Повертаюся до теми з фуганком.
Роздивився я те горе, покрутив головою, взяв болгарку і розрізав на цури. Геть усього. Посортував все те ржаве, криве і кострубате і сів думати, що його робити.
У мене в запасах був старий радянський 140-й швелер, десь зо два метри довжиною. А от фінансів не було зовсім. А фуганка хотілося. От і все ТЗ.
Із столів старого фуганку, старого і вже завтуленого валу та перерізаного швелера почала вимальовуватися ось така схема:
Так, я розумію, що з швелером то оверкіл, але інших варіантів у мене не було.
На фото видно, що шпильки, на яких трималися столи і якими вони ж регулювалися (М20, не хухри-мухри) були приварені прямо до столів. Останні мають товщину 8мм. Ох і попили мені крові оті горби від зварки!
Відразу ж стало питання, а як рівно відрізати шматки різноманітного металу?
І народилася отака конструкція.
Пластина столу - обрізок циркулярного стола від старого фуганку, два підшипника з корпусами, стара болгарка, обрізки металі із загашників.
Імпровізовані лещата - зйомні, відкручуєш два гвинти і можна класти досить габаритні речі. На столі є кілька отворів, щоб кріпити заготовки прижимами, так як у "дорослих" станків.
Попередня версія, "занижена". Відрізав кілька деталей і переробив піднявши вісь обертання болгарки:
Із цією машинерією справи пішли веселіше. І стало питання переходу від дірок до отворів...