sergo40

Користувачі
  • Продажи

    1/5
  • Покупки

    455/5
  • Публікації

    470
  • Зареєстрований

  • Відвідування

  • Діб у лідерах

    6
`

sergo40 останній раз здобув день на травня 3

sergo40 має найбільш улюблений контент!

Репутація

253 Відмінна

2 підписника

Про sergo40

  • Звання
    Постійний відвідувач
  • День народження 02.02.73

Персональна інформація

  • Стать
    Мужчина
  • Країна
    Украина
  • Імʼя користувача
    Сергей

Відвідувачі профілю

1 934 перегляду профілю
  1. Доброго Всім вечора. Осмисливши загальну картину з площинами, вирішив спочатку позбавитись загального перекосу площини, обнизивши задні точки. Як то кажуть процес пішов. Контроль висот площин. Контроль щоб не обвалити в іншій проекції. Ох драть мені її і драть😀
  2. Тепер по результатам замірів. З фото видно що по середині яма, і що вся загальна площина завалена.Заміри відносно лівої і правої площини показали по виработкі ями приблизно однаковий результат.Також заміри показали що крайні точки куди салазки доїжають крайні рідко лежать в одній площині, тому від них і буду відштовхуватись при виведенні. Також для Вас шановні читачі моєї теми може постати питання, а чому завалена загальна площина якщо крайні точки як базові можна вважати не зношеними? То все логічно яж виводив площину консолі яка прилягає до колони обкатуючись від осі гвинта, і від тієї ж осі обкатав передню не відповідальною базу і виявив там заводський косяк, Як видно що ця база не була перпендикулярно осі. Думаю що базуючись від неї зашліфували на заводі площину консоль-колона або під осі розточили криво не знаю можна тільки догадуватись.Ще при шабруванні площини консоль-колона мені теж показувало перекос. От воно зараз і вилізло в різницю 0,17 що я і очікувув.
  3. Продовжу далі. Потрібно зробити головні площини консолі. Для початку заміри і розуміння що твориться з площинами на початку. З фото видно що прив'язавши кутник до вже існуючих площин через КМД можливо вивірити стан головних площин(індикатор стоїть для контролю віджиму КМДхами кутника). Далі при вишабрюванні на чорнову контроль думаю робити в цей спосіб. Завчасно була зроблена фальшбаза для контролю в поперечній проекції. Контроль як видно можна проводить в декілька способів.Забігаючи на перед заувужу що на фініші все буду виводити на встановленій консолі на колону, обкатуючись від осі горизонтального шпинделя а також від площин хобота. Осталось осмислити порядок використання інструментів якими наносить відбиток фарби(площини салазок які зроблені теж будуть задіяні).
  4. Мало було часу на продовження, але потихеньку замучив нарешті я ті салазки. Як видно з фото остаточна довідка нижньої площини в паралель до площини ластів стола і осі гвинта на плиті. Все вдалося. Далі знову вернусь до виведення консолі.
  5. Як на мою думку краще вирізати кусок типу ласти з кутом 55° з любого станочного обладнання, яке попадеться на металоломі. А потім довести до бажаного розміру.
  6. Rubena. Чеські ремені мають цілу лінійку варіаторних ременів. Встановлював собі в варіатор 16у03п. Думаю зможете з їхніх підібрати. Доступні в інтернет магазинах України.
  7. Трохи по темі проміжного процесу. Роблю головні площини салазок. Поки що чорнове шабріння. Як видно з фото контроль йде двома способами від двох базових площин. Відбиток краски роблю плитою 400х380(була 400х400 підрізав щоб лягала). А також одною з площин лінійки, бо одною тільки плитою самому важко. В подальшому на чисто планую доводити на плиті на яку забазую салазки, і від поверхні плити 630х400 буде остаточне обкатування. Далі опишу.
  8. Наша пісня гарна нова починаєм її знову. Терзали мене сумніви в точності замірів описаних вище, все із за того що робив не дуже жорсткою стойкою, і при переносі могла бути похибка. І виявилось що не даремно сумнівався. Зібрав жорстку стойку і наміряв таку картину по площинах де кріпляться прижимні планки, а ці бази відповідальні. Все вже виправив, далі буду описувати. Висновок тричі треба перевіряти.
  9. Тепер про салазки. Все також треба прив'язувати до осі гвинта, бо це не змінна база. Обкатався по базі гвинта використавши не зношені поломки площини прдольного ходу стола, точність співпадає що добре. Зробив правку площин прижимів, і середньої яка не є відповідальною але вона мені потрібна в подальшому. Як видно з фото все обкатано в різних проекціях. І нарешті найголовніше вже по лінійці, обкатюючи від плити привів до бази гвинта, нижні площини. Також обкатка від плити в поперечній проекції використовуючи площину не зношених частин ходу стола. Тепер далі буду робити безпосередньо нижню площину салазок яка ходить по площині консолі.
  10. Доброго всім вечора. Продовжу тему. Знов треба рухатись по геометрії. Щоб зробити дві головні площини консолі, потрібно щоб була зроблена площина салазок. Думаю вишабрить по лекальному кутнику, а потім фінішний контроль вже по місцю від осі шпинделя, і останнє виведення геометрії теж від осі. В поперечній проекції контроль теж від кутника привязаного до площини ластохвостів, а також зробив площину там де кріпляться скребки, від неї теж можна обкатуватись.
  11. Накинув хобот на колону. А от з цепним приводом хобота награвся. Я б того хто це придумав, запер би в сараї з тим велоцепком, дав би напільнік і поки не перетре не випустив би. Система приводу нормально не працювала, там де вікно над цепом зірочка проскакувала бо немає упора цепка. Натяжка не допомагала, а тянув ще трохи і репне. Добавивши упор під цепок в тому вікні, все нормально запрацювало і тягнуть цепа сильно не потрібно. Зробив той упор з квадрату 10х10 з врахуванням радіусів які оставила фреза, щоб паз був заповнений повністю.
  12. Додам ще інформації по системі смазки коробки в колоні, бо на кресленні в паспорті цього не має. Залив масло ІГП-18. Прогнав вал приводу рукою, масло успішно піднялося, і виявив ще один канал для зливу масла з задніх підшипників шпинделя, на фото для наглядності вставив проволку. Таким чином задня опора шпинделя мае вхідний канал до якого я провів трубку і вихідний для зливу щоб не гнало назовні через шпіндель. В свій час збираючи інформацію по 6т80ш(6т80, 6р10) бачив що на ранніх версіях така трубка до підшипників присутня, а на даних станках її немає і не тільки в мене. Навіть бачив відео де автор жалувався що на 6т80(чисто горизонтал) не довго ходили підшипники. Зробив висновок що це дуже серйозний косяк з заводу.
  13. Вирішив трохи скласти колону, авто валяеться все по кутках. Саме головне не давала спокою система смазки коробки. З паспорта вичитав що передня опора шпинделя смазуеться Циатім 201, а задня непреривно И-20, и всі шестерні теж И-20. Почав додивлятися кудою що біжить, і виявив що до задніх підшипників немае ніякої трубки, хоча отвір зверху є. Поганенько видно але отвір для масла там куди я вставив проволку, також з верху світиться технологічний отвір який був закритий штіфтом, через нього був засверлений той канал. Сам вал полий і мае отвори для розбризкування, але ж фантастика щоб в результаті розбризкування масло попало до того каналу вгорі. Тому вирішив добавити трубку до того каналу. З фото видно положення майбутньої трубки, з ліва де проводка. Доробив ще один комплект для трубки і знайшовши місце зробив врізку в вал. Тепер залишилося все зібрати. Не знаю як так могло бути з заводу.
  14. Ха ха що точно то точно колись дрель предел мечтаній. Сам маю китайчика і 2м112, і мрію добавить до них радіалку 2к52
  15. Вибачте вже додивився з тих фото що є. На вашому станку косяка не має. Шпонпаз від провороту з боку є. На деяких нс12 організовано по іншому і не вдало. Їх виготовляли навіть в колоніях ИТК тому і відмінностей багато. Ваш же зроблено по людські, до речі 3 пази столу не так часто попадаються в нс12.