Відповідь на 2е118ф2. А може Elegant? 8)))

Grinder
Автор: Grinder,
Прошу пробачення, фото не зовсім інформативні. Значну частину їх робив в стиснутих умовах і при значнонедостатньому освітленні. Зразу озвучу відмінності, які явно кидаються у вічі: 1. На фронтальній стороні Голови відсутні важелі перемикання швидкостей і подач. Вони переїхали на ПМП (ПМЖ) на ліву сторону. І не лише переїхали, але і отримали новий вигляд Перемикачів 4шт. Вони не спарені, як в "оригіналі". І вони тільки повертаютья без осьового переміщення.   2. Механізм вмикання автоподачі. Тут відмінність теж кардинальна. Відсутній ковпачок. Відсутній храповий механізм, відсутній у повному складі із трьох зубчатих коліс На черв'ячному колесі прикручено фланець з внутрішньою зубчаткою, а на шліцах вал-шестерні рухається звичайне зубчате колесо Повністью відсутній кулачковий вал вимикання автоподачі. Навіть отворів під нього немає. Вал-шестерня теж відрізняється. У неї відсутня циліндрична шийка. Заодно, уже видно і недолік - злущились два зуби. Підошва-станина має сотову відкриту структуру. Також вона правильної прямокутньої форми, без апендікса під помпу ЗОР Тому під ЗОР з правої сторони колони прикріплено бачок (погано видно, але, надіюсь, зрозуміло) Бачок з дирявим дном, тому першим попав під реставрацію Також в цьому місці колона без кармана під електрику. Так,як це Ф2, то електрика відсутня повністю. В наявності тільки 3-кнопочний пост(перше фото). Також колона має ЛХ чуть меньше половини висоти.