Правила

Правила сайту

 

1. Всі користувачі сайту  дотримуються законів України (включно із підзаконними актами).
2. Користувачі сайту поважають один одного (не припустимі взаємні образи, рівно як і обговорення релігійних, гендерних та інших розбіжностей).
3. Користувачі сайту дотримуються норми сучасної громадської моралі.


1. Правила торгівельного розділу "Барахолка".


1.1. Визначення:  
"Лот" - одна позиція в розділі. Один лот може містити один, або кілька (мультілот) однакових товарів. Лот може бути набором товарів за єдину вартість.
1.2. Заборонено продаж товару якого немає в наявності
1.3. Використання фото схожого товару кращої якості, заміна фото у лоті після його бронювання  без попередження покупця є шахрайством.
1.4. Термін розміщення лоту один місяць. В цей час заборонено видаляти лот з метою повторного створення аналогічного лоту.
1.5. Заборонено дублі однакових товарів.
1.6. Заборонено повторну публікацію товару знятого з продажу  адміністрацією.

1.7 Видалення контактних даних з сайту по проханню користувача коштує 200 грн за один факт видалення (з одного посту,, повідомлення та інше). Ми зможемо видалити лише особисто додану користувачем і його власну контактну інформацію (телефон. емайл та тому подібне).

1.8 Перше повідомлення на форумі має містити фразу Слава Україні


2. Вимоги до оформлення  лотів


2.1. Має бути вказана кількість однотипних одиниць товару.
2.2. Має бути вказана дійсна ціна на придбання лоту без урахування вартості доставки.
2.3.  Розміщений товар має супроводжувати фотографія (бажано кілька фотографій) гарної якості з різних ракурсів. Наявність в кадрі лінійки (штанген-циркуля, або іншого вимірювального пристрою для кращої ідентифікації товару) покращує якість лота.
2.4. На фотографії поруч з товаром (або на самому товарі) має бути розміщений "нік" продавця, що добре читається. Означення "ніку" може бути будь-яким, навіть написаним від руки на папірці. Головне - це має бути фізичний об'єкт. Досвідченим (з рейтингом більше двадцяти) користувачам "Барахолки" розміщення нікнейму не обов'язково.
2.5. Обробка  фото-редакторами зображень з метою приховування дефектів товару, як і навмисне приховування дефектів при фотографуванні не дозволяється. Заборонено додавати "нік" за допомогою редакторів зображення.
2.6. Заборонено розміщувати фотографії з "водяними знаками" будь-яких  інших сайтів, систем, назв компаній. Також розміщення фотографій на які накладені "рамки", маркування і текст типу "SALE" або "Розпродаж!", а також тексти, що містять контактні дані (телефон, скайп, адреса та інші).
2.7. Опис товару має містити всю необхідну інформацію про товар. Бажаний додатковий опис стану і властивостей товару, в тому числі дефектів і недоліків. Рекомендовано вказувати габарити, об'єм і вагу товару, а для розділу" Матеріали і заготовки" ця вимога обов'язкова.
2.8. Продавці зобов'язані забезпечити відповідність товару опису.
2.9. Продавці, що зареєстровані менш, як три місяці і з кількістю продаж менш як 20, не мають права відмовитися від накладеного платежу при бронюванні товару. Ті, хто купляють товар у таких продавців автоматично зобов'язуються сплатити за доставку. А у разі відмови: сплатити вартість доставки "в обидва напрямки" (навіть у випадку "не підходить").


3. Процедура угоди:


3.1. Покупець відправивши запит затверджує, що опис, стан, ціна і умови доставки його задовольняють. Покупці, що бронюють товари створені з порушеннями правил беруть на себе всю відповідальність за можливі наслідки такої покупки.
 3.2. Продавець затверджує бронювання і діє згідно встановлених до лоту умов. При не затвердженні бронювання на протязі 48 робочих годин, якщо є наявна для бронювання кількість, продавець сплачує комісію повністю як за продаж лоту. Продавець має очікувати на оплату на протязі робочих 48 годин, при порушені сплачує комісію як за відміну бронювання за відсутності лоту .
3.3. Покупець після бронювання товару  зобов'язаний оперативно виходити на зв'язок, для обговорення угоди.
3.4. Після завершення угоди покупець має першим виставити відмітки продавцю.
3.5. Бронювання здійснюється за порядком надходження запитів. Заборонено бронювати більш давню заявку тою, що надійшла перед нею.
3.6. При викритій спробі обдурення покупця (включаючи поставку товару неналежної якості, не того товару, що зазначений в лоті, товару з прихованими істотними дефектами) продавець зобов'язаний - як можна швидше повернути покупцеві вартість лота включно з вартістю транспортування в обидва напрямки. Операція повернення товару узгоджується з покупцем і оплачується продавцем. При підтвердженні факту шахрайства продавець відключається від Барахолки.
3.7. Продавець зобов'язаний вислати товар протягом двох робочих днів з моменту отримання оплати (якщо в додаткових умовах доставки продавцем не вказано інший час (або інтервал) відправлення - "один раз на тиждень", "по вихідним дням").
3.8. У випадку відміни оборудки продавцем по причині відсутності наявності - продавець оплачує комісію повністю.

3.9. У випадку відміни угоди (або/та за відсутності оплати на протязі  48 робочих годин с моменту бронювання) покупцю нараховується комісія, але не більше 10 грн. Комісія не нараховується, якщо обидві сторони в листуванні по угоді заявили згоду щодо її відміни.

3.10. Угоди в приватних повідомленнях, які не задекларовані скаргою (не оформлені самостійно) отримають комісію 100 грн.
Штраф нараховується якщо скарги не має на протязі 48 годин з моменту оплати чи відправки товару (що раніше), Також нараховується комісія по сумі отриманих коштів, чи вартості відправленого товара.

 

Досвідчені користувачі мають окремі адміністративні функції/.

Будь-яка інформація на сайті доступна та керується адміністрацією.

Скарги просимо складати українською.