kolyakm

Пользователи
  • Продаж/оценка Барахолки

    0/0 (полученные отзывы)
  • Публикации

    211
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

51 Хорошая

1 подписчик

О kolyakm

  • Звание
    Постоялец
  • День рождения 31.07.1986

Персональная информация

  • Skype
    www.earthenergy.com.ua
  • Пол
    Мужчина
  • Страна
    Украина
  • Город
    Луцьк
  • Имя Пользователя
    Микола

Посетители профиля

568 просмотров профиля
  1. Але з власного досвіду скажу що для зварки 10л дуже мало!!! Краще взяти 40л.
  2. маю 3 десяти літрових баллона (азот, кіслород, вуглекислота) а також 1 на 7л (кіслород) Азотний купляв пару років назад на лохе за 400грн. новий з азотом (казали від якогось японського трактора в комплекті був, є китайські ієрогліфи на баллоні, колір сірий). 10л кіслород також на лохе здається платив 200 грн (2014р.) баллон німецький випробувальний тиск підходящий, був сірий покрасив його в голубий, здав на повірку і заміну вентиля обійшлося 300 грн за все (без баллона і краски). 10л вуглекислота дуже давно купив за 50 грн. (2008р. приблизно). 7л кіслород купив у знайомих від якогось фреону сам покрасив кран не міняли. Всі баллони перед експлуатацією сам особисто носив знайомому який займається повіркою таких баллонів і просив щоб зробив повірку як положено (то моя безпека), всі баллони пройшли всі необхідні процедури по повірці.
  3. 20000 міжсервісний написали щоб ви відїздили без проблем гарантійний пробіг і майже зразу після цього приїхали до них на капіталку). 8000 заміна масла в себе на авто 5В40 синтетика. (лив би 0В40 але мотор 86 року він такого масла незнає).
  4. Я немаю бажання з вами спорити тому просто залишусь при своїй думці.А оті ваші + чи ++ то дитсадок. Бо поки не розбереш компресор, нічого нікому не доведеш. Для вирішення нашої дискусії можу запропонувати скинутись по 600 грн. і викупити той компрессор. Хто виявиться правий у того і залишиться компрессор.
  5. Наврядче водій автобуса буде їхати в рейс без повітряного фільтру.
  6. Я вже казав раніше, купуючи б/у річ, треба бути готовим зробити її ремонт, хоча може і повезти. Кіт в мішку. Але ці компрессори досить надійні і дешеві в ремонті. Не варто ремонтувати їхні запчастини їх просто можна дешево замінити на нові причому часів СССР. Любий з тих компресорів які ви розглядаєте, починав своє життя на автобусі. А вже потім, в гаражах на компрессорі. Перебуваючи на автобусі він використовувався так як це запроектував конструктор при його створенні. А в гаражі без охолодження, а це вже відхилення від проектних розрахунків.
  7. майже впевнений що то шатунна втулка поршневого пальця. Але озвучувати свої догадки я немаю права!! тому що це догадки!!! І називаючи себе експертом ви в черговий раз демонструєте рівень своїх знань. Цікава ваша позиція. Вискажете аргументи?
  8. Коли красив авто, навіть з радіатором від пічки 2109 та компютерним кулером компрессор міг нагрітися більше 90гр. щоб цього не ставалося добавив ще 2 канальних вентилятора діаметром 100мм (1 на ребра циліндра поршня та другий на радіатор).
  9. краще краще з автобуса!!! якщо на компресорі стояв без водяного охолодження то скоріше всього загнаний і треба ремонтувати. Я свій спочатку без охолодження пробував експлуатувати то він реально досить швидко нагрівався до 70гр. (дальше я його відключав). і майже зразу змонтував на нього водяне охолодження.
  10. варіанти зводяться до 3 комплектуючих+підшипники. але це точно не вкладиші чи бабітові втулки посадки шатуна на коліно і не задерте коліно!!! Не будьте таким впертим, просто визнайте те, що ви були некомпетентні в конструкції даного компресора і неповинні були писати про запчастини, яких не існує в даному компресорі!!! А порада ваша можливо і була правильною, про це вже пізно говорити.
  11. По звуку прокрутки клапана були в нормальному стані. (не медицинский термин, означающий произвольное или непроизвольное выделение газов, из кишечно-пищеварительного тракта)-Хрюк - прочитав такий вираз на якомусь форумі. Звук справді похожий. 350 грн ви потратили на пересил за те що він покатався ще стількиж добавили і мали би перебраний компрессор. ну можливо і більше но навряд.
  12. для устранения етого люфта в етом компрессоре даже при условии что прийдется менять все что можно (в границах люфта) нужно потратить часа 2-2,5 личного времени и около 500-600 гривен. Єто конешно не мало но перебрав самостоятельно себе компрессорную головку она будет служить верой и правдой долгие годы. Там весь компрессор за 1000-1500 грн с металлолома можно отремонтировать до заводского состояния. Когда покупаеш б/у изделие нужно быть готовым к его неотложному ремонту. Именно так я и покупал себе такуюже голову в 2015г. Комплект колец на 2 поршня Prima можно найти за 150-200 грн. Любого ремонта. 2 нових шатуна стоят 250 грн. і т.д.
  13. ваша думка цінна як і кожного з нас але непотрібро було писати про вкладиши, бабітові втулки та задерте коліно. Треба було просто висловити свою думку, і не аргументувати її своїми догадками які впринципі неможуть відповідати дійсності.
  14. я в 2015 році також купив такий компрессор за 1800 грн. поміняв колечка, поршні з гільзами були в нормі. Люфту такого як у вас не було але також був незначний. там шатуни на голкових підшипниках і коліно на шарікопідшипниках. поршневі пальці на бобіті але нема проблем перевтулити бронзою, а можливо і по заводу на бронзі (непамятаю). Даремно ви його назад відправили. Дуже ремонтнопригодна техніка. Всі запчастини є і зараз в інтернеті. Невеликий люфт для нього норма бо підшипники мають свої зазори і в верхньому полощенні поршня є так сказати холостий хід.звичайно значно менший чим у вас на відео. Завтулити два шатуна можливо поміняти пальці. ну і не відомо що з поршневою. Я б його кинув на мотор і заміряв тиск який він видає потім приймав би рішення. Перед тим як щось радити кращеб розібрались в тому питанні а тоді радили!!!. А людина за вашу відповідь ще й репутацію вам збільшила.
  15. Ну в мене 10 тих-же китайских), зберемо пабачим що вийде.