Прошу пробачення, фото не зовсім інформативні. Значну частину їх робив в стиснутих умовах і при значнонедостатньому освітленні.
Зразу озвучу відмінності, які явно кидаються у вічі:
1. На фронтальній стороні Голови відсутні важелі перемикання швидкостей і подач.
Вони переїхали на ПМП (ПМЖ) на ліву сторону. І не лише переїхали, але і отримали новий вигляд
Перемикачів 4шт. Вони не спарені, як в "оригіналі". І вони тільки повертаютья без осьового переміщення.
2. Механізм вмикання автоподачі. Тут відмінність теж кардинальна. Відсутній ковпачок.
Відсутній храповий механізм, відсутній у повному складі із трьох зубчатих коліс
На черв'ячному колесі прикручено фланець з внутрішньою зубчаткою, а на шліцах вал-шестерні рухається звичайне зубчате колесо
Повністью відсутній кулачковий вал вимикання автоподачі. Навіть отворів під нього немає.
Вал-шестерня теж відрізняється. У неї відсутня циліндрична шийка. Заодно, уже видно і недолік - злущились два зуби.
Підошва-станина має сотову відкриту структуру. Також вона правильної прямокутньої форми, без апендікса під помпу ЗОР
Тому під ЗОР з правої сторони колони прикріплено бачок (погано видно, але, надіюсь, зрозуміло)
Бачок з дирявим дном, тому першим попав під реставрацію
Також в цьому місці колона без кармана під електрику.
Так,як це Ф2, то електрика відсутня повністю. В наявності тільки 3-кнопочний пост(перше фото).
Також колона має ЛХ чуть меньше половини висоти.