`
KOLIAN75 останній раз здобув день на червня 29
KOLIAN75 має найбільш улюблений контент!
Репутація
817 ВідміннаПро KOLIAN75
-
Звання
Реєстрація
- День народження 10.03.75
Персональна інформація
-
Стать
Мужчина
-
Країна
Україна
-
Імʼя користувача
Николай
Налаштування Барахолки
-
Мінімальна сумма для пропозиції
0
-
Так в чому проблема?Подзвоніть продавцеві,та скажіть йому,що станок насмерть увалений,що знос направляючих перевершуе критичний,і що робити на ньому буде абсолютно неможливо,і що ціна за цей шматок чавуна,повинна бути як мінімум-нижчою зі ціну металобрухту,і що місце йому в мартені.Обов'язково, скажіть йому,що станок купляти Ви не збираетеся.Якщо до цих пір,продавець ще не послав Вас нікуди,та не завершив розмову, то обовязково проведіть продавцеві коротку лекцію про ринок та ціноутворення. Будемо дуже вдячні,якщо після розмови з продавцем цього верстата,Ви розкажете тут,як відбулася розмова.
-
Щось я підозрюю,що ціна їй буде така,скільки дадуть на прийомкі,т.е-ціна метлому....
-
Имею 6в75.После покупки,и приведения станка в порядок,пришло время начинать фрезеровать.А для этого,закономерно,требовались инструменты и оснастка.Кое какие разнообразные фрезы у меня были,цанговый патрон,оправки и переходные втулки частично были куплены,частично мне подарены. Итак,дошло время до закрепления фрез и оправок в шпинделе.Сделал несколько штревелей,с разными резьбами.Сложностей в изготовлении абсолютно никаких.Тем более,что предыдущим владельцем станка,шпиндель был рассверлен до 16+мм.С фрезами,цанговым патроном,и втулками под инструмент с лапкой,с резьбой внутри М16,все понятно-вставил в шпиндель,вкрутил штревель,поджал гайкой. Переходные втулки с КМ4 на КМ3,так же имеют резьбу М16,и сквозной отверстие.И тут есть отличия-на фото плохо видно,но в одной из втулок,отверстие имеет ступеньку,а в другой-этой ступеньки нет,просто отверстие с резьбой М16. Можно предположить,что во втулке со ступенькой,фрезу можно зафиксировать каким то спецболтом с резьбой М12,которая вкрутится в хвостовик фрезы,а втулка уже будет фиксироваться штревелем с резьбой М16.Непонятно правда,зачем так усложнять.Если легко и просто,штревель с резьбой М12,проходит через втулку,и вкручивается непосредственно в хвостовик фрезы.Этого гарантировано хватает для надёжной фиксации в шпинделе.Попервах,я даже допускал ошибку-сильно зажимая штревель-потом мучился,выбивая инструмент из шпинделя. Ну и фото переходной втулки,переделаной из сверлильной.Штревель с резьбой М12.При выбивании,выбивается фреза,а затем штревель упирается во втулку,и выбивается втулка. Делал так же штревеля с резьбой М14 и М10,лежат где то на полке,очень редко бывают нужны.
-
Можно підібрати за діаметром пружину з сальника.Трохи розтягнути її,та відкусити потрібну довжину.
-
Взяти,наприклад,мотоциклістів.Або автомобілістів.Вічні питання,та вічні суперечки-яке масло лити. Питання-той станок вже на фінішній прямій,що тільки масло залить,і можно крутнуть? В чому проблема-вибрати,яке масло лити?Відкрити паспорт на перший липший токарний,та подивитися-шо рекомендуе завод,та не вигадувати заново велосіпед.Масло,в першу чергу,повинно бути.
-
Одвести стіл,пристукати,підвести стіл на місце.
-
-
Перечитав тему, лижі не поїхали все одно-жодного слова про механізм підйому стола.Вся дискусія крутиться навколо пінолі та шпінделя.Хтось мабуть або не вміє користуватися штангелем,або плутає цифри....
-
Щось у мене лижі не їдуть. Діаметр шпинделя 28,8 мм. Зовнішній діаметр пінолі 41,8. Внутрішній на втулках 29,8 Це вимірювання штангелем. Як може бути внутрішній діаметр обойми підшипника,меньше ,майже на три мм,за діаметр шийки шпінделя?
-
Глянув відео.Заминити упорний підшипник,виміряти фактичний зазор між втулками та шпінделем,а також-який знос шийок.Якщо незначний,то прошліфувати як чисто,та зробити і підігнати нові втулки. Наплавлювати шпиндель я б не став.Він довгий, і його поведе.Іржавий наліт, я б мабуть прибрав хімічним способом.Максимум-металевою мочалкою для посуду з тією ж ВДхою.
-
Все заложить від того,що Ви хочете зробити з тим верстатом,і що Ви плануете робити на ньому.Далі-які е у Вас можливості. Я так розумію,що ви в Німеччині з тим верстатом? Якщо,з можливостей,тільки ручний инструмент,то варіант мабуть один-почистить,помазати,та зібрати як е. А то ми тут варіанти накидуемо,а не знаємо Ваших можливостей.
-
Так,розміри знайшов.І щось мені підказуе,що радіальноупорного туди аж ніяк не всунути.
-
Мабуть, треба спершу проміряти піноль та шпиндель, а потім вже дивитись-е якісь підходящі зі розмірами підшипники, чи нема.