Vikt

Користувачі
  • Продажи

    0/0
  • Покупки

    13/5
  • Публікації

    27
  • Зареєстрований

  • Відвідування

Репутація

6 Нульова

Про Vikt

  • Звання
    Учасник
  • День народження

Персональна інформація

  • Стать
    Мужчина
  • Країна
    Україна
  • Імʼя користувача
    Viktor

Налаштування Барахолки

  • Мінімальна сумма для пропозиції
    0

Відвідувачі профілю

313 перегляду профілю
    Прилад згідно оголошення
  1. Можете поміряти посадковий діаметр?
  2. Обєктив 50х в комплекті?
  3. То просто футляр лінійки та датчику там немає, лінійка так склянна смужка а датчик то щось подібне до мишки теж лазером світить та зчитує, метод вимірвання інкрементальний, є магнітний але корпус не від нього . Heidenhain добра фірма, є лінійки що з 2000-х працюють, якщо вірити шильдику. Вихід з ладу як завжди залили маслом, вібрація, забили стружкою, гсм, нечаяно уронили и т.д, найчастіше почанає брехати коли пішла лісом геометрія на чому закріпили або сквозняк устроили и температура поплила
  4. Коробка в наявності?
  5. Вигляд оригіналу, точніше можна сказати лише вскривши задню кришку. основні ознаки оригіналу 1 друк написів Мitutoyo на індикаторі суцільний без сходинків розрів і ішн. це дуже видно на літерах М та y 2 Колір коробки він не дуже насичений 3 Друк сертифікату калібрування теж чіткий, й там специфічний папір, якщо в руках потримати то підробка відразу видно щодо нутрощів індикатору це якість виготовлення й там практично відсутнє литво й штамповка, практично все фрезеровка, розташування пружини її кріплення та демпфери висновок 98% оригінал
  6. Це є дефект прокату, називається закаточные трещины и расслоения, обычно по краям проката, по правилам эти куски должны были обрезаться и уйти в переплавку. Не рекомендую ставить где будет давление. А так нужно дефектоскопом прозвучит.
  7. Доброго дня, можна скинути фото робочих поверхонь? паспорт є?
  8. Сліди зберігання є?
  9. Доброго дня, можна фото робочих поверхонь мір? коррозія є?
  10. В каком состоянии измерительные поверхности? посмотреть можно?
  11. Автоколіматор звичайно краще, й ціна поділки 0,25 кутових секунди, а перевод кутових секунд в мкм вже залежить від бази на якому стоїть дзеркало, та кроку перевірки плоскості Лінійка ИС має суттєвий недолік, в неї дуже чутливі та ненадійно закріплені бокові дзеркала, є ще пара нюансів щодо каретки але не суттєві, вона потребує дуже часто юстування й на колінках Ви цього не зробити, ще й не всяка метрологія за це візьметься там стільки всього потрібно й головне мати розуміння як вона працює та не тримлячі руки, та ще й з правильного місця, й тому завжди вони на заводі є та не використовуються, працювати лінійкою та ще морока, тому Автоколіматори повністю їх витіснили, а лінійки ні. Тих хто може відюстувати оптичну лінійку можна перелічити на пальцях, а там де це можна зробити було три місця, а зараз на жаль два, й цінник там Вам дуже не сподобається