Y.fowler.

Користувачі
  • Продажи

    10/5
  • Покупки

    64/5
  • Публікації

    3 985
  • Зареєстрований

  • Відвідування

  • Діб у лідерах

    28
`

Y.fowler. останній раз здобув день на березня 2

Y.fowler. має найбільш улюблений контент!

Репутація

998 Відмінна

2 підписника

Про Y.fowler.

  • Звання
    Реєстрація
  • День народження

Персональна інформація

  • Стать
    Мужчина
  • Країна

Налаштування Барахолки

  • Мінімальна сумма для пропозиції
    0

Відвідувачі профілю

6 732 перегляду профілю
  1. Добавлю до хотілок сервопривід(двигун та драйвер) 1,5-2Kw 6. Патрон чотирьох кулачковий, Ф400, трохи пабіт малаточком, кулачки майже ідеальні без відчутного люфта. 7. Лещата трубні самоцентруючі, потужні, без люфтів, стояли на комбінованому трубогині. Варіант на стрічкову пилу? 8. Рука пантографа, є шпиндель та копірний палець. Важке капець. 9. Шпиндель фрезерного по дереву, рівний, підшипники під заміну. Свого часу працював у мене. 10. Фортуни, 250х65 та 200х60. Обертаються плавно.
  2. Як воно у тих дєдов так виходило?… Зібрав шпиндель на тому дворядному роликовому, назад поставив по оригінальній схемі одного радіальноупорного 5клас на пружинах, проситься ще один радіальний без зовнішньої проставки але під рукою не було. Заміряв люфт при навантаженні кіл 30+, передній показав десь пʼять мікрон, задній сотку, але там виліт без одного підшипника більший. А от з конусами біда, гладенькі, без задирів, задній має биття 0,005. Передній, куди планується інструмент, сцуко, 0,05. Шпиндель розвернути ніяк не вийде, тільки перешліфовувати. Це вже не кажучи про ремонтників, там капець було…
  3. Порадьте серву не дорогу та не проблемну, 1,5-2kw. 130-й фланець влізе. Керуватиметься кфлоп+каналог. Стоятиме на токарно-фрезерній вісі через пасок. Щось підозріло дешево, чи мені так здається? https://www.aliexpress.com/item/1005008243104940.html
  4. Результат, ціна поділки 0,002. На новому скакало до 0,05, те неподобство не знімав. https://youtu.be/fEzuxDsopco?si=V15ZDI8UGg14qygx
  5. Доповім, наче вийшло. Обкатав на оливі при 1000об/хв. Картина така - перші 15 хвилин температура росла, пірометер показав на гайці мах 37*, міряв на гайці бо на самому підшипнику показувати не хтів. Тактильно підшипник тепліший чім гайка, але зовсім трохи, не більше 45*. Протягом наступних 15 хвилин температура почала падати і стабілізувалася на позначці 33*, ще ганяв хвилин 20 без змін. Коли охололо натяг лишився наче без змін, обертається легко, при різкому прокручуванню інерція десь чверть оберту. Лишаю так… Всі ці танці забрали годин пʼять. Багато часу витратив на вимірювання зазору, так і не виміряв. Показувало +- 4 сотки, пішов шляхом втику. Перший раз 0,08, потім два рази по 0,02, ще два по 0,001, останні два по 0,002, в кінці виходив з провертанням там ще якісь мікрони забрало, і накінець пару разів тернув на плиті щоб збити «горби».
  6. Кажете натяг заводський))) Сам підшипник рівний, все що міг перевірив, паралельність площин попадає в два мікрони. Щоб дійти до ледь відчутного натягу, затяжка до всрачки, довелося зняти майже 15-ть соток, теж попав в 2-3 мікрони, довелося на тій калабайці шліфувати з вісьмома проворотами. Як працюватиме? хз, будемо дивитися. Ще тра спробувати якось дюрку проколупати для змащування.
  7. Вибирав підшипника, виробника, глянув ютупа. Автослюсарі матюкали скф, у одному відео два завода, італійський та австрійський, обоє після монтажу гудуть. Замовив дешевий, крафт, один хер з яким гратися, дорогим чи дешевим. Підкинув на шпиндель, попередньо вимивши, чуда не сталося, маю бовтанку до однієї десятки, буду підшліфовувати одне кільце.
  8. Я свого часу промудохався з нс-12. Всі бази по вирівнював, прибрав люфт пінолі, замінив підшипники, прошліфував конус в дві сотки…Поставив китайського патрона та отримав півтори десятки, так і лишив, і на тому з ним закінчив.
  9. Я ціную Ваші поради, дякую! Про хвильовий редуктор я думав, але на сьогодні багато дрібної токарки та не складної фрезеровки, буду працювати в бік токарно-фрезерної. А з часом буде видно.
  10. Скільки там скидів…
  11. Для себе бачу так, серво 1,5, редукція 3:1, більша не влізе якщо пасок ставити між опорами. Да і протилежний кінець валу повинен мати місце для гальма. На сайті замутив мінялку, патрона хочу, може в кого є підходяще мені серво то з задоволенням обміняюсь.
  12. Там так влаштовано, серво китайське 1кв, одна швидкість 600 друга 1200, пневмогальмо, датчик нуля, нахіба він? Енкодера не достатньо буде?
  13. Можливо то щось дюймове? Кріплення на верстаті яке, метрика чи дюйми?
  14. Тут токарно фрезерна обробка: що це, гальма чи енкодер? Розібрався, то проміжний вал й походу там гальмо.