ivan1957

Користувачі
  • Продажи

    0/0
  • Покупки

    43/5
  • Публікації

    31
  • Зареєстрований

  • Відвідування

Репутація

3 Нульова

Про ivan1957

  • Звання
    Майже постійний відвідувач
  • День народження

Персональна інформація

  • Країна
    Украина
  • Імʼя користувача
    Иван
  1. Для тривалої роботи компрессора треба зробити охолодження циліндра і головки, якийсь невеликий вентилятор з кожухом.
  2. ТСЗИ 1,6 кв. или 2,5 кв. 380Х36в.
  3. Двигатель привода глубиного вибратора 3 фази скорей всего 36 вольт 3000 об.мин. Намотка вся одинаковим проводом толстий но диаметер не помню, к нему нужен трех фазний трансформатор 220/380 выход три фази 36 вольт.
  4. Як що питання стоїть гільзувати чи точити то однозначно точить, гільзують під старі поршні тоді коли нема ремонтних. Ремонт головки обовязково.І самому робити не раджу якщо ніколи цим не займались, треба багато інструмента від мікометра до динамометричного ключа.
  5. Доброго вечора. Начнем з того який у вас компрессор. якщо з повітряним охолодженням то нада двигун 3000 об.на хв а на компрессор ставите великий шків з крильчаткою для охолодження компрессора це обовязково, бо при перегріві буде нагар в головкі. Якщо компрессор з водяним охолодженням як зіл обо маз байдуже який мотор ви поставите тіль щоб оберти на компрессорі були вітповідні.
  6. Генератор треба провірити в магазині заводиш і даєш навантаження якщо пишуть наприклад назва генератора і 3000 то він 2,5кв. не більше. Для додому якщо нема потреби в 3х фазах то 3х фазний купувати не варто. А про сінусоїду це правда як що не правильна котел і насос працювати не будуть, ніби ті що з колектором і щітками з правильною сінусоїдою але це не точно.
  7. Тогда четырёх кулачковый патрон и люнет.
  8. Проточи с наружи как посоветовали в центрах, потом выбей заглушку и расточи со стороны крестовины, а с какой машины кардан?
  9. Добый вечер. у меня лт 10 этот узел никогда не создавал проблем а станок отработал очень много, я в завтра сфоткаю в розобраном виде чтоб было понятно. мне кажется на вашем станке немного не так.
  10. Двигатель перемотан, подключен на звезду внутри двигателя на 380 вольт. С завода все моторах на клемник всегда выходит шесть проводов, после перемотки соединение обмоток сразу делают на 3 фазы 380волт так как у нас в сети нет трёх фаз 220воль.
  11. и правильно робить, різьба і конус повинні бути змазані, коли затягуеш не змазану різьбу при затяжкі виникає сильне тертя і гайка приварюєтся. Якщо заклинив підшипник и провернуло обойму то вона приварюєтся приходиться зрізать те саме примерно получається з гайками.
  12. Правий або лівий насос залежить де стоїть втавка .