Grif

Користувачі
  • Продажи

    6/5
  • Покупки

    400/4,99
  • Публікації

    1 864
  • Зареєстрований

  • Відвідування

  • Діб у лідерах

    25
`

Grif останній раз здобув день на листопада 10 2024

Grif має найбільш улюблений контент!

Репутація

961 Відмінна

Про Grif

  • Звання
    Реєстрація
  • День народження 12.09.58

Персональна інформація

  • Стать
    Мужчина
  • Країна
  • Імʼя користувача
    Олег

Налаштування Барахолки

  • Мінімальна сумма для пропозиції
    0

Відвідувачі профілю

9 015 переглядів профілю
  1. Досить корисна книжка У відповідному розділі є приклад правки кола на рідіус. Може Вам допоможе. Поверхню кола яку треба знімати раджу закрасити фломастером. Так краще видно, що воно там знімає. Не поспішати. Більше 5 соток не подавати. Бажано охолоджувати.
  2. Дякую! Є одна суттєва відмінність. У "Ракети", як і у решти побутових пилососів, центробіжний вентилятор. Тобто він всмоктує повітря з центрального отвору, під мішком, далі повітря відкидається до периферії. Повітря огинає двигун та виходить зовні. Так працюють промислові та побутові витяжки, компресори двигунів внутрішнього згорання .... У ПРАГи, як я зрозумів, все навпаки. Повітря всмоктується з переферійних віконец і викидається у центральний отвір. Але, я можу помилятися. Може все набагато простіше.
  3. За час, що минув від мого першого сповіщення, помив агрегат, виправ мішок для пилу, буде за зразок, та приміряв електродвигун. Двигун АІР 63В2 на 0,55 кВт та 3000 обертів підійшов і по кріпленню і по отвору. Розумію, що скоріше за все двигун був іншого виконання, без крильчатки охолодження. Буду шукати. Поки що, для проби вистачить і цього. Тепер хочу зробити просту крильчатку, та подивитися що з цього вийде. Крильчатка одягається на вал двигуна. Знизу закривається отакою тарілкою Диаметр крильчатки 300 мм. Нижче, фото самої нижньої частини Ще раз звертаюсь до спільноти. У кого є такий агрегат, зробіть, будь ласка, фото двигуна та крильчатки.
  4. Шліфувальні верстати ПРАГА вироблялись в Індії по ліцензії Британської фірми Jones & Shipman. Комплектувалися станцією охолоднюючої рідини та пиловсмоктувальним агрегатом. На приклад, як на цьому фото (з мережі Інтернет) Пилосос стоїть ліворуч. Дістався мені такий агрегат. Повітря всмоктується зверху, викидається знизу. Одна біда, без двигуна та отої крильчатки, чи як її там. На фото в горі послідовно показана розборка агрегата. Тобто під верхньою кришкою стакан зміні напряму повітря, потім мішок і під мішком повинен бути двигун. Далі повітря всмоктується крізь оті п'ять віконець. За ними повинна бути крильчатка. Параметри двигуна вказані на табличці, тому підібрати немає проблеми. А от якої форми крильчатка не знаю. З напрямку повітря виходить що не центробіжна. Може у кого є такий агрегат, то підкажіть. Хочу дати йому друге життя, та пристосувати його до великого точила.
  5. Уважно перевірте роботу всієї частини поміченої червоним на креслені. Викрутіть всі ніпеля та перевірити подачу олії без них. Видалити пробку 62 та все продути, прочистити та промити уайт спірітом. За ніпелем у втулці 60 можливо що стоїть обмежувач протоку у вигляді маленького цвяха. І там все забилося.
  6. Маленький Jones Shipman 540AP
  7. Нанесіть риски фломастером на ту поверхню круга яку збираєтесь правити. Робіть проходи до зникнення рисок. Знімати не більше ніж 0,025 мм за прохід. враховувати що края робочій поверхні мають більший знос, тому краще починати з центру. Не забувайте про охолодження. Вибір матеріалу круга та його твердість теж мають суттєве значення.
  8. Зазвичай биття міряють прокручуючи шпіндель повільно рукою. Так Ви уникаєте вібрацій та підскоків стрілки на подряпинах. Та поверхня, де Ви міряєте - вільна. До неї патрон не повинен торкатися. Якщо з посадкою патрона виявляються проблеми, то кінець шпінделя проточують.
  9. Шановний @alex1uk дякую за увагу до моєї старої теми. Кореловский файл (Corel Draw) вже включає в себе всі розміри, та готовий до друку. Я не вмію користуватися цим графічним редактором. На жаль. Сьогодні сходив до поліграфічних дизайнерів і вони мені роздрукували той файл. Я проставив розміри. Ще виклав файл у звичайному форматі. Останнім разом мені друкували таблички у ШилдСервисі https://shildservice.com/?lang=uk Не знаю, чи працюють сьогодні, чи ні. Але робили дуже гарно. Мені друкували таблички на румуна
  10. Мені свого часу дуже допомогло керівництво з експлуатації 250-го їжака. Там багато схем та креслень. У мене 1И611П, але багато вузлів ідентичні. ИЖ250_итп_итв_итвф1_manual.djvu ИЖ250_итп_итв_итвф1_ЗИП.djvu
  11. Продається і Blasocut але дорого. Але вона того варта. https://abplanalp.tools/blaser?page=2
  12. Сережа, я подумав шо то вже в тебе. Потім розгледів. Тут головне міняти руку.
  13. Використовую інструментальний мікроскоп ММІ-2 (Мікроскоп малий інструментальний). Це такий оптичний мікрометр. За допомогою якого можна знімати розміри, міряти кути, радіуси, різьби ... . Лінзи слід протирати дерев'яною паличкою на кінець якої щільно намотують ватку. Змочують ватку спиртом та починаючи з центру лінзи, легкими рухами по колу, змивають бруд. Також, для догляду за оптикою мікроскопа слід використовувати м'який пензель і маленьку гумову грушу. Однак не слід часто протирати оптичні лінзи. Разом з брудом ми поступову змиваємо і нанесене на лінзу покриття. Дуже зручно мати невеличкий набір для догляду, наприклад такий як цей Легкий пил знімають пензлем, а за допомогою гумової груші здувають шматочки бруду.
  14. Щодо змащування механізмів оптичних приладів. Треба мати на увазі, що змазки з часом випаровуються і вкривають тонким шаром оптичні лінзи. Потім на той шар приліпає пил і бруд. Тому не слід використовувати рідкі олії на кшталт И20А. Змазка для механізмів оптичних приладів повинна бути пластичною. За радянських часів були спеціальні змазки АЦ-1 та АЦ-3. В наш час використовують сіліконові змазки. Вони не випаровуються. В магазинах де продають біноклі та обʼєктиви є і змазки. Наприклад https://rozetka.com.ua/ua/375780435/p375780435/ В любому випадку слід ретельно очистити та промити механізм від старої змазки, потім нанести шар нової.