-
Там двигун з незалежним збудженням і з тахогенератором для зворотнього звязку. Що там дає показаний на картинці привід, не відомо. Там навіть підписи на клемах не роздивитись. У мене такий самий верстат стоїть з роздерибаненою електрикою, скоріше за все буду ставити асинхронний двигун + частотнік. Привід радянський в мене є до того двіжка (від іншого верстата), але працездатність його невідома, як його підключити не знаю, та й він конячий і важить під 50 кг.
-
Тут питання тільки одне як на мене - як виконати першу операцію - обробити посадочну площину фланця (і за одно зовнішню виступаючу частину гільзи). Бо далі - приспособа у вигляді кутника, на яку він буде за цей фланець кріпитись, і на 4 осьовому горизонтальному все решта робиться. В принципі можна придумати щось типу 4 кулачкового з спецкулачками які між ребрами будуть за тіло циліндра затискати. Або такі губки у вигляді набору призм і в тисках (залежно від верстата).
-
Звичайно. Кінцевики ліміту є в обох напрямах і на ЗБ для того щоб супорт не стукав в неї якщо раптом бабка не відведена в кінець станини. Теоретично це можливо, особливо якщо немає потреби його переміщувати, Тільки так вийде зробити чіткий машинний нуль. Точності кінцевиків я би не довіряв, особливо по Х, де щоб попадати в сотку на діаметрі потрібно мати 5 мікрон точність спрацювання. З кроковими - тільки привязувати інструмент після кожного виключення якщо робити щось точне.
-
16А20Ф3 Все виставляється пересувними кулачками. Плюс кулачок на задній бабці , щоб супорт не впилявся у неї (це ліміт+). Хоум ставлю так, мм 500 від патрона, просто перед виходом в 0 зміщую супорт вперед , якщо відвів його до кінця перед закінченням роботи (стойка ж не знає де я знаходжусь і шукає хоум в + по зет).
-
Я би брав ЕР25 патрон. (В принципі і брав, коли був у користуванні BF20 фрезерок теж з КМ2). Максимальний діаметр у цього типорозміру цанг 16, а більшу фрезу і так НГФ уже не потяне хіба по алюмнію. Сам патрон можете і китайський взяти, наприклад на Гефест Плюс вони є MTB2-ER25-A, тільки зразу в шпіндель і биття конуса перевірьте. Хоча в основному вони нормальні, А от цанги з китаю брати не раджу, принаймні ті що набором, краще поштучно купити на тому ж океан трейд турецькі під потрібну роботу. Принаймні якщо плануєте твердосплавними фрезами працювати вони не люблять биття, а китай мені попадався такий що деякі цанги в наборі нормальні а в деяких биття соток 5. Китайський набір юзаю тільки щоб сверла в токарному затискати.
-
Де гарантія, що у Вас саме 40Х. Мені вже двічі на базі впарювали щось типу 45 під видом 40Х. Симтоми такі ж самі, закалював професійний терміст
-
Ну він на то і асинхронний. Оберти на табличці вказані під навантаженням, вхолосту він майже 3000 і дає. Так що Ваш тахометр нормальний.
-
Возьмите патрон ER и забудьте про этот совок. Скорее всего нормальных новосибирских уже нет в продаже. У меня они почти все оказались с биением, из 3-х комплектов приходилось выбирать и то обычно проверял индикатором, иначе твердосплавная фреза долго не служит. Взял ER хороший китайский, цанги брал DEREK постепенно под работу, уже собрал основные от 3 до 16.
-
LERDGE правда що з наявністю зараз не в курсі.
-
Это соответствует основному стандарту G кода и работает на большинстве стоек, даже на С42-65 91 года выпуска :-)
-
Знайшли заводську. Поки що тему закрию.
-
А у меня они бьют, большая часть. Крутишь туда сюда, фрезу в цанге, цангу в патроне, пока по индикатору выставишь фрезу. Потому что твердосплавные фрезы биение не любят... Купил патрон на ER 32, и нормальные цанги подкупаю по надобности. Небо и земля. А для толстых фрез типа 16-20 - велдон оправка, поскольку из цанги их вытягивает только так
-
В ручну бавитись з підстроюванням коефіцієнтів не став, та і навіщо якщо в скалярі він працює на відмінно, я і вектор то включив просто для експерименту.
-
Я би купив б/у фірму. На яку є хороший мануал і т д. Альтивар, Данфосс, Міцубіші, Алан бредлі і т д. З цим китаєм то якась вічна лотерея. У більшості нормальних частотниках буст на низьких частотах налаштовується. Вектор працює нормально не з усіма двигунами. Точніше автотюн не завжди коректно визначає параметри двигуна. Наприклад у мене на токарному у векторному режимі двигун сильно пищав і на низьких обертах крутився ривками. Переключив на скалярний, піднастроїв буст, там примусове охолодження двигуна, працює шикарно.