032triton

Пользователи
  • Продаж/оценка Барахолки

    63/4,97 (полученные отзывы)
  • Публикации

    206
  • Зарегистрирован

  • Посещение

Репутация

20 Нулевая

О 032triton

  • Звание
    Постоялец
  • День рождения 23.02.1969

Персональная информация

  • Пол
    Мужчина
  • Страна
    Украина
  • Город
    Lviv UA
  • Имя Пользователя
    Oleg

Посетители профиля

615 просмотров профиля
  1. Ви можете покупця проплюсувати (лайкнути) за його відгук про вас ! Але взагалі , я за відгуки про покупця !!!
  2. На знаних аукціонах ставиться дві ціни , стартова і купити вже , тобто максимально бажана продавцем і крім того мінімальний крок зростання вартості.
  3. Щітки у Вас іскрять , бо двигун без конденсатора в випрямлячі отримує не постійну напругу , а пульсуючу. Цей міст реально розрахований на 15 -20 ампер довготривалої роботи , а 35 ампер це піковий показник .Семістор горить , бо пусковий струм двигуна є набагато більшим ніж робочий , є ще багато чинників які палять регулятори , але про них треба окрему тему робити .
  4. Цей місток спалити ще трба вміти , там твердих 35-40 ампер і 1000 вольт , тобто Ви його навантажили майже на 10кВт , щось не то у схемі , або скоріш за все у двигуні.
  5. Осталось: 29 дней и 21 час

    • Продажа
    • Состояние: БУ

    Штангенрейсмас 60-630мм. б/у , але в хорошому стані , комплектність на фото. Готовий відповісти на всі виниклі запитання ! Штангенрейсмаси призначені для вимірювання та розмітки розмірів. На штанзі інструменту нанесена міліметрова шкала. Уздовж штанги переміщується рамка, до якої прикріплено разміточна або вимірювальна ніжки. Рамка має ноніус, а для полегшення установки на необхідний розмір забезпечена мікрометричною подачею. Основні деталі штангенрейсмуса хромовані.

    480.00 UAH

  6. Осталось: 1 месяц и 1 час

    • Продажа
    • Состояние: Новый с хранения

    Буду вдячний за підказку , якщо хтось впізнає запчастину ! Вал восьми шліцевий із шестернями на 30/30/60/45 зубів , новий із зберігання але без бірок , тому не впізнаний . Готовий відповісти на виниклі запитання ! Додаткові фото на вимогу !

    400.00 UAH

  7. Осталось: 1 месяц и 1 день

    • Продажа
    • Состояние: Новый с хранения

    Сверла цельнотвердосплавные , материал сверла ВК6-М диаметр рабочей части 1,7мм. диаметр хвостовика 2,0мм.

    9.00 UAH

  8. Осталось: 1 месяц и 1 день

    • Продажа
    • Состояние: Новый с хранения

    Сверла комбинированные твердосплавные двохсторонние ВК6-М Используются как центровочные. Диаметр рабочей части 1,4мм. Диаметр хвостовика 3,0мм.

    9.00 UAH

  9. Осталось: 1 месяц и 1 день

    • Продажа
    • Состояние: Новый с хранения

    Сверло ∅42мм. під КМ-5 з твердосплавною вставкою ВК8 , довжина робочої частини 150мм. загальна довжина сверла 310мм.

    261.00 UAH

  10. Осталось: 28 дней и 2 часа

    • Продажа
    • Закончился
    • Состояние: БУ

    Книга "Токарная обработка"авторів Фещенко.В.Н та Махмутов.Р.Х 1990 р.в. в хорошому стані , всі сторінки на місці.

    250.00 UAH

  11. Перевірте спочатку двигун , якщо він на постійних магнітах , то покрутіть і проконтролюйте вихідну напругу з нього .Конденсатора хватить на 10мкФ х 350в
  12. У мене є подібні тільки діаметром 135мм, там де їх брав казали , що то від деревобробних старих станочків , де вони ганяли широкі приводні ремені , думаю на гріндер пришпандолити .
  13. Можна вважати , що двигун робочий і він на постійних магнітах , шукайте далі не справності у вашому регуляторі , або зробіть так як я писав вище !
  14. Або МБМ на 10-20мкФ більше 315вольт , і не залежить від полярності.
  15. Осталось: 1 месяц и 1 день

    • Продажа
    • Состояние: Новый с хранения

    Сверла комбинированные твердосплавные двохсторонние ВК6-М Используются ка центровочные . Диаметр рабочей части 1,0мм. Диаметр хвостовика 3,0мм.

    9.00 UAH