Проконсультуйте по ціні електродвигуна

11 повідомлень у цій темі

Не знайшов у правилах заборон на таку тему. Шановні панове електрики, та енергетики з південного регіону, яка реальна ціна б/у движка в стані близькому до ідеалу. Тип 2ДМШ 100L2ОМ5, тобто корабельного виконання, 2,2кВт 2900об/хв. Вирішив продати двигун, який у мене залежався, але на (название сайта, их трех букв, который непроизвольно считается некоторыми, местом сосредоточения мошенников) (немного нелюбимые автором покупцы и тут же продавцы товаров) мені таке понаписували, що я вже і сам засумнівався в його вартості... Скільки просити, щоб не вважали здирником, але і не продешевити, це ж не аир, чи аол, щоб за штуку-півтори віддати?

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

32кг?

АИР80В2 буде 15 кг.

Якшо за одні  гроші, то я би краще взяв АИР80В2.

А якшо в 2 рази дешевше, то навіть і не знаю.

Можливо і є люди яким реально треба ота водозахищенність.

Для мене він гірший за АИР80В2, а для когось іншого може і кращий.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

Новые аир 2,2 на 3000об\мин, в среднем 2200. Я бы сказал что Ваш гдето за 3000, адекватно?

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.
38 минут назад, DimoR сказал:

Я бы сказал что Ваш гдето за 3000, адекватно?

Пусть и лёгкое, но БУ, так что делите на два как минимум.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.
, Roma написав:

32кг?

АИР80В2 буде 15 кг.

Якшо за одні  гроші, то я би краще взяв АИР80В2.

А якшо в 2 рази дешевше, то навіть і не знаю.

Можливо і є люди яким реально треба ота водозахищенність.

Для мене він гірший за АИР80В2, а для когось іншого може і кращий.

Ну там не лише вологозахищеність, там і кріплення серйозніше і лапи і фланець, та і довжина валу більша, коли на нього вішають наприклад півтораметрову крильчатку для вентилювання трюму, то задній підшипник проживе довше у того движка, де банально вал буде довшим.

, DimoR написав:

Новые аир 2,2 на 3000об\мин, в среднем 2200. Я бы сказал что Ваш гдето за 3000, адекватно?

Так от і не знаю, за нові мені казали, постачальники просять просто дикі гроші. Крім перекупів, за першу добу дзвонило троє реальних покупців, двоє прямо казали, що їм на "об'єкт" треба, один не уточнював, інший казав десь на узбережжя на обладнання потрібен двигун. Третій просто повідомив, що такий треба, але точно не знає, пізніше подзвонить, коли виміряє установочні розміри(очевидно документації нема на обладнання, знають лише в загальних рисах, що там стояло). Тобто шукають на промку - туди, де такий двигун має стояти за правилами ТБ, або передбачений паспортом на обладнання.

 

П. С. Я не планував за нього виручити багато, але коли мені в перший же день в лс на о-л-х влізла велика купа клоунів, що розказують який цей двигун нічого не вартий, але стараються його купити, то прокинулась моя впертість і ненависть до любителів на..бу, я все розумію, в країні криза, їсти хочуть всі, навіть перекупи, але коли читаєш таке:

Оптовые цены вторичного рынка на 2.2кв 3000об. Складского хранения до 1000гр. За штуку. Если портовики не возьмут. Обращайтесь

то автоматично прокидається спротив... До 1000 грн., складського зберігання, навіть АИР не знайти на 2,2кВт, принаймні до нового року я подібного на о-л-х так і не знайшов знайомому, все що було, то якісь гроби без кожухів, крильчаток, з покоцаним валом та відсутньою клемною коробкою...

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

Я так думаю шо покупець для свого станка просто не дасть більше 1500 грн.

А виглядати здирником в очах комерційної організації, то не страшно.

Якшо за нормами має бути тільки такий мотор, а купити дешево нема де, то дадуть і 10 тис. і більше.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

Не забывайте, что у этого двигателя улучшенная изоляция, а это немаловажно для работы с частотниками, например. Я бы просил 2500.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

1,8-2к пропонували (немного нелюбимые автором покупцы и тут же продавцы товаров) (нормальні, ті що мізки не виносять, і не намагаються лапші навішати) на скуп, будь яка кількість, якщо багато то навіть з самовивозом. Той що мав уточнити установочні габарити, до 3,5к готовий був дати. Мої спроби видати себе за покупця подібних, не увінчались зниженням ціни бодай до 5к, просять 6-8, аргументуючи, що нові з заводу 700-1000 єнотів, хоча я від знайомого знаю, що нібито були 8-10к грн. кілька років назад... Я просто знаю як таке в промисловості робиться, сам не один рік відпрацював на заводі поруч з подібними речами. Треба двигло, специфічне, чи велике, коротше дороге. Електрик знайшов б/у, купив через тирнет, продули, помили, пофарбували, тикнули мегометром, оновили змазку, разом з енергетиком протягнули через бугалтерію як купівля нового(бухгалтер в долі), і всі перераховані мають позачергову премію)

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.
В 29.01.2019 в 17:46, Curandero сказал:

то автоматично прокидається спротив... До 1000 грн., складського зберігання, навіть АИР не знайти на 2,2кВт, принаймні до нового року я подібного на (название сайта, их трех букв, который непроизвольно считается некоторыми, местом сосредоточения мошенников) так і не знайшов знайомому, все що було, то якісь гроби без кожухів, крильчаток, з покоцаним валом та відсутньою клемною коробкою...

в 32-кілограммовому моторі самої міді буде кіл 8-12. по 120-150 грн, дивлячись де сдавати, та плюс залізо по 5-7 грн - ось вам й причина, чому хочуть купити до тисячі - якщо не вдасться впарити двигун за призначенням - хоч гроші повернути. інша справа, що на OЛX  вони його продаватимуть якнайменш, за трьошку, знов таки мотивуючи тим , що там тілько міді по 350-400 грн за кіло. загалом, мотори б/в то та ще офіцерська рулетка - навіть, якщо він дзвониться нормально - ніхто не дасть гарантії, що не задимить за півгодини роботи. я свого 3,2 кВт флянцевого двигуна влітку як припікло по грошам, за 900 грн в нас в барахолці так й не зміг продати - роздерибанив на метал відкапіталеного двигуна зі зберігання - отримав  ту ж тисячу без копійок.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

1. Знання, де і як можна щось вигідно впарити сплавити продати - це теж свого роду капітал...

2. Будь яка "шняга" "сертифікована" "з паспортом" - коштує автоматично разів у 5 дорожче ніж просто "шняга", на це Є покупці. А якщо вона ще має приставку "промислова", "лабораторна", "медична", "еталонна" і т.п. - взагалі й подумати страшно про ціну. Як це корелює з законами "вільної ринкової" економіки - не ясно, але так воно працює

 

Вибачте за офтоп, по темі мені сказати майже нічого

 

Мені от потрібен звичайнісінький двигун 0.75вКт 220/380 1500 обертів з гранично простими вимогами: щоб працював тихо і не грівся у тривалому режимі

Варіанти:

1. 500-700грн за купу ржавого металу - лотерея!

2. 800-1000грн - щось незрозуміле, деколи облите фарбою, деколи з біркою Німеччина чи Італія - лотерея!

2. 1200-1600 грн новий, але я чомусь підозрюю що всі вони реально виготовлені ближче чи далі на сході, українські лише бірки...

изменено

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

Как верно указывает Quercus - добавьте к описанию двигателя его характеристики. В частности класс защиты по IP.   Если это двигатель с судна - его класс защиты наверняка сильно выше чем у обычных.     Добавьте то что двигатель в некоторой степени дефицит, их не продают сотнями в отличии от обыкновенных собратьев.  И цена в 100 баксов даже для БУ двигателя не так уж много. 

 

Ps: это и есть "вільна ринкова економіка" либо "звериный оскал капитализма" :diablo_mini:. Кому какая формулировка больше нравится.

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Информация о пользователях раздела "Опознайка" доступна только модераторам.

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Состав пользователей скрыт так как этот форум анонимный.