Mishka-ua

Ремонт супорта 1к62

13 повідомлень у цій темі

#161485 Опубліковано: · Приховані

Доброго дня ,стало питання ремонту станка 1с30 аналог 1к62. Суть питання :станок на підприємстві -директор капітально робить нехоче , мовляв дорого и довго . Насилу умовив шлифонуть поперечку , ну і думаю фрезернуть під накладки призму і дальну поверхню . Накладки поки невирішив  з чого робить.І на що клеїть? Підскажіть хто що думає.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення

#161492 Опубліковано: · Приховані

Добра Ви людина! Взялися за невдячну справу! Капіталити те що не Ваше та ще й власникові не по душі .

Ось перегляньте Вам має допомогти.

https://youtu.be/fFN2Z0caHDU

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення

#161495 Опубліковано: · Приховані

Я взявся бо мені  шкода станка. А після наїзників які поливали направляючі маслом потрібно якось підлаштувать  станок, хоть на чорнову обробку .Доречі приклав лінійку на призму яма 0,2-0,25 дальня 0,15 завтра буду промірять мікрометром дальню. Ще прохання  хто може пізніше дать покористуваться самольотіком, а бо в оренду якщо можливо.Буду дуже вдячний.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення

#161706 Опубліковано: · Приховані

 І так , насилу  умовив директора на шліфовку станини .Найшли фірму ,поїхав подивився стоїть здоровенна шлифовка 4метри стіл і голова крутиться на 360.Кому цікаво можу дати координати  але працюють наче тільки по безналу.Коли зроблять відпишусь по терміну і ціні.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення

Шо ще не готово?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
, Mishka-ua написав:

ну і думаю фрезернуть під накладки призму і дальну поверхню . Накладки поки невирішив  з чого робить.І на що клеїть? Підскажіть хто що думає.

Думаю якщо не шліфуєте направляючі на станині то і призму на супорті нема чого рухати.Товщина накладки визначаеться по нижній площині супорта і осі гвинта.Це базовий розмір і в паспорті станка він вказаний.Невірна товщина накладки призведе до несоосності гвинта та валу до їх нього місця в фартусі а якщо станина має виробітку тільки біля патрону то ще і до перекосу як супорта так і фартука.Звичайно що критичність всього цього прямопропорційний ізносу.

Я би не починав такої грандіозної капіталки,пожалійте свого начальника:D.Адже Ви можете того станка так і не скласти.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
, Mishka-ua написав:

А після наїзників які поливали направляючі маслом потрібно якось підлаштувать  станок,

Тут не зрозумів... а чим потрібно поливати направляючі??

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення

Станок зробили-все прошліфували навіть малу поздовжню ,ціна вийшла 15 тис.грв. але шліфовка призм і супорта де ходить поперечка грубувата на вигляд ,хоча думаю спеціально для мастила зроблено. Таке враження що на швидкій подачі пройшли.Накладки зедекс,клеяв на клей для скла авто,клей брав у знайомих на автомайстерні.Зробили за 2-3 тижні.

В 16.09.2019 в 12:49, viksel сказал:

Тут не зрозумів... а чим потрібно поливати направляючі??

Нічим, вони змащуюця самі з фартуха автоматично.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення

#201496 Опубліковано: · Приховані

Не автоматическиони смазываются, а при повороте краника на каретке и нажатии на ускоренную на 5-10 с. При этом за несколько циклов смазки масла в фартуке не остается. Проще поливать вручную направляющие, чем постоянно лить масло в фартук.

Обычно отверстия в каретке забиты говном и масло не поступает на направляющие от слова совсем. Особенно на дальнюю, т.как там еще и задубевшая, часто отвалившаяся, трубочка.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення

#201499 Опубліковано: · Приховані

27 минут назад, Georg_Adolfovich сказал:

Не автоматическиони смазываются, а при повороте краника на каретке и нажатии на ускоренную на 5-10 с. При этом за несколько циклов смазки масла в фартуке не остается. Проще поливать вручную направляющие, чем постоянно лить масло в фартук.

Обычно отверстия в каретке забиты говном и масло не поступает на направляющие от слова совсем. Особенно на дальнюю, т.как там еще и задубевшая, часто отвалившаяся, трубочка.

поливая направляющие сверху - на них налипает грязь и ее в итоге затягивает под суппорт. Отсюда и забитые каналы.

Тем более на суппорте шкребки для удаления стружки с направляек, которые и масло скидывают.

И того получается что продукты износа из под суппорта не вымываются, а дополнительная грязь - заходит.

Так что не нужно выдумывать колхоз: есть система смазки, так что пользуйтесь.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення

#201505 Опубліковано: · Приховані

, sadam написав:

поливая направляющие сверху - на них налипает грязь и ее в итоге затягивает под суппорт. Отсюда и забитые каналы.

Да не отсюда каналы забитые..Каналы забитые это токарь чипмейкера не читал а п...дячил с 7 утра и до 5 вечера,было там масло в фартуке или нет ему  наплевать,станок и так не его,ему главное план сделать и свалить после работы чекундрик дернуть.А если и было масло то смазываются направляющие когда нет выработки на призме а иначе масло валит смазывая одну сторону призмы а дальше не давиться.Потом это масло собирается в баке СОЖ и через неделю две там жыжа .Тем более призма накрыта защитой и снимать ее кажный раз не кажный токарь будет.Интересно что делать со станками у которых нет чудодейной системы автоматической смазки:D?Наверное нужно в конце смены супорт поднимать,там скопилось много продуктов износа....

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення

#201536 Опубліковано: (змінено) · Приховані

3 часа назад, viksel сказал:

А если и было масло то смазываются направляющие когда нет выработки на призме а иначе масло валит смазывая одну сторону призмы а дальше не давиться.Потом это масло собирается в баке СОЖ и через неделю две там жыжа .Тем более призма накрыта защитой и снимать ее кажный раз не кажный токарь будет.Интересно что делать со станками у которых нет чудодейной системы автоматической смазки:D?Наверное нужно в конце смены супорт поднимать,там скопилось много продуктов износа....

Там есть масленки для смазки...

 

Что касается СОЖ - не нужно по пол часа кнопку держать. Масло что лили на паправляйки тоже будет в бак СОЖ стекать. Так что все это выдумки от вас.

Змінено користувачем sadam
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення

#201600 Опубліковано: · Приховані

Скребки эти не в состоянии удалить масляную пленку с поверхности направдяющих, более того, они, как правило, из войлока и пропитавшись маслом они отдают его на направляющие.

В 1к62 задняя направляющая "автоматичечки" смазывается первые пол года от запуска станка в эксплуатацию, потом, увы, все.

Хотите чтоб нормально мазало - отдельный канал на каждую направляющую и систему импульсной смазки, благо их китайцы наделали по 50 долларов столько, что на каждого чипмейкера хватит.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку