Bogdan

Користувачі
  • Продажи

    17/5
  • Покупки

    134/4,97
  • Публікації

    3 696
  • Зареєстрований

  • Відвідування

  • Діб у лідерах

    26
`

Bogdan останній раз здобув день на січня 16

Bogdan має найбільш улюблений контент!

Репутація

776 Відмінна

Про Bogdan

  • Звання
    Реєстрація
  • День народження

Персональна інформація

  • Стать
  • Країна

Відвідувачі профілю

14 060 переглядів профілю
  1. Я мав на увазі і родичів Ульяновських.
  2. без розмірів - не вгадати. На УД-шку схожий, але їх і там кілька різних
  3. Колись потрібно було подібне і про одну установку ніяк не ліпилось. Якщо станок нормальний, то можна проточити зовнішній - це і буде база. Потім на тій же установці першу посадку. Розвернути, виставити по мікрометру і проточити другу посадку. Я так в пару соток попадав, а підшипник в пару соток не дуже і попадають. Працював без проблем і крутився рівномірно.
  4. не поведе - а рельєфне стане. Тим більше клеєне з шматків. Сосна капризна до вологи, а волокна дуже різні (там "вата", там смола...) Просто для спортивного... Клеїти краще на всю довжину цілими рейками. Зверху 5-6мм "шпон" (щити) з якісного матеріалу, клеїти на поліуритановий (піниться) клей (потім в прес). Можна шпоном (тонкий) - ПВА напряму, але краще через прослойку (типу двп). Я б обклеїв - те, що на фото - не той рельєф...
  5. На фото - частина без структури. Для такого йде основа, яка після висихання стає як пластик. Не пам'ятаю як зветься - зелена бурда трикомпонентна і схвачується за 15 хв в "бетон" - я перший раз на рослабоні фарбував, потім пульвер пару годин дер... Масло якісне коштує космічні гроші. Колись тріхи таким покривав - брали по 200 баксів за літр. Висихає в напівмат і пластик на дотик. Сосну потрібно добре від вологи захистити, щоб кільця не поперли. А взагалі, меблі з сосни краще не робити. Навіть з липи рама краще буде (сам колись робив, також з золотими вставками)
  6. скоріш - ще і шланги виноваті, не встигають доганяти. Плюс питання - на манометрі статистично чи в процесі? Бо в мене на малій плазмі в основному 2-3 атм виставляю.
  7. можна на пальцях, чим відрізняються. Наприклад на вентилятор трифазний від 220?
  8. чомусь попутав з автором теми. Сорян. Всі ці розмови не потрібні. Ви заявили ціну - то ваша ціна і ваша робота. Я говорив зв свою.
  9. Я наводив приклад, якщо то для вас лише єрьома - то вам на ринок базарити. Ціна - це компроміс, але оснований на знаннях, практиці... , далі матеріальна складова. Я знаю яке воно і за скільки я захочу за це взятися - от і вся фома. І є ще просте правило, якщо замовник одразу крутить носом - хай шукає іншого. Мені роботи і без фоми єрьомінка вистачає. Ринок, конкуренція - все в ваших руках і ви можете і далі розповідати, чому виконавці лохи чи жмоти.... а замовники - супер марксо-енгельси... Ви запитали чому так - я відповів. Це не дискусія. Вам деталь потрібна - вам і вирішувати яка і за скільки і куди її ставити. А виконавець - йому це до лампочки...
  10. Я на своєму токарюю в основному на двох швидкостях, плюс понижені на ті самі швидкості. А всього там 16 чи 18ть... Є частотник моцний, піде на свердлильний ще нацистської німеччини і лише тому, що з нього варіатор спіонерили... Для роботи з металом потрібно кілька основних швидкостей. На моєму першому станку їх було лише чотири... з розетки 220?
  11. до слова, за три шпонпаза в моєму "селі" фрезеровщик бере по 200-300 за одне - і я з ним не торгуюсь чомусь... Просто купив собі фрезер...
  12. все просто. Розібрати старе - то завжди з косяками. Чиста математика - якщо лопне друге і зігнеться третє - хто за це платитиме. Простий приклад - на СТО мало хто захоче знімати вам чавунний колектор на вихлопну - бо у 80% він з (мікро)тріщинами.... і лопне, а платитиме за нього механік - ота сама "штука" тільки "синя". Ну і зібрати, якщо там були косяки... Ламайте самі і за свої гроші - якщо не хочеться - платіть за ризики і роботу. Розберіть, намалюйте мені креслення валу, і я (більш всього) зроблю його за тисячу і за вказані дві години, а не пробуся з нерозборною гравіцапою весь день і замість однієї деталі зроблю три...
  13. це ціна реставрації, а не нового. Зараз що залізо, що час - золоті. Мені крім замовлень, ще на матеріал і час потрібно тратитись для хлопців в окопах, як і в більшості з форуму - тому така ситуація...
  14. ланцюгові так само складаються. я їх не дуже визнаю. Зовсім непрактична штука. З усих щепорізних, що я стикався і вивчав - барабанний найпрактичніший. Єдине в чому виграє дисковий - добре закидає, але і тут транспортер все залічить.
  15. для транспортера можна і цепок "з колгоспу" дістати. Щодо двигуна, я на свої останні дробарки ставив двигуни 14-20 к.с. Чим більше тим краще і для самого двигуна.