#161485 Опубліковано: 5 лютого, 2019 · Приховані Доброго дня ,стало питання ремонту станка 1с30 аналог 1к62. Суть питання :станок на підприємстві -директор капітально робить нехоче , мовляв дорого и довго . Насилу умовив шлифонуть поперечку , ну і думаю фрезернуть під накладки призму і дальну поверхню . Накладки поки невирішив з чого робить.І на що клеїть? Підскажіть хто що думає. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення
#161492 Опубліковано: 5 лютого, 2019 · Приховані Добра Ви людина! Взялися за невдячну справу! Капіталити те що не Ваше та ще й власникові не по душі . Ось перегляньте Вам має допомогти. https://youtu.be/fFN2Z0caHDU 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення
#161495 Опубліковано: 5 лютого, 2019 · Приховані Я взявся бо мені шкода станка. А після наїзників які поливали направляючі маслом потрібно якось підлаштувать станок, хоть на чорнову обробку .Доречі приклав лінійку на призму яма 0,2-0,25 дальня 0,15 завтра буду промірять мікрометром дальню. Ще прохання хто може пізніше дать покористуваться самольотіком, а бо в оренду якщо можливо.Буду дуже вдячний. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення
#161706 Опубліковано: 6 лютого, 2019 · Приховані І так , насилу умовив директора на шліфовку станини .Найшли фірму ,поїхав подивився стоїть здоровенна шлифовка 4метри стіл і голова крутиться на 360.Кому цікаво можу дати координати але працюють наче тільки по безналу.Коли зроблять відпишусь по терміну і ціні. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення
#197744 Опубліковано: 16 вересня, 2019 · Приховані Шо ще не готово? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення
#197764 Опубліковано: 16 вересня, 2019 · Приховані , Mishka-ua написав: ну і думаю фрезернуть під накладки призму і дальну поверхню . Накладки поки невирішив з чого робить.І на що клеїть? Підскажіть хто що думає. Думаю якщо не шліфуєте направляючі на станині то і призму на супорті нема чого рухати.Товщина накладки визначаеться по нижній площині супорта і осі гвинта.Це базовий розмір і в паспорті станка він вказаний.Невірна товщина накладки призведе до несоосності гвинта та валу до їх нього місця в фартусі а якщо станина має виробітку тільки біля патрону то ще і до перекосу як супорта так і фартука.Звичайно що критичність всього цього прямопропорційний ізносу. Я би не починав такої грандіозної капіталки,пожалійте свого начальника.Адже Ви можете того станка так і не скласти. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення
#197765 Опубліковано: 16 вересня, 2019 · Приховані , Mishka-ua написав: А після наїзників які поливали направляючі маслом потрібно якось підлаштувать станок, Тут не зрозумів... а чим потрібно поливати направляючі?? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення
#198449 Опубліковано: 21 вересня, 2019 · Приховані Станок зробили-все прошліфували навіть малу поздовжню ,ціна вийшла 15 тис.грв. але шліфовка призм і супорта де ходить поперечка грубувата на вигляд ,хоча думаю спеціально для мастила зроблено. Таке враження що на швидкій подачі пройшли.Накладки зедекс,клеяв на клей для скла авто,клей брав у знайомих на автомайстерні.Зробили за 2-3 тижні. В 16.09.2019 в 12:49, viksel сказал: Тут не зрозумів... а чим потрібно поливати направляючі?? Нічим, вони змащуюця самі з фартуха автоматично. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення
#201496 Опубліковано: 11 жовтня, 2019 · Приховані Не автоматическиони смазываются, а при повороте краника на каретке и нажатии на ускоренную на 5-10 с. При этом за несколько циклов смазки масла в фартуке не остается. Проще поливать вручную направляющие, чем постоянно лить масло в фартук. Обычно отверстия в каретке забиты говном и масло не поступает на направляющие от слова совсем. Особенно на дальнюю, т.как там еще и задубевшая, часто отвалившаяся, трубочка. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення
#201499 Опубліковано: 11 жовтня, 2019 · Приховані 27 минут назад, Georg_Adolfovich сказал: Не автоматическиони смазываются, а при повороте краника на каретке и нажатии на ускоренную на 5-10 с. При этом за несколько циклов смазки масла в фартуке не остается. Проще поливать вручную направляющие, чем постоянно лить масло в фартук. Обычно отверстия в каретке забиты говном и масло не поступает на направляющие от слова совсем. Особенно на дальнюю, т.как там еще и задубевшая, часто отвалившаяся, трубочка. поливая направляющие сверху - на них налипает грязь и ее в итоге затягивает под суппорт. Отсюда и забитые каналы. Тем более на суппорте шкребки для удаления стружки с направляек, которые и масло скидывают. И того получается что продукты износа из под суппорта не вымываются, а дополнительная грязь - заходит. Так что не нужно выдумывать колхоз: есть система смазки, так что пользуйтесь. 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення
#201505 Опубліковано: 11 жовтня, 2019 · Приховані , sadam написав: поливая направляющие сверху - на них налипает грязь и ее в итоге затягивает под суппорт. Отсюда и забитые каналы. Да не отсюда каналы забитые..Каналы забитые это токарь чипмейкера не читал а п...дячил с 7 утра и до 5 вечера,было там масло в фартуке или нет ему наплевать,станок и так не его,ему главное план сделать и свалить после работы чекундрик дернуть.А если и было масло то смазываются направляющие когда нет выработки на призме а иначе масло валит смазывая одну сторону призмы а дальше не давиться.Потом это масло собирается в баке СОЖ и через неделю две там жыжа .Тем более призма накрыта защитой и снимать ее кажный раз не кажный токарь будет.Интересно что делать со станками у которых нет чудодейной системы автоматической смазки?Наверное нужно в конце смены супорт поднимать,там скопилось много продуктов износа.... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення
#201536 Опубліковано: 11 жовтня, 2019 (змінено) · Приховані 3 часа назад, viksel сказал: А если и было масло то смазываются направляющие когда нет выработки на призме а иначе масло валит смазывая одну сторону призмы а дальше не давиться.Потом это масло собирается в баке СОЖ и через неделю две там жыжа .Тем более призма накрыта защитой и снимать ее кажный раз не кажный токарь будет.Интересно что делать со станками у которых нет чудодейной системы автоматической смазки?Наверное нужно в конце смены супорт поднимать,там скопилось много продуктов износа.... Там есть масленки для смазки... Что касается СОЖ - не нужно по пол часа кнопку держать. Масло что лили на паправляйки тоже будет в бак СОЖ стекать. Так что все это выдумки от вас. Змінено 11 жовтня, 2019 користувачем sadam 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення
#201600 Опубліковано: 11 жовтня, 2019 · Приховані Скребки эти не в состоянии удалить масляную пленку с поверхности направдяющих, более того, они, как правило, из войлока и пропитавшись маслом они отдают его на направляющие. В 1к62 задняя направляющая "автоматичечки" смазывается первые пол года от запуска станка в эксплуатацию, потом, увы, все. Хотите чтоб нормально мазало - отдельный канал на каждую направляющую и систему импульсной смазки, благо их китайцы наделали по 50 долларов столько, что на каждого чипмейкера хватит. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення