-
Якщо треба 100-150 ключів, тоді варто перекодувати серцевину. Біда в тому, що ці серцевини одноразові. Радянські було перекодувати легше, вони були виготовлені з добротнішого металу, я сам декілька разів доробляв ключ по замку. За свою практику найбільше робив 30 ключів однакових для якогось гаражного кооперативу.
-
Не морочте собі голову. Купіть нову серцевину, там вже буде 5 ключів, і доробіть потрібну кількість копій. Ці серцевини одноразові, їх перекодовувати - дорожче вийде.
-
-
Є відео, де я її ремонтую, вкінці вже можна на готову глянути.
-
Сфотографую свою, від 675-го. Ввечері буде фотка.
-
Що там не робить?
-
Якщо не помиляюся, 1615 токарний - це попередник 1А616. Може від нього підійде (хоч приблизно).
-
Повідомте, якщо черга дійде.
-
Я також би не відмовився.
-
Запросто. Три пантографи перевозив. Але треба вдвох і станок розбирати.
-
Також купив собі таку штуку, шківа немає. На ютубі є багато відео по його ремонту, модернізації, там міняють поршні, розточують трошки і вони працюють ті компресори. Ремкомплекти є в продажі.
-
Для іржі - перетворювач, тільки якісний. Позавчора мав нагоду попробувати саморобний (сусід по гаражах "пригостив") Йому колись на заводі де він працював виготовили в гальванічному цеху. Помастив ним іржаву трубку - через пару хвилин поверхня блистіла. На тій же деталі попробував перетворювач який купив для машини в автотоварах - просто розмазує ржавчину, ефект майже нульовий. Добавте сюди фото станка, так буде легше щось радити.
-
-
-