OleksiiK
КористувачіРепутація
16 НульоваПро OleksiiK
-
Звання
Майже постійний відвідувач
- День народження
Персональна інформація
-
Країна
Україна
-
Імʼя користувача
Олексій
-
На мому стояв просто 3182116, без витравлених номерів, класів чи ще чогось, та сепаратор не латунний, а щось чорне типу пластика якогось чи що Станок останній раз ремонтувався в далеких 80-90-х роках, можливо і підшипник ще рідний, але чому немає позначення який клас, невідомо
-
Ну будемо пробувати, замовив цей що скидав, 2 клас, все ж буде краще ніж старий з потертими обоймами та роликами Як приїде то гляну, але продавець з гарними відгуками, поспілкувався з ним, пояснив що підшипник зі зберігання, номера виправлені всі рідні
-
Сенс є, тому що паспорт рекомендує ставити клас А (4), але хочеться трошки більшого тому вибір пав на клас С (2)
-
Не зрозумів, поясніть будь ласка, цей що на фото клас В? Який потрібно ставити щоб нормально працював і можна було на ньому обробляти з високою точністю?
-
Всім доброго дня, обираю шпіндельний підшипник на свій верстат, хочу якомога найкраще туди втулити і шукаю 2 клас, я так розумію це буде саме краще що є скинули фото ось такий підшипник, але питання чи дійсно до 2 клас чи просто домалювали двійку? І канавка посередині не буде лишньою, чи шукати такий як заводський без канавки?
-
Антикваріат, тобто покласти на полочку і дивитись?))
-
Є ось такі дві мега приспособи, лежать непотрібні, чи вартують щось, довжина десь під метр, плашка з регулюванням можливо кому треба то оформлю через барахолку
-
Героям-Слава! Та так воно і є, от з табличками як я робив, то ще можна побавитись, там роботи на день і трошки)) Але от все що звʼязано ти тим совєтским чугуном, то я думаю воно того не варте Побачим вже як збереться до купи, яка точність і так далі Ще в процесі мабуть після Нового Року супорт відправити на шліфовку з поперечкою Та в планах купити новий різцетримач, наче дивлюсь то на 1к62 такий же як на 1а616, міжцентрове 90, розмір 15*15см, не знаю чи стане, треба міряти
-
Вибачаюсь можливо не так прочитав)) так, я з вами згоден, верстат повинен працювати і працювати відмінно, а якщо брати його і це все в ручну шабрити то це вже якесь хіба хоббі)))
-
Воно то так, але руками скільки потрібно часу затратити на ту роботу, чи раціонально воно, зрозуміло що ручна праця завжди дорожча, але десь вона має право на існування, а десь раціональніше зробити ту роботу на верстаті
-
Дякую, буду бавитись з положенням патрону, може десь вийде більш менш нормально, а як ні то шліфовка, підшипники вже замовлені, переберу тей все Спробую накинути ще один патрон, бо по цему видно що били а не гайкою стягували з конуса, тому тут може ще патрон доконаний
-
Потроху рухаємось з відновленням, на днях буде фарбуватись станина з тумбами і всіма мілкими деталями, все відчищено до голого чавуну, розібрана задня бабка, піноль без люфта, гайка з гвинтом нові, хтось переробляв, але спадок був на надєлках, і не один раз)) все віддер, будем далі думати що з нею робити, скоріш за все зедекс теж. Тим часом зайнявся реставрацією всіх можливих шильдиків які є на станку, вийшло доволі непогано як на мене, стан був жахливий, ніде не було вже видно нічого, але результатом задоволений))
-
Ну а як же, по іншому як заміряти😅 Ви таку процедуру робити?
-
Майстерня починає наповнюватись верстатами, 1А616 на стадії фарбування, станина прошліфована Дядьком Максимом, майже всі запчастини відчухані від слоїв фарби за всі роки. Днями трапився свердлильний верстат 2м112, почувши, ні хвилини не думав, бо майстерня без свердлильного то таке щось, приїхавши на завод, він був підключений , запустив, все працює, зійшлись на 5000 грн. Сьогодні вже трішки відчухав, перемастив, заміряв биття на конусі, є 5 сотих, не дуже добре, мабуть буду міняти шпиндель, але сверлить доволі рівно, при торканні до заготовки є невеличка вібрація а далі все рівно, піноль на повному вильоті люфта не має ні в які площині, тимчасово підключив на 220В через конденсатори, поки не провів 380В. Після 1А 616 займемся повною реставрацією, вже замовлені підшипники, ще займусь пошуками шпинделя
-