ремонт 6Н10 Жальгіріс 1969р

kolyakm
Автор: kolyakm в Фрезерні верстати,
майже рік тому купив собі "коня" купляв в м. Мукачево сам з Луцька на бусі знайомих (ЛТ35 бортовий) забрав. Станок був комплектний, відключений, та засмальцований в корінь. Маслоподача в коробці не працювала і все обільно замащено якимось гуталіном. Короче я його підрозібрав виробітка на столі по направляйках (лінійка 600мм стіл 870мм) під лінійку пролазив щуп 6 десяток + стіл був з частково виламаними Т-пазами і тд. В результаті сприятливих умов та довгих пошуків в січні місяці 2020р. був придбаний аналогічний стіл майже в ідеальному стані. До того часу я не був впевнений що буду його реанімомувати. Зиму займався токарним, тай займаюсь зараз, а оскільки карантин і по токарному треба послуги фрезерування-шліфування то роботи по токарному зупинились. Ну карантин став святом для фрезерного!!! ну і багато фото того що вдалося зробити. Добавлю що на диво після промивки підшипників (навіть тих які в хлам забиті струшкою) більшість абсолютно не шумлять. На відміну від підшипників токарного які візуально були в набагато кращому стані і їх довелося всі міняти. Провіряю я підшипники так - мию поки після занурення в бензин і прокручування зануреного підшипника колір бензину не змінюється. після вимивання змащую аналогом И20 і пробую швидко крутнути, якщо під час обертання підшипник не створює шелест він годний, якщо шелестить -мертвий. 
  • 36 відповідей