Саша

Пользователи
  • Продаж/оценка Барахолки

    102/5 (полученные отзывы)
  • Публикации

    1 126
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Days Won

    11

Саша last won the day on 24 февраля

Саша had the most liked content!

Репутация

447 Отличная

5 подписчиков

О Саша

  • Звание
    Прописка
  • День рождения

Персональная информация

  • Пол
    Мужчина
  • Страна
    Украина
  • Город
    Чернівці
  • Имя Пользователя
    Саша

Посетители профиля

2 362 просмотра профиля
  1. В наявності я мав лише м'яку сталь, з неї і зробив. З початку різець не хотів різати. Не ставало пружності. І тоді я вирішив йому допомогти. Забив текстолітовий чоп в отвір. І все, різець почав різати. Якби натяг в отворі можна було б регулювати було б ще цікавіше. Налаштовуючи різечь на різні матеріали.
  2. Пробувати зменьшення рідного отвержувача на маліх порціях смоли. І так "вичислити" оптимальний час затвердіння.
    Все чудово, мої рекомендації.
    Все чудово, мої рекомендації.
  3. У них під чистоту і під прибирання загострена ціла царина в економіці, зі спеціальними продуктами і робітниками.
  4. Я не проти сальніка, я "за". Бо і сам таке робив: врізав сальніка до ВФГ НГВ Ш4. Але там сальнік відносно невеликій і обертів я не даю. А тепер ситауція інша. Сальнік з внутрішнім діаметром близько 80 мм. Лінійна швидкість доволі висока на такому діаметрі. І знаючи люди кажуть, що такій сальнік за таких умов має обмежений ресурс. До того ж річь знов у ВФГ, де мастило зверху над сальніком. У двигунові дещо інше розташування сальніка. Там мастильна ванна збоку від сальніка.
  5. Так. Це дуже хороша змазка. 400 гр., - 2500 гривень. З одного боку дорогувато, а з іншого - надлишково змазкі в підшипник вже шкода пхати. Мені вже подобається. Лиш не знаю як узгодити ціну зі своєю скромною купівельною спроможністю. Отже, доведеться піти на авторинок...
  6. Стикнувся з тою самою проблемою вибору змазкі для шпіндельного підшипника. Підшипник двурядний роліковий. Паспорт на верстат чітко вказує на консистентну змаку ОКБ-122-7. Але є сумніви: 1. Паспортні оберти - до 2 тис.. А в наш час через частотний перетворювач розігнати шпіндель можна більше. 2. Змазка ОКБ-122-7 розроблена в давні часи, чи не краще обрати сучасні консистентні змазкі. З дісульфідом молібдена наприклад? Порадьте. Рідку змазку (мастило) неможливо застосувати, бо треба сальнік. А сальнік на високіх обертах має скорочений ресурс. Так пишуть більш досвідчені користувачі. Отже, чим краще замінити такі змазкі як ЦИАТІМ-201, ОКБ-122-7 ?
  7. Дещо повернуся до давнішої теми світлин і нестачі виділеного місця для них у користувачів форуму. Дана проблема присутня на всіх форумах. Я замітив для себе один цікавий спосіб ії вирішення на одному з форумів. Суть: при реєстрації аккаунта виділяється не 195 Мб під прикріплені файли, а наприклад 25-50 МБ. Оскількі не всі користувачі використовують даний розмір то це вже суттева економія (195-50=145 Мб) Далі, для тих хто активно використовує зарезервовані 25-50 Мб., модератори (на прохання користувача) додають йому ще по 50-100 Мб під прикріплені файли із заощаджених раніше 145 Мб. А далі додають із заощаджених Мб тих форумчан, що іх не використовують. Також суттево заощадити метри під прикріплені світлини можна через закачку через ресайзер світлин. Чому ресайзер? Бо ресайзер може одночасно маркувати світлини логотипом форума. Нащо це? Справа в тому, що світлини з форума і барахолкі активно використовуються на інших сайтах: Ви ж пам'ятаєте фрезер 6Б75В проданий в барахолці? Або: А якби світлини були з логотипом форума, то це було би безкоштовною рекламою. Реклама покращує позиції форама в мережі, привертає увагу нових користувачів, покращує відвідуваність і т.п.
  8. Чашка нормальна. Зерно 125/100 - крупно/середне, але достатне для більшості операцій. Связка в2-01 - м'яка - зерно швидко оновлюється і можна поправляти коли доріжка втратить прямолінійний профіль. Поправляти звичайним абразивним бруском (бажано на вулиці чи з пилосмоком, бо абразивними порохами дихати не варто).
  9. В передній бабці в найнижчий точці стоїть текстолітова розбризкуюча шестерня. Вона розбризкує на верхню кришку, а звідти вже стікає краплями на шестерні перебору і шпіндельний підшипник. Примусово мастило в підшипник подавати не варто, бо потіче назовні через мастильний лабірінт.
  10. Круто. Але сумно мені стало, бо геть не певен - чи зміг би я сам таку ( чи подібну) звитягу повторити.
  11. Також можна поміркувати щодо емблем-стікерів на авто, не сильно наляпистих ( скромних). Щоби майстер майстра в потоці автівок чи на парковці зміг відрізнити.
  12. Маю два типи ЗОР, у обидвох пропорція 1:20. Тобто 50 мл., концентрату на 1 літр води.