vetalj

Користувачі
  • Продажи

    0/0
  • Покупки

    171/5
  • Публікації

    25
  • Зареєстрований

  • Відвідування

  • Діб у лідерах

    1
`

vetalj останній раз здобув день на червня 5 2023

vetalj має найбільш улюблений контент!

Репутація

13 Нульова

Про vetalj

  • Звання
    Учасник
  • День народження

Персональна інформація

  • Країна
    Украина
  • Імʼя користувача
    Vetalj
  1. Доброго... Так - діапазон 0 - -1атм (кгс/см2) Шкала поділена умовно на 250.
  2. Кульки там нічому не заважають. В шпінделі в районі шестерні вкручений винт який входить в паз в шомполі. Вчіться користуватись пошуком по 6720 є тема де все це описано.
  3. Якщо шпіндель не перевіряли на призмах, то можливо й немає сенсу гнатись за більш висококласним підшипником. На фото вище скоріш за все перемаркований. Див обойми - мають бути штампи "2" як на фото.
  4. Как раз теплоизоляция у воздуха совсем неплохая, но тут другое нужно учитывать - если что-то тяжелое упадет на такой пол, что с ним будет?
  5. Для безродных (7-го класса) с диаметром 30мм (206 подш) допустымый радиальный зазор от 13 до 28 микрон, т.е. ваши 3 сотки почти норма.
  6. Все верно, СССР, левое с заточкой правого, заточка довольно качественная, возможно заводская. Сверлить кто-то пробовал как правым алюмишку поэтому не сгорело.
  7. Не дуже, у нього супорт пропелером вигнуло (там прижими не зажаті зовсім були). Для сталі є 1а616
  8. Алмаатинець (підш. ковзання). Там та шорсткість не відчуваеться, тількі візуально видно. Станину проміряв, загальна геметрія досить непогано витримана.
  9. Я не спец по шліфовці, але більш схоже на фрезеровку (скрізь попрек станини мілка поперечна радіусна риска).
  10. Знімайте тахогенератор (менший якорь в хвостовій частині), міняйте пішипники. Крильчатку охолодження можна зняти, на мінімальніх подачах двигун обертаеться дуже повільно й вона майже не працює.
  11. Ви впевнені що стояли саме мідно-графітні. Як правило, в більшості випадків прості вугільні. Мідно-графітні там де веоикий струм(стартер наприклад). Якщо поставити мідно-графітні в двигун, де колектор(матеріал) не розрахований на них то він досить щвидко війде з ладу,
  12. Трішки зависокі, якщо це напруги змінного струму, після випрямляча отримаете значно вищі напруги.