kolyakm

Пользователи
  • Продаж/оценка Барахолки

    0/0 (полученные отзывы)
  • Публикации

    209
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

50 Хорошая

1 подписчик

О kolyakm

  • Звание
    Постоялец
  • День рождения 31.07.1986

Персональная информация

  • Skype
    www.earthenergy.com.ua
  • Пол
    Мужчина
  • Страна
    Украина
  • Город
    Луцьк
  • Имя Пользователя
    Микола

Посетители профиля

531 просмотр профиля
  1. 20000 міжсервісний написали щоб ви відїздили без проблем гарантійний пробіг і майже зразу після цього приїхали до них на капіталку). 8000 заміна масла в себе на авто 5В40 синтетика. (лив би 0В40 але мотор 86 року він такого масла незнає).
  2. Я немаю бажання з вами спорити тому просто залишусь при своїй думці.А оті ваші + чи ++ то дитсадок. Бо поки не розбереш компресор, нічого нікому не доведеш. Для вирішення нашої дискусії можу запропонувати скинутись по 600 грн. і викупити той компрессор. Хто виявиться правий у того і залишиться компрессор.
  3. Наврядче водій автобуса буде їхати в рейс без повітряного фільтру.
  4. Я вже казав раніше, купуючи б/у річ, треба бути готовим зробити її ремонт, хоча може і повезти. Кіт в мішку. Але ці компрессори досить надійні і дешеві в ремонті. Не варто ремонтувати їхні запчастини їх просто можна дешево замінити на нові причому часів СССР. Любий з тих компресорів які ви розглядаєте, починав своє життя на автобусі. А вже потім, в гаражах на компрессорі. Перебуваючи на автобусі він використовувався так як це запроектував конструктор при його створенні. А в гаражі без охолодження, а це вже відхилення від проектних розрахунків.
  5. майже впевнений що то шатунна втулка поршневого пальця. Але озвучувати свої догадки я немаю права!! тому що це догадки!!! І називаючи себе експертом ви в черговий раз демонструєте рівень своїх знань. Цікава ваша позиція. Вискажете аргументи?
  6. Коли красив авто, навіть з радіатором від пічки 2109 та компютерним кулером компрессор міг нагрітися більше 90гр. щоб цього не ставалося добавив ще 2 канальних вентилятора діаметром 100мм (1 на ребра циліндра поршня та другий на радіатор).
  7. краще краще з автобуса!!! якщо на компресорі стояв без водяного охолодження то скоріше всього загнаний і треба ремонтувати. Я свій спочатку без охолодження пробував експлуатувати то він реально досить швидко нагрівався до 70гр. (дальше я його відключав). і майже зразу змонтував на нього водяне охолодження.
  8. варіанти зводяться до 3 комплектуючих+підшипники. але це точно не вкладиші чи бабітові втулки посадки шатуна на коліно і не задерте коліно!!! Не будьте таким впертим, просто визнайте те, що ви були некомпетентні в конструкції даного компресора і неповинні були писати про запчастини, яких не існує в даному компресорі!!! А порада ваша можливо і була правильною, про це вже пізно говорити.
  9. По звуку прокрутки клапана були в нормальному стані. (не медицинский термин, означающий произвольное или непроизвольное выделение газов, из кишечно-пищеварительного тракта)-Хрюк - прочитав такий вираз на якомусь форумі. Звук справді похожий. 350 грн ви потратили на пересил за те що він покатався ще стількиж добавили і мали би перебраний компрессор. ну можливо і більше но навряд.
  10. для устранения етого люфта в етом компрессоре даже при условии что прийдется менять все что можно (в границах люфта) нужно потратить часа 2-2,5 личного времени и около 500-600 гривен. Єто конешно не мало но перебрав самостоятельно себе компрессорную головку она будет служить верой и правдой долгие годы. Там весь компрессор за 1000-1500 грн с металлолома можно отремонтировать до заводского состояния. Когда покупаеш б/у изделие нужно быть готовым к его неотложному ремонту. Именно так я и покупал себе такуюже голову в 2015г. Комплект колец на 2 поршня Prima можно найти за 150-200 грн. Любого ремонта. 2 нових шатуна стоят 250 грн. і т.д.
  11. ваша думка цінна як і кожного з нас але непотрібро було писати про вкладиши, бабітові втулки та задерте коліно. Треба було просто висловити свою думку, і не аргументувати її своїми догадками які впринципі неможуть відповідати дійсності.
  12. я в 2015 році також купив такий компрессор за 1800 грн. поміняв колечка, поршні з гільзами були в нормі. Люфту такого як у вас не було але також був незначний. там шатуни на голкових підшипниках і коліно на шарікопідшипниках. поршневі пальці на бобіті але нема проблем перевтулити бронзою, а можливо і по заводу на бронзі (непамятаю). Даремно ви його назад відправили. Дуже ремонтнопригодна техніка. Всі запчастини є і зараз в інтернеті. Невеликий люфт для нього норма бо підшипники мають свої зазори і в верхньому полощенні поршня є так сказати холостий хід.звичайно значно менший чим у вас на відео. Завтулити два шатуна можливо поміняти пальці. ну і не відомо що з поршневою. Я б його кинув на мотор і заміряв тиск який він видає потім приймав би рішення. Перед тим як щось радити кращеб розібрались в тому питанні а тоді радили!!!. А людина за вашу відповідь ще й репутацію вам збільшила.
  13. Ну в мене 10 тих-же китайских), зберемо пабачим що вийде.
  14. З якою силою тисне ваш прес?
  15. помаленьку продовжую підготовку до ремонту 16Б05П. Позавчора була УЦИ, сьогодні прийшли пильники на поперечку та задню бабку які виготовив Ігоркава. Якість супер, правда до станка ще не приміряв). Ну і в кадрі "мелочь но приятно" проволочний змінний резистор на 10кОм для регулювання обертів шпінделя частотником.