`
Golem останній раз здобув день на липня 8 2021
Golem має найбільш улюблений контент!
Репутація
64 ДобраПро Golem
-
Звання
Постійний відвідувач
- День народження
Персональна інформація
- Стать
- Країна
-
Імʼя користувача
Володимир
Налаштування Барахолки
-
Мінімальна сумма для пропозиції
0
Відвідувачі профілю
1 636 переглядів профілю
-
ПП "Термополіс" місто Луцьк. Торгують неякісним товаром. Власне ось тема обговорення Після виявлення браку зателефонував менеджеру і надав йому відео де покачую рукою вал і чути торохтіння. Менеджер звинуватив мене в намаганні обдурити і мовляв по відео нічого не зрозуміло що там стукає, до того ж я не знаю як міряти зазори в підшипниках. На моє повідомлення що 14 днів ще не минуло і я можу повернути товар без пояснення причин, єхидно зауважив що товар не повинен мати слідів установки інакше посилка поїде назад. А він таки має сліди установки, там фарба злітає від косого погляду на них! Ок, відзняв відос з індикатором, на що отримав запитання "що то за приборчик яким міряєте?". Запитує чоловік, який звинувачував мене в незнанні процедури заміру люфта в підшипниках, чоловік який не знає що таке індикатор. Врешті пообіцяли показати відос директору і повідомити мені вердикт. 2 тижні тому. Походу забили на мене і благополучно забулися.
-
Я розумію що на галтовку ставити їх не варто, там і осьовий люфт просто кінський. Тим більше галтовка вібраційного типу. Турбує відношення продавця даного товару до ситуації, по суті мене просто послали. Думаю булоб правильніше перенести дану тему в розділ проблемних ситуацій та шахраїв
-
Зовнішня обойма сидить в чугунному корпусі дуже щільно.
-
Те саме. Що з ним робити чортзна.
-
Це барабан галтовки. Підшипники кріпляться в жорстку зварну раму болтами М12 вал додатково у внутрішній обоймі підшипника затягується гужоном. Люфт присутній у самому підшипнику, на відео я його заміряю на самому валу, на внутрішній обоймі і на корпусі.
-
Варить нормально. Затик при старті
-
Варить нормально, затик при старті Варить нормально. Затик при старті
-
Є пара корпусних підшипників ucfc 206 зі слів продавця польського виробництва, при встановленні виявився стук, заміри індикатором показали радіальний зазор в самому підшипнику до 4 соток. Думаю чи нормальна це ситуація для такого типу підшипника?
-
Нічого не змінилося. Спробую зняти відос
-
Поставив накінечник більш менш притомної якості, а не казна-що, перестало плюватися при старті. Принаймні поки-що. Тепер буду почастіше їх заміняти
-
Почалось. Раніше було краще, але захоплення не викликало. Було якесь підсвідоме відчуття, що якось воно не так добре варить як повинно. І розбризкування металу і певна нестабільність та неможливість налаштувати, як не крути ті ручки. З іншого боку, було б дуже наївно чекати від дешевняка за 6 тис. якихось результатів
-
Сьогодні замінив наконечник, вариьи стало краще, але проблема не зникла. Тут ще б накінечники нормальні знайти, взяв якісь зовсім без маркування, по відчуттях отвір там великуватий для 1 мм. інших не було
-
Там ролик подачі можна піджимати, та і по рукаву дріт іде без затиків, пеоевіряв
-
Дякую за поради, позаглядаю ще. Бувають моменти коли дріт втикається в деталь і не відбувається контакту, хоча метал чистий, вилазить великий відрізок який приходиться відкушувати. Схоже накінечник стерся