kolyakm

ремонт 6Н10 Жальгіріс 1969р

35 posts in this topic

майже рік тому купив собі "коня" купляв в м. Мукачево сам з Луцька на бусі знайомих (ЛТ35 бортовий) забрав. Станок був комплектний, відключений, та засмальцований в корінь. Маслоподача в коробці не працювала і все обільно замащено якимось гуталіном. Короче я його підрозібрав виробітка на столі по направляйках (лінійка 600мм стіл 870мм) під лінійку пролазив щуп 6 десяток + стіл був з частково виламаними Т-пазами і тд. В результаті сприятливих умов та довгих пошуків в січні місяці 2020р. був придбаний аналогічний стіл майже в ідеальному стані. До того часу я не був впевнений що буду його реанімомувати. Зиму займався токарним, тай займаюсь зараз, а оскільки карантин і по токарному треба послуги фрезерування-шліфування то роботи по токарному зупинились. Ну карантин став святом для фрезерного!!! ну і багато фото того що вдалося зробити. Добавлю що на диво після промивки підшипників (навіть тих які в хлам забиті струшкою) більшість абсолютно не шумлять. На відміну від підшипників токарного які візуально були в набагато кращому стані і їх довелося всі міняти. Провіряю я підшипники так - мию поки після занурення в бензин і прокручування зануреного підшипника колір бензину не змінюється. після вимивання змащую аналогом И20 і пробую швидко крутнути, якщо під час обертання підшипник не створює шелест він годний, якщо шелестить -мертвий. 

изображение_viber_2019-09-01_17-25-56.jpg

изображение_viber_2019-09-01_17-26-20.jpg

изображение2_viber_2019-09-01_17-26-20.jpg

изображение3_viber_2020-03-28_12-50-52.jpg

изображение4_viber_2020-03-26_17-39-33.jpg

изображение5_viber_2020-03-26_17-34-31.jpg

изображение6_viber_2020-03-28_21-31-26.jpg

изображение7_viber_2020-03-28_21-31-33.jpg

изображение8_viber_2020-03-28_21-31-35.jpg

изображение9_viber_2020-03-28_21-31-37.jpg

изображение10_viber_2020-03-28_21-31-39.jpg

изображение11_viber_2020-03-29_16-13-21.jpg

изображение12_viber_2020-03-29_16-13-22.jpg

изображение13_viber_2020-03-29_16-13-23.jpg

изображение13_viber_2020-03-29_16-13-24.jpg

изображение15_viber_2020-03-29_16-13-24.jpg

изображение16_viber_2020-03-29_16-13-25.jpg

изображение17_viber_2020-03-29_16-13-26.jpg

изображение18_viber_2020-03-29_16-13-26.jpg

изображение19_viber_2020-03-29_16-15-25.jpg

4

Share this post


Link to post
Share on other sites

трохи підзібрав.

изображение_viber_2020-04-02_14-31-31.jpg

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вчора зняв консоль та розібрав її.  Сьогодні все відмив відчухав та покрасив. Трубки масло системи також під заміну.

IMG_20200403_223418400.jpg

IMG_20200403_223313555.jpg

IMG_20200403_223224743.jpg

IMG_20200402_194011565.jpg

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

З попереднього поста встиг досить багато зробити. Повністю зібрав голову станка. Зібрав коробку подач. Консоль чекає нового гвинта та гайки підйому консолі. Також її підзібрав.

До речі найшов 1 заводський косяк. Масленка на клин була зашпакльована з заводу. 

IMG_20200402_193931669.jpg

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#234142 Posted (edited)

Прийшов новий гвинт підйому консолі з гайкою. 

Маю запитання, по паспорту на станку стояв мотор на автоподачі 0,75 кВт 1500 об., мені пропонують двигун 0,55 идентичний по посадках та обертах. Чи буде працювати такий двигун? Зрозуміло що великий зйом робити йому буде важко. Але в мене не завод і дерти сталь по 10мм, як то робили на заводах я не збираюсь.

IMG_20200414_113151100.jpg

IMG_20200414_113221636.jpg

Edited by kolyakm
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Купив двигун 0,75 як положено!!!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Процес потрохи йде. Цілий день шабер в руках тримав таки обдер стару краску.!!! Фото в процесі.

IMG_20200415_185846791.jpg

2

Share this post


Link to post
Share on other sites
, kolyakm написав:

Прийшов новий гвинт підйому консолі з гайкою. 

 

IMG_20200414_113151100.jpg

IMG_20200414_113221636.jpg

 

Розкажить докладніше про новий гвинт. Де брали? Різьба шліфована чи ні?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 часа назад, Саша сказал:

 

Розкажить докладніше про новий гвинт. Де брали? Різьба шліфована чи ні?

Гвинт з гайкою просто точений, замовляв у Ігоря Кави. Часто користуюсь його послугами і завжди задоволений.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Процес йде! Шукаю майстра для шліфовки хрестового стола до фрезерного. А також для фрезеровки клина консолі під накладку зедексу.

 

IMG_20200424_182432203.jpg

IMG_20200424_182423487.jpg

IMG_20200424_182445357.jpg

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#236061 Posted (edited)

І так, вчора був плідний день. Накинув хрестовий стіл, на поперечні індикатор показує 2 сотки, хоча на консолі яма майже в десятку на всій довжині (лінійка і щуп) якось я навіть не розраховував що так може бути. Вертикальні направляючі без зносу по лінійці. Згризло тільки клин бо його масленка була зашпакльована з заводу. Виточив нову втулку на шліцеву шестерню продольної автоподачі. Декілька днів тому замінив всі трубки масло системи консолі і відновив автоподачі масла. Бо масло насос не працював і все було змащене повидлом. На останньому фото, вальцовка трубок масло системи на токарному. Ну і фото.

 

IMG_20200425_213557746.jpg

IMG_20200425_212348591.jpg

IMG_20200425_205732458.jpg

IMG_20200425_205723895.jpg

IMG_20200422_110852223.jpg

Edited by kolyakm
1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Доречі втулку зробив з старої гайки підйому консолі.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

20180730_201409.jpg

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Маю трохи паузи по ремонту фрезера. Клини поїхали на шліфовку.  Зроблено трохи всякої роботи. Дабавлю пару  фото.

IMG_20200602_183222380.jpg

IMG_20200602_183443746.jpg

IMG_20200530_213506339.jpg

IMG_20200530_213448456.jpg

IMG_20200509_135251585.jpg

IMG_20200509_135303071.jpg

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

\Коля, доброго дня. У меня тоже эта серия 6Т10. Проблема возникла, не подскажешь? Расплавилось реле времени, походу от проволочного сопротивления что внизу. Были пробиты два диода Д247. Заменил. Заменил и реле времени. Все заработало . НО... Когда включаю автомат, начинает сильно греться это сопротивление, а когда запускаю станок, срабатывает реле времени, а сопротивление перестает греться. Что может быть?   Может кто то сталкивался с этим, большая просьба подскажите. Или может у кого есть электрическая схема этого станка. Можно и от руки нарисовать именно этот узел, ТОРМОЗА.ДПоследние две фото, это когда сгорело РВП.

6Т10 рем (1).JPG

6Т10 рем (2).JPG

6Т10 рем (3).JPG

Реле времен (1).JPG

Реле времен (2).JPG

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 час назад, petrzhurba сказал:

\Коля, доброго дня. У меня тоже эта серия 6Т10.  

 

6Т10 рем (2).JPG

6Т10 рем (3).JPG

 

 

Я не Коля, но попробую помочь...

Схему выложить сможете ?

Я смотрел схему в сети, для 6т10 , там не два диода как у вас, а мост из 4.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#307051 Posted (edited)

3 часа назад, Marafon333 сказал:

Изьвени, Юра.

Схему выложить сможете ?

Я смотрел схему в сети, для 6т10 , там не два диода как у вас, а мост из 4.

Юра, у меня так все работало около года.  Здесь два моста, на фото видно КЦ шка и эти два диода. Дело в том , я писал, при раболе все нормально, а вот как остановишь двигатель, автоман включен, греется очень это сопротивление. Где оно стоит, и что может коротить что ток  наверно повышается. Предохранители целы.. А можно фото  схемы,хотя бы этого блока?

 

 

 

Edited by petrzhurba
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

#307062 Posted (edited)

Якщо взяти за основу схему звідси http://stanki-katalog.ru/sprav_6t10.htm  ( хоча там вказано на малюнку 6Т80ш ), то схоже що контактор КА "залип" і не відключається. перевірте його контакти. 

Але виходячи з того що діоди були пробиті а реле часу згоріло, є підозра що один із контактів головного двигуна закорочений на корпус або нейтраль.

Edited by jenkins
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Схемы у меня нет, как и фрезерного станка.

Категорично согласен с сообщением выше.

Проверяйте контактор.

А схему можно вырисовать из станка.

Монтаж правильный?

Схема ведь раньше работала, как я понимаю ?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Еще, нужно, было бы вам измерить напряжение на этом сопротивлении в режиме пуск и стоп.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 часов назад, jenkins сказал:

а реле часу згоріло,

Реле сгорело  скорее всего от температыры, точнее расплавило все пластмассовое, даже шток пневмо камеры.

 Но диоды были сгарены. Проверю КА. А если закорочен один провод, то почему все работает при включенном шпинделе?

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 часов назад, Marafon333 сказал:

Еще, нужно, было бы вам измерить напряжение на этом сопротивлении в режиме пуск и стоп.

Да замеряю конечно, только МНЕ что это даст? Я даже не знаю какое там должно быть оно?

17 часов назад, Marafon333 сказал:

Проверяйте контактор.

А схему можно вырисовать из станка.

Монтаж правильный?

Схема ведь раньше работала, как я понимаю ?

Все верно, работала. Хотя  говорят что реальная на 4х диодах. Хотя по схеме что у меня скачана с инет, и что на станке,  по номерам концов не совпадает.

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 минуты назад, petrzhurba сказал:

Реле сгорело  скорее всего от температыры

От нагрева резистора ?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 година назад, petrzhurba написав:

Реле сгорело  скорее всего от температыры, точнее расплавило все пластмассовое, даже шток пневмо камеры.

 Но диоды были сгарены. Проверю КА. А если закорочен один провод, то почему все работает при включенном шпинделе?

 

 

Можливо було КЗ раніше яке перестало бути КЗ, але під час цього воно спалило реле часу, діоди і "зварило" докупи контакти пускача КА. Після цього коли Ви поміняли реле діоди ітд, КЗ само пропало і залишилась проблема з пускачем, або якийсь з проводів який йде до цього пускача КА десь коротить на корпус. 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не пойму, тут ведь должен быть транс, для динамического торможения.

А по схеме из Е-нета, выпрямитель подключен напрямую в 380 В. И ток торможения ограничивается резистором.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.