kolyakm

Пользователи
  • Продаж/оценка Барахолки

    0/0 (полученные отзывы)
  • Публикации

    77
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

22 Нулевая

1 подписчик

О kolyakm

  • Звание
    Завсегдатай
  • День рождения 31.07.1986

Персональная информация

  • Skype
    www.earthenergy.com.ua
  • Пол
    Мужчина

Посетители профиля

187 просмотров профиля
  1. Мав плату з протипожежного приладу алай, плата для контролю заряда АКБ + в ній вбудований автоматичний вибір режиму живлення. До того всього приєднав звичайну автомобільну сигналізацію до якої підключив датчик руху та 2 геркони на двері горища та вхідні двері, сирену. Поки казусів не було.
  2. В процесі водяне охолодження. Пічка від ваз + помпа газель.
  3. Плюнув замовив кілечка, у Києві. Прийшли підігнав, поміняв. Зазор робив 0,25. Трохи фото
  4. органайзер для свердл з неро6очого стального свіча. Свердла влазять усі від 2 до 13,9 через десятку.
  5. прийшли кілечка, після розпаковки виявилось що некомплект. Подзвонив продавцю той вклеїв дурня тіпа нічого не знаю упаковка запакована 6ула, всередину не заглядав. Правда сказав що має ще кільця і в вівторок відправить решту які в нього залишились. 6уду чекати.
  6. 2,2 м.куб/час на колбе написано.
  7. запустив свого икаруса, (купив 2-х швидкісний мотор) є дві швидкості коспрессора. 1) на компрессорі 1300 о6ертів продуктивність 320 літрів. 2) на компрессорі 2000 обертів продуктивність 450 літрів. от такі результати, завтра приїдуть кільця, поміняю вилізло після пуска. тре6а щось думати з охолодженням за 3 хв. гріється до 80 градусів, поміняю колечка, окатаю потім спро6ую навантажити довше поспостерігаю за температурою.
  8. Став задумуватись про систему охолодження, повітряне чи водяне. Коли тестував компресорну головку накачав 3 ресивера головка градусів 80 стала. Я розумію що антифриз в авто 90+ може бути, але то тільки 3 ресивера надув, а що буде як пів дня покалатає. Короче потрібно охолодження.
  9. А так как фреоновые компрессоры ращитаны на поддержание более высокого давления чем воздушные, щитаю приемлемым при ремонте воздушного компрессора использовать данные от фреоновых компрессоров идентичных по конструкции и диаметру цилиндра.
  10. да с икаруса, но на икарус информации нет вообще.
  11. привіз мірітель від токарного станка. мірітель біля станка, станок тимчасово на роботі. значить зазор між поршнем та циліндром 0,25-0,28 максимальний зазор для холодильних компрессорів без ремонту 0,35 лишаю як є. по нутроміру діаметр циліндра на 0,25-0,27 більший ніж діаметр поршня. діаметр поршня по мікрометру 75 мм в мінусі 21-24 сотки. = 74,79-74,76 діаметр циліндра 75,04 - 75,06 Завтра будуть кільця, зазор зроблю 0,25 по щупу. щуп перевірив мікрометром.
  12. да имею 380 12 кВт техусловий. просто такой попался за недорого вот я его и за6рал. Да еще и со шкивом с которим можно крутить и 2000 и 1500 компресор с учетом 2 скоростей. Что впринцыпе и хорошо для проведения експериментов. Поменяю колечка измеряю тахометром о6ороты на самом компрессоре. Отпишусь.
  13. відповідь на моє запитання. Ремонт поршневых колец. Износ поршневого кольца опреде­ляется величиной зазора в замке. При установке кольца в цилиндр или приспособления в виде кольца тепловой зазор в замке должен быть 0,4—0,6 % диаметра цилиндра. Замена кольца при ремонте требуется при увеличении зазора до 2 %. Кроме теплового зазора1 проверяют плотность прилегания кольца к цилиндру. Допустимый, зазор составляет 0,03—0,04 мм на дуге до 45° (но не более чем в двух местах). Взято в нете.