OleksiiK

Користувачі
  • Продажи

    0/0
  • Покупки

    3/5
  • Публікації

    62
  • Зареєстрований

  • Відвідування

Репутація

19 Нульова

Про OleksiiK

  • Звання
    Майже постійний відвідувач
  • День народження

Персональна інформація

  • Країна
    Україна
  • Імʼя користувача
    Олексій
  1. Лот скінчився

    • Продаж
    • Состояние: БК - потребує налаштування

    3 500,00гр

  2. Гляньте ось тут з паспорта є інформація, загугліть номер підшипника повинно щось бути
  3. Всім доброго дня! Давно нічого не писав, але роботи ідуть)) почнемо по порядку. майже всі деталі верстату відчухані та відкрашені, залишилась коробка подач, супорт, та по дрібницях всякі кришечки Тепер по порядк по кожному вузлу верстата. Шпіндельна бабка. Проблем наче в процесі розбору не виникло, всі підшипники замінили, вали з шестернями цілі, замінили сальник вихідного валу на гітару, нарізали канавки на валах перемикання під гумові кільця, аби те все не змочилось на свіжовикрашені деталі)) Головний підшипник придбаний 2 класу точності. Побачимо як себе покаже. Система змазки переробляється на пластикові трубки, та латунні конектори з бистрозємами ( рідні трубки всі в утиль) так буде краще для системи змазки)) Далі залишається зібрати все до кучі. Фото поки що не робив, в процесі добавлю. Коробка подач, була перебрана, замінені шестерні з донора, замінені всі підшипники, чекає фарбування. Коробка швидкостей. Замінені всі підшипники, вибиті новенькі прокладки під кришки. Вимита та відкрашена. Зроблений новий лоток для змазки( його там взагалі не було). Супорт та фартух. От тут вже цікавіше, так як колись верстат був заремонтований до жаху, все сиділо дуже низько. Дідами була виточена нова вал-шестерня, яка була більша в діаметрі і через це не виходила з зачеплення з рейкою. Була придбана нова, виточені нові бронзові втулки, все підігнано в розмір і повернуто до заводу. Зроблені нові чугунні втулки на червячну шестерну через яку проходить ходовий вал, теж були розбиті. Замінені всі підшипники в фартусі. Замінені маленькі шестерні в механізмі поперечної подачі які в лімбові, були гострі і зточені до невпізнаваності, замінені з донора. Супорт. По тій де причині що і вал-шестерня був замінений на інший, бо рідний профрезерований дуже багато, що Zedex там мабуть треба був 4-5мм, не міряв і не хотів, за 900 грн трапився інший вирішив придбати. Був без поперечки, моя дуже зношена від патрона, тому є два варіанти, або віддавати на шліфовку і реставрувати, або шукати ще іншу плиту і працювати поки так а потім згодом назбирати кошти та відправити все на шліфовку. Тому в пошуках поперечки, можливо хто має або знає в кого є в більш менш нормальному стані на які можна буде ще працювати. Мала продольна буда придбана теж інша так як її взагалі не було при покупці верстата (скомуниздили колись) вона в гарному стані, там нічого робити не потрбно, лише пофарбувати. Задня бабка. Тут теж ситуація не дуже, її не було з верстатом, була придбана інша, але не звернув увагу при покупці що вона була знизу з бронзовими накладками. Тут навіть не знаю як робити, або замінити на Zedex, або шукати донора на заміну, піноль без люфта, гайка там нова, а от підошва була варварськи зфрезерована і відремонтована. Тому скоріш за все теж в пошуках задньої бабки або ж самої підошви, аби замінити цю з накладками. По елекриці вирішив вести 380В, та ремонтувати всю електрику, є знайомий дядько який вже таке робив і бачив його роботу на фрезерному та токарному, інтегрує новітні технології в старе залізо так скажем)) Поки все, пишіть свою думки та рекомендації, як воно виходить збоку))
  4. І габарити самого різцетримача будь-ласка
  5. Доброго дня, це різцетримач б/у, просто про шліфований? Яке міжцентрове знизу між шариком та штифтом і діаметр отвору під вісь
  6. На мому стояв просто 3182116, без витравлених номерів, класів чи ще чогось, та сепаратор не латунний, а щось чорне типу пластика якогось чи що Станок останній раз ремонтувався в далеких 80-90-х роках, можливо і підшипник ще рідний, але чому немає позначення який клас, невідомо
  7. Ну будемо пробувати, замовив цей що скидав, 2 клас, все ж буде краще ніж старий з потертими обоймами та роликами Як приїде то гляну, але продавець з гарними відгуками, поспілкувався з ним, пояснив що підшипник зі зберігання, номера виправлені всі рідні
  8. Сенс є, тому що паспорт рекомендує ставити клас А (4), але хочеться трошки більшого тому вибір пав на клас С (2)
  9. Не зрозумів, поясніть будь ласка, цей що на фото клас В? Який потрібно ставити щоб нормально працював і можна було на ньому обробляти з високою точністю?
  10. Всім доброго дня, обираю шпіндельний підшипник на свій верстат, хочу якомога найкраще туди втулити і шукаю 2 клас, я так розумію це буде саме краще що є скинули фото ось такий підшипник, але питання чи дійсно до 2 клас чи просто домалювали двійку? І канавка посередині не буде лишньою, чи шукати такий як заводський без канавки?
  11. Антикваріат, тобто покласти на полочку і дивитись?))
  12. Є ось такі дві мега приспособи, лежать непотрібні, чи вартують щось, довжина десь під метр, плашка з регулюванням можливо кому треба то оформлю через барахолку
  13. Героям-Слава! Та так воно і є, от з табличками як я робив, то ще можна побавитись, там роботи на день і трошки)) Але от все що звʼязано ти тим совєтским чугуном, то я думаю воно того не варте Побачим вже як збереться до купи, яка точність і так далі Ще в процесі мабуть після Нового Року супорт відправити на шліфовку з поперечкою Та в планах купити новий різцетримач, наче дивлюсь то на 1к62 такий же як на 1а616, міжцентрове 90, розмір 15*15см, не знаю чи стане, треба міряти
  14. Вибачаюсь можливо не так прочитав)) так, я з вами згоден, верстат повинен працювати і працювати відмінно, а якщо брати його і це все в ручну шабрити то це вже якесь хіба хоббі)))
  15. Воно то так, але руками скільки потрібно часу затратити на ту роботу, чи раціонально воно, зрозуміло що ручна праця завжди дорожча, але десь вона має право на існування, а десь раціональніше зробити ту роботу на верстаті