`
am.ok останній раз здобув день на червня 6 2022
am.ok має найбільш улюблений контент!
Репутація
132 ВідміннаПро am.ok
-
Звання
Реєстрація
- День народження
Персональна інформація
-
Стать
Мужчина
- Країна
Налаштування Барахолки
-
Мінімальна сумма для пропозиції
0
Відвідувачі профілю
4 760 переглядів профілю
-
Заміну ще не пробував, переключився на іншу роботу. Десь через тиждень маю запустити верстат, тоді й відпишу враження. Але, знову вийшов конфуз, який в черговий раз мене заплутав. Треба було розпресувати шпіндель і при випресовці виявилось, що на шпінделі залишилась внутр. обойма 1 підшипника (чого б не мало статись, якби це була схема "Х"). Розібрав попередні підшипники і при порівнянні виявився цікавий факт: в першому (неправильному) дуплексі, який стояв там раніше, опорною обоймою була зовнішня обойма, а внутрішня - звичайна. В новому дуплексі - все навпаки: внутр. - опорна, зовн. - звичайна. І тепер "будь розумний"(с)...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ні, вони нові. Ну і, це була моя помилка, різних справ накопилось, заплутався і написав що схема "О", по факту вони сдуплексовані по схемі "Х". При встановлені шпінделя в голу ПБ, виключно на цьому дуплексі, без заднього підшипника і без піджиму переднім фланцем - люфт 0.01 мм (якщо хтось бачив відео Равіля Ільченка на ютубі на цю тему - зрозуміють про що я). Єдине, кругле недостопорне кільце замінив на нормальне, притерши його по мікрометру в сотку. Іншими словами: пощастило з продавцем - реальний заводський дуплекс.