
ОЛЕКСА
Користувачі
`
ОЛЕКСА останній раз здобув день на травня 29 2022
ОЛЕКСА має найбільш улюблений контент!
Репутація
104 ВідміннаПро ОЛЕКСА
-
Звання
Постійний відвідувач
- День народження
Персональна інформація
- Стать
-
Країна
Украина
-
Імʼя користувача
Олександр
Налаштування Барахолки
-
Мінімальна сумма для пропозиції
0
-
Завтра замовлю оригінальні мідно-графітні щітки, думаю, ще болгарочка трохи років попрацює.
-
Товариство, вітаю. Продовження теми по перегріву ротора болгарки. Перевірив статор і ротор на опір, він був в межах норми, на статорі однаковий на обох обмотках, на роторі однаковий на всіх ламелях. Запустив - гріється, щітки тягнуть іскру. Вийняв щітки, візуально вони зношені на 50-60%, купив нові дешеві на пробу, запустив, іскру майже не тягнуть, притерлися і ще менша іскра пішла. Прогнав на холостих декілька хвилин, то нагрівся лише колектор, ні і то охолов за пів хвилини. Редуктор майже не гріється. Ось і знайшлася причина, на яку я і не думав. Втратив купу часу і три тижні в сервісі, де мені пролюбили мізки, а причину так і не виявили. Дякую усім хто брав участь в обговоренні 🤝
-
Старий і новий ротор гріються однаково.
-
Дякую за поради, перевірю і відпишу. 🤝
-
Героям слава! Ротор до статора не тре, бо перевіряв синім маркером. Центр валу не гнутий, бо гріється на обох роторах - старому і новому.
-
Товариство, вітаю. Маю проблему з болгаркою Макіта (125мм. з регульованими обертами). Після того, як зжерло шестерні в редукторі і я їх замінив на нові, при ввімкненні відразу починав грітися ротор, навіть з відʼєднаним редуктором. Але, придбавши і встановивши новий ротор, проблема не зникла, новий ротор гріється аналогічно як і старий, за 20-30 секунд роботи вимикаю болгарку і розбираю, сильно нагрівається центральна вісь, потім тепло переходить на обмотку і залізо ротора. Підшипники працюють легенько (замінив) і не клинять. У чому криється проблема??? Будь ласка, підкажіть.
-
Вітаю. Дайте свою оцінку таким набоям, бо мій друг також експериментував, але стабільності польоту такого павука не було.
-
Товариство, вітаю. Маю три чавунних плити 600*400. Дві нових, але з неправильного зберігання, були покриті іржею, на а третя зношена настільки, що після останньої шліфовки має товщину робочої поверхні 5мм. От і хочу поцікавитися, чи можна ці плити ремонтувати разом методом трьох плит?
-
Дякую!!!! Ви зробили мені настрій і позбавили зайвих головняків. 🤓🤝😎
-
Дяк, зараз пошукаю. Буде добре тримати фрезу?
-
Ну а по ціні, скільки буде шліфанути хвостовики під КМ3 ?
-
Як варіант 🤝
-
Я планував зробити на фрезі бокову лиску, посверлити перехідну втулку і піджати фрезу гужонами, або зваркою прихопити через боковий отвір. А різба буде нарізана у самій перехідній втулці. Як гадаєте, то так буде працювати???
-
Товариство, вітаю. Маю дві фрези діаметром 25мм, хвостовики треба шліфанути під КМ3, для подальшої запресовки у втулку КМ4/КМ3. Центра на фрезах є з двох сторін. Треба зробити гарно, скільки то буде коштувати і хто візьметься то зробити?