iwannarock86

Користувачі
  • Продажи

    0/0
  • Покупки

    3/5
  • Публікації

    9
  • Зареєстрований

  • Відвідування

Репутація

0 Нульова

Про iwannarock86

  • Звання
    Початківец
  • День народження

Персональна інформація

  • Країна
    Німеччина
  • Імʼя користувача
    iwannarock86
  1. Не простіше купити на ОЛХ ? На вигляд, як з радянського спортивного вела.
  2. Питання: чим і як пассивуєте шви після зварки нержі? Цікавить джерело струму.
  3. Почитал тему Одессита Главный аргумент "не нравилось глазам как колбасило ремень" -- ну, такое. Если все детали в наличии или по цене лома и есть время этим заниматься и руки стоят, то может и стоит. А если те же шкивы покупать / точить, то уже крайне сомнительно. Поликлиновый ремень может оказаться таким же Овном как клиновой. Тут или делать шкивы по диаметру такими, что бы длина ремня соотв. ходовому размеру автомобильного. Или на заказ. Что долго, дороговато, не факт, что будет в наличии
  4. Може простіше пошукати клиновий нормальної якості та нормального виробника? Або купити жменю тих клинових на вартість виготовлення шківів під поліклин + вартість ременя. Єдине, що можна підібрати готові шківи з машини, типу генераторний + шків колінвала \ помпи \ гур + частотник.
  5. Киньте хоч посилання на ті клапани з польских магазів, якщо не важко
  6. В чому ідея заморочуватись з поліклином? Шківи набагато геморніші у виробництві (якщо не на ЧПК ), ремені дорожчі ( якщо автомобільні ) або складніші у пошуку (якщо потрібно нестандартний розмір) Хіба що у вас був би двигун з пралки автомат з малим шківом профілю PJ і ви б хотіли виготовити ведомий шків під таки профіль ременя.
  7. тобто нема сенсу таку голову лампічити? Простіше та вигідніше купити просто китайську голову?
  8. Слава Україні! Всім привіт Прочитав тему. Автор змінював клапана у цій голові. Не підкажете де замовити чи від якогось іншого блоку підходять не за всі гроші світу?