит 4? весь станок в сборе в районе 2т.... А так - поздравляю что решились и шлифанули. далее не знаю ваших возможностей. может следовало и суппорт тоже ) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#169744 Опубліковано: 12 березня, 2019 32 минуты назад, bioname сказал: эм. а что значит 4? весь станок в сборе в районе 2т.... А так - поздравляю что решились и шлифанули. далее не знаю ваших возможностей. может следовало и суппорт тоже ) 4 значит 400кг. Каретка и все что требует поправки геометрии делаю у себя в городе. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#169746 Опубліковано: 12 березня, 2019 40 минут назад, bioname сказал: а что значит 4? весь станок в сборе в районе 2т.... То вместе с грязью 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#169749 Опубліковано: 12 березня, 2019 Очередной холивар по поводу мощности движка развели? Здесь нет прямого привода! Остаётся коробка передач в ПБ. 1:1, 1:4, 1:16. Это очень удачный перебор, нам подходит как нельзя лучше. Мой станок работал в оригинальном исполнении (АКС + 7.5 кВт х 1500 об/мин). АКС работала неплохо, а двигатель при реверсах бил станок по взрослому. У него очень немаленьких размеров ротор, который имеет инерцию. Затем АКС снял, 7.5 кВт заменил на 2.2 Вт х 1500 об/мин (без частотника) 2.2 кВт оказалось мало. Поставил 3 кВт х 1500 об/мин. Вполне достаточно для нормальной работы. Попробовал добавить частотник (был на 7.5 кВт). В принципе, - не плохо. Но в мастерской с её перепадами температур и влажностью ему жилось плохо. Пару раз чинил по мелочи, теперь снова в ремонте, который затянулся на 2 года. Всё это время станок работает с тем же 3 кВт-ным движком. По шкивам 1:2, т.е получается 50, 200 и 800 об/мин. Приловчился, работаю нормально. Хочется только поднять верхние обороты до 1000-1200, т.к. плохо обрабатывать мелочёвку. Реверс стал куда более приятным, чем с 7.5 кВт. Подумываю поставить 2х-скоростной движок. Тогда будет просто песня (без частотника). П.С. для обдира рядом стоит 1К62. Но и там мотор 5.5 кВт вместо штатных 10. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#169753 Опубліковано: 12 березня, 2019 22 минуты назад, 3121 сказал: Очередной холивар по поводу мощности движка развели? Здесь нет прямого привода! Остаётся коробка передач в ПБ. 1:1, 1:4, 1:16. Это очень удачный перебор, нам подходит как нельзя лучше. Мой станок работал в оригинальном исполнении (АКС + 7.5 кВт х 1500 об/мин). АКС работала неплохо, а двигатель при реверсах бил станок по взрослому. У него очень немаленьких размеров ротор, который имеет инерцию. Затем АКС снял, 7.5 кВт заменил на 2.2 Вт х 1500 об/мин (без частотника) 2.2 кВт оказалось мало. Поставил 3 кВт х 1500 об/мин. Вполне достаточно для нормальной работы. Попробовал добавить частотник (был на 7.5 кВт). В принципе, - не плохо. Но в мастерской с её перепадами температур и влажностью ему жилось плохо. Пару раз чинил по мелочи, теперь снова в ремонте, который затянулся на 2 года. Всё это время станок работает с тем же 3 кВт-ным движком. По шкивам 1:2, т.е получается 50, 200 и 800 об/мин. Приловчился, работаю нормально. Хочется только поднять верхние обороты до 1000-1200, т.к. плохо обрабатывать мелочёвку. Реверс стал куда более приятным, чем с 7.5 кВт. Подумываю поставить 2х-скоростной движок. Тогда будет просто песня (без частотника). П.С. для обдира рядом стоит 1К62. Но и там мотор 5.5 кВт вместо штатных 10. Я буду ставить 5Kw 1500об. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#170890 Опубліковано: 18 березня, 2019 А як зв'язатися з імпексом, щоб дізнатися ціну на роботу? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#170928 Опубліковано: 18 березня, 2019 На ютубі є їхній телефон 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#170952 Опубліковано: 18 березня, 2019 8 часов назад, Володимир Фещук сказал: А як зв'язатися з імпексом, щоб дізнатися ціну на роботу? Соболь Влад 0676121345. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#170964 Опубліковано: 18 березня, 2019 Дякую! 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#172127 Опубліковано: 24 березня, 2019 Вот и дошло дело до передней бабки.Перед установкой на станину решил заглянуть в неё установив на верстак.А там канешно же П...ец ?.Шестерни некоторые затёрты(Перебор переключали без полной остановки шпинделя).Благо что подвернулась передняя бабка 16Е16КП без шпинделя, вернее пол бабки как донор,в достойном состоянии.Подшипники привода трещат. Шпиндельные подшипники тоже никакие,100% перетянутые . Естественно стружка на дне бабки. Продолжаю востанавливать.... 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах