grek-y

Користувачі
  • Продажи

    0/0
  • Покупки

    6/5
  • Публікації

    227
  • Зареєстрований

  • Відвідування

Репутація

50 Добра

1 підписник

Про grek-y

  • Звання
    Постійний відвідувач
  • День народження
  1. також зможу допомогти. мій телефон 067 26 66 129.дзвоніть.
  2. у моєму місті є ливарня. інколи до них звертався. зорієнтуйте що за деталі. можу запитати.
  3. думаю це вал коробки реверсу. фрезерного станка. типу 6н-81. 6р-81. і ім подібних. недавно займався ремонтом. цього вузла. на вигляд дуже схожий.
  4. на консоль є заводські вфг . правда на 6р-81. або шукати любу підходящу по розмірах. вфг. з конусом исо-40. перехідну плиту виготовляти самостійно.привід з горизонтального шпінделя через шестерні щоб підняти вфг максимально по висоті. на свій 6н-81 встановив вфг від фрезера. 6в70 правда на хобот . на форумі є моя тема .
  5. залеже від того куди ви думаєте кріпити вфг. на консоль. чи на хобот .
  6. пишіть адресу.
  7. можливо комусь потрібно для тевешки. віддам в одні руки . з вас оплата перевезення.
  8. який саме токарний . .у них є назви.
  9. вітаю. слідкую за вашою темою. давно користуюсь ось такою приспособою. думаю з зображення все зрозуміло.
  10. дякую всім хто відгукнувся на мою тему. шпіндель всеж перевів на підшипники. так як на шийках були глибокі задири. мабуть включали без масла. сьогодні закінчив роботу з електрикою. все працює. тільки гальмування шпінделя дуже неефективне. залишив заводську схему. що може бути не так. при виключенні шпінделя на нього подається 24 вольт. в чому причина. може в когось була така проблема.
  11. поки що розбираю верстат по агрегатно для ревізіі і видалення консерванту. до шпінделя ще не добрався. підкажіть як провірити маслостанцію не підключаючи до верстата. масло в ній є шланги також. і в яку сторону має обертатися двигун.
  12. маслостанція не підключена . так і міряв.
  13. верстат з варіатором . міряв биття шпінделя радіальний люфт 0.07 продольний 0.025 це нормально.
  14. вітаю всіх форумчан. чисто випадково придбав токарний даноі моделі. підкупило те що комплектний . в хорошому стані . як по механіці так і геометрія. є маслостанція . правда була не підєднана. ну і ціна. неспішно буду перебирати . буде заміна моєму тв-6. власне не можу вирішити що робити з шпінделем. з заводу він повинен працювати на гідростатичних опорах. читав на форумі чипмейкер ру. також є відео в ютубі . що переводять шпіндель на підшипники. як буде краще в експлуатаціі. можливо хтось з форуму пройшов цей шлях.