Олек77

Користувачі
  • Продажи

    0/0
  • Покупки

    2/5
  • Публікації

    531
  • Зареєстрований

  • Відвідування

  • Діб у лідерах

    4
`

Олек77 останній раз здобув день на березня 16

Олек77 має найбільш улюблений контент!

Репутація

197 Відмінна

Про Олек77

  • Звання
    Реєстрація
  • День народження 27.12.77

Персональна інформація

  • Стать
  • Країна
    Украина
  • Імʼя користувача
    Олексій

Налаштування Барахолки

  • Мінімальна сумма для пропозиції
    0

Відвідувачі профілю

1 932 перегляду профілю
  1. "Шо, опять?"(с) Просто прямим нагрівом ті 2 кг сталі ніяк розплавити не можливо?
  2. Не все так погано - можете обійтись змійовиком. Ну буде проміжний контур і що?
  3. Забудьте. Буде. І якщо подавати потенціал - буде. Просто відмовтесь від цієї ідеї зовсім.
  4. Швидше має проблеми з кількістю швидких циклів нагрів-охолодження. Бо фехраль, у тому числі і Кантали, суттєво жорсткіші від ніхрому та видовжуються при нагріві теж сильніше. Ніхром виграє при швидких циклах нагрів-охолодження, та температурах ну десь до 1000С. Фехраль (особливо Кантал АПМ) - на 1150 простоїть суттєво довше, але грітися-охолоджуватися любить дуже плавно та нечасто. Він, судячи з опису, просто позиційний (не PID). То буде пилочкою температуру тримати - постійно хитати вверх-вниз. Трохи з тим допоможе вперти термопару у обмазку зовні намотки (просто майте на увазі), але тоді варто хоч разові заміри контрольною термопарою в печі провести.
  5. Скажіть, будь ласка, а з якою точністю Вам потрібно підтримувати температуру?
  6. Христос воскрес!!! Вітаю усіх зі святом Пасхи. Щастя, добра та миру!!!
  7. Маю думку, що конкретно у цьому випадку - сформований практично ідеальний "роздільний шар" - просто помити порошком може не вистачити. Хоча мийкою високого тиску можна і спробувати, раптом змиє... аби профлист не погнуло
  8. Просто то все було зробити, поки шар грунтовки був неушкоджений. Зараз все складніше - отой пил це грунтовка (притому, ймовірно, пошкоджена ще й УФ) з оксидом цинку разом. То все треба знімати, а лишиться голий цинк, а фарбувати голий цинк треба би по грунтовці, призначеній для цинку.
  9. Колись у молодості (у музикантів гралися) здалося гарною ідеєю - шнурок окремо, блок розеток - окремо. Швидко пройшло, бо, через безмозглість, часом шнурок від розетки тягнеш, ну і десь мацнеш ручкою... раза два вистачило.
  10. Скажу так: Намагаюсь робити конструктивно, щоб діаметр був не менше товщини. Якби десь треба було зробити отвір 6,2, під болт М6 у 10мм - разово - поматюкають хлопці, але зроблять. Як підійду з питанням отвору під нарізку різьби М5 у листі 10мм (волоконним лазером, ага) - та то на все життя клеймо "Феєричний дебіл!"
  11. мало хто в 10мм отвори під м5 лазером гарантовано візьметься робити.
  12. Хочете дешево, але якісно = чекаєте 3 тижня. Хочете якісно, але не надто дорого = 1-2 тижня. Неякісно і не сильно дорого - днів 5. Неякісно, дорого, з Вашого матеріалу, але швидко - то й у 2 дні вийде.
  13. Притому, отак щоб довгостроково повторювано, на реальнопрацюючих, навіть Трумпфах, навіть на азоті, навіть на тонкому рівному якісному листі, ті 5 сотих швидше міф, ніж реальність...
  14. А як, не дай Боже, тривалий блекаут і акуми сіли? Чи все ж є секретні "крапочки", щоб зовні відкрити?